القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مهرة الجاسر الفصل الحادي عشر 11 بقلم جوري محمد

 رواية مهرة الجاسر الفصل الحادي عشر 11 بقلم جوري محمد

رواية مهرة الجاسر البارت الحادي عشر

رواية مهرة الجاسر الفصل الحادي عشر 11 بقلم جوري محمد


رواية مهرة الجاسر الجزء الحادي عشر

مهرة الجاسر💃💃 
..   نزل فهد ومهره قفلت الباب وراء 
مهره... غور داهيه في شكلك 
و فعلا داخلت  خدت  شاور وفتحت الدولاب
مهره... ايه الهدوم دي انا لايمكن البسه ده عريان قوي
البس بقى والامر لله 
نزلت مهره لما شعرها مش حاطه مكياج اول ما شافها
 فهد.... مهرتي جوهرتي  الغاليه 
كنت عارف ان الفستان ده هيبقى عليك روعه  خليت كل الفساتين اتعملت  مخصوصه لكي في باريس طبعا بعد ما حطيت ملاحظات عليهم 
مهره...ما هو باين طبعا كلهم قلالات الادب 
مهره.  على فكره انا مش ها لبس الفساتين دي 
فهد.....حبيبتي خلاص البسيهم بعد ما نتجوز شفت بقى انا متعاون ازاي
مهره....لا متعاون بجد  
وتعيشوا وبعد العشاء
مهره.... ممكن نتمشى في الجنينه 
فهد....ماشي يا مهره 
وخرجت تمشي هي وفهد وقعدوا  على الكراسي في الجنينه 
مهره قالت له لا ممكن نقعد في الارض
فهد... انت تؤمري
مهره... انت ايه خلاك تبقى كده
فهد دي حكايه طويله مش مهم تعرفيها 
فهد...هو انت ايه اللي خلاك كنت مداريه جمالك في لبس الرجاله 
مهره...لا اصل انا برتاح كده 
فهد.  هو مين ده اللي كان عايز يقتلك يا مهره 
مهره....موضوع قديم كده 
فهد...وقت ما تحب تحكي لي  انا موجود يا مهره 
مهره...طب انت ليه كده بتعمل معي 
فهد...هابقى اقول لك بعدين 
مهره.  طب بص ممكن تديني شهر عشان نتعود على بعض 
فهد.ماشي يا .....يامهرتي 
مهره.....طالعه من بقك زي السم 
فهد....على فكره سمعتك 
مهره.  هو انا قلت حاجه هههه
ا
مهره..انا هطلع انام بقى ماشي 
فهد...تعالي اوصلك 
ودخلت مهره حجرتها وقفلت عليها بالمفتاح
وايام عدت مهره وفهد كل يوم في مشاكسات بينهم وفهد كل يوم حبه لمهره بيزيد وبتمسك بها اكثر
وجاسر قاعد يدور عليها علشان يعرف المكان اللي فهد مقعدها.فيه واختها بتدعي ربنا انها ترجع لهم ثاني 
وفي يوم جاسر عرف مكان الفيلا بس ازاي يجيبها 
المحامي قالوا الحل الوحيد انك تكون متجوزها وانك عايز تاخذ مراتك 
جاسر...طب ماشي انا هتصرف راح لابوها وقال له انا عايزه اتجوز مهره دلوقت حالا وهنعمل العقد بتاريخ قديم علشان اعرف ارجعها
ابو.مهره.. طب يا عم وانا مالي فهد ممكن يقتلني 
جاسر..انت ايه يا اخي مش بنتك دي لما انت احتاجتها وقفت جنبك بالرغم انها عارفه ان انا كنت هازله انت اب انت تاخذ كم وتعمل اللي باقول لك عليه 
اسر...انا مالي بده  كله هنا دخل اياد
اسر.... ايه يا ابني انت طلعت ازاي من المستشفى ا
اياد....انا هربت بس مش عشان اتعاطى انا هربت عشان ارجع اختي لما زياد قال لي على اللي حصل ليه 
اياد......بس ايه موقفك انت راجل بجدايه كنت ممكن تقدم بلاغ انت ابوها بس انت فضلت خوفك وضعفك على بنتك زي ما عملت معهم زمان
اياد... يلا يا جاسر خلينا نروح نرجع مهره 
جاسر....ماشي
وفعلا كتبوا الكتاب متسجل بتاريخ قديم عشان خاطر ما عارف جاسر
 جاسر ان شاء الله بكره بقى هنقدم البلاغ ونروح نجيب مهره من عنده
عنده 
 فهد.... البسي احلى فستان عندك عشان انا عمل لكي مفاجاه 
مهره مفاجاه ايه 
فهد...ولما اقول لكي هتبقى مفاجاه ازاي
مهره.   يادي النيله عليا وعلى سنيني كان يوم اسود يوم ما حضرت الحفله يوم ما فكرت اروح لك الشركه يلعن ابو شكلك يا اخي
كل الكلام ده مهر بتقولي جواها 
فهد....على فكره انا سمعتك
مهره... لا ما سمعتش ولا سمعت انت هتعملي ايه
فهد... اطلع يا مهره ولو تاخرت هاطلع البسك انا

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية مهرة الجاسر
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق