رواية حياة الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة جمال

 رواية حياة الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة جمال

رواية حياة البارت الحادي عشر

رواية حياة الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة جمال


رواية حياة الجزء الحادي عشر

عند رحمه وادهم
ادهم:مالك ياقلبي في ايه
انا حامل
ادهم بفرحه:بجد ياحبيبتي دا احلي خبر سمعته
رحمه بتوتر:يعني انت فرحان
ادهم بحب:فوق ماتتخيلي
رحمه:بس دي فضيحه
ادهم: ولا فضيحه ولا حاجه انا هخدك ونروح لامك ونكتب الكتاب
رحمه بسعاده:يعني انت مكنتش هتسيبني لما تعرف
ادهم:اي الهبل دا انتي مجنونه انا مقدرش اعيش من غيرك
رحمه: اصلا بصراحه كدا انا ضحكت عليك وقولتلك كدا عشان اتاكد انك بتحبني انا والله اسفه
ادهم بستغرب: ازاي يعني يعني اي انتي مش حامل طب ازاي مش انتي قولتي
رحمه بخوف: انا والله مش قصدي متزعلش مني ونبي انا بس مش عايزه نفضل في الاوضع دا منغير ماحد يعرف
ادهم بجنون: انتي ازاي انانيه كدا ها فهميني ليه تعملي فيا كدا عملتلك ايه عشان تضحكي عليا وماله والاوضع يعني مش فاهم
رحمه بعصبيه شديده: انت اي يااخي مبتفكرش غير في نفسك ومش مهم انا انا تعبت افرض حد عارف تخيل كدا هيحصل اي امي هتموت من الفضيحه اللي هتحصل انت اللي اناني مش انا وفيها اي يعني لو جيت وطلبت ايدي واتجوزنا رسمي فيها اي هاا ولا انت مش عايزني قول بقا اني صغيره والناس هتضحك عليك ولا عشان سليم صحبك ميعرفش انك كنت بتحذرو من حب حياته عشان صغيره مع انك انت كمان كنت بتحبني وعايزني ليه انت كل حاجه ليك عادي ولينا احنا مينفعش انت اصلا جبان
ادهم بجنون:اخرسي انا عملت كل دا عشان بحبك بس انا مش اناني انتي سامعه مش اناني انا عملت كل دا عشان بحبك(وشدها لي حضنه حضنها بقوه) هعملك كل اللي انتي عايزه هتجوزك علي سنه الله ورسوله 🥰❤️
~~~~~~~~~~~~~~
عند سليم وحياه حياه نايمه علي صدره العاري
سليم وهو يتطلع علي ملائكه وهي نايمه مابين ايده
-احمدك واشكرك يارب واخيراا هتبقي في حضني للابد
سليم:حياه حياه اصحي يروحي
حياه بتعب: اممم
سليم بحب: اصحي بقا وحشتني
حياه بتعب شديد:سيبني ونبي ياسليم مش قادره اقوم خالص والله تعبانه جداا
سليم :لسه حاسه بوجع
حياه بحرج وغباء: يعني مش زي الاول خف شويه بس هو انا ليه اصلا حسيت بوجع كدا
سليم بتفكير: طب تعالي نقوم نحضر الاكل وبعدين اقولك ليه حصلك كدا
اومات له ثم باسها من خدها وقاموا حضرو الاكل
قد يعجبك أيضاً
نور الصعيد (كامله)  بقلم orse76
نور الصعيد (كامله)
760K
19.8K
تصميم والده علي الزواج من والدته قديماً والتي تمثل حب حياته ادي الي فجوه بينه وبين عائلته ورفضهم له لمده ثلاثين عام لانه لم يراعي التقاليد ولم يتزوج من البلده واختار زوا...
عشق الصخر للكاتبة شيماء عصمت  بقلم Shimaa_Es
عشق الصخر للكاتبة شيماء عصمت
1.5M
43.1K
بابا ارجوك متعملش فيا كده ، متسلمنيش ليه! دا انسان انامعرفهوش! انا ليه اتحمل نتيجة غلطك!! ارجوك مترمنيش ليه؟! انا بسمع عن الانسان ده حاجات مش كويسة ابدا! انت ليه بتعمل...
عروستى ميكانيكى بقلم Alaakhalil436
عروستى ميكانيكى
1.4M
37.7K
عروستي ميكانيكي
ابن الشيخ والمصلاويه فصيلته بقلم noor_alzeen_86
ابن الشيخ والمصلاويه فصيلته
156K
11.4K
البدايه😩😭 وبعدها 💓💗😘😣 والنهايه😭❤🤪💗
الشيطان شاهين بقلم yasmiinaaziz
الشيطان شاهين
4.6M
125K
ارتجفت كاميليا بخوف بمجرد ذكر اسمه لتهمس بصوت منخفض :"يا لهوي شاهين الألفي انت عاوزاني اشتغل عنده دا شيطان يا هبة كل الناس بتترعب منه انت عاوزاني اروح للخطر برجليا؟...
بنت الشيطان  بقلم AnaZilzail
بنت الشيطان
2.7M
98.8K
مشاكسه ومجنونه طفوليه بشكل كبير غبيه قليله ودائما تقع في المشاكل صفاتها لاتناسب عملها ابدا بينما هو مرعب بارد شرس لايرحم نظرته قد تقتلك عندما ينظر إليك تتمني الموت علي ا...
الحرب لاجلك سلام  بقلم Nehal_mostafa
الحرب لاجلك سلام
708K
39.6K
اذا مست فتاة كبرياء رجل اما ان يقتلها او يقُتل فيها عشقا .. انتصرت صمت عيونها على مسدسه الكاتم للصوت .. امامها قرر أن يخلع عباءة الشرقي المكونه من خيوط التهديد والتوعد ا...
سليم:قوللي بقا اساعدك في ايه
ممم"توسعت عنيه في براءه ممكن ترص الاطباق
حضرو الاكل وقعدو ياكلووا
سليم:مالك سرحانه كدا في اي
هه مفيش قالتها حياه
سليم: عايزه تعرفي حاجات كتير شكلك كدا اسألني وانا اقولك
هو هو انا فعلا عايزه اعرف بس مكسوفه
بصراحه
اولا بطلي كسوف شويه .ثانيا الوجع دا عشان اي بنت محصلهاش اللي حصلك من شويه وغمزلها 😂 يبقي عندهاحاجه جزء جلد كدا اسمه غشاء بكاره وعشان تحصل علاقه كامله بين الرجل ومراته لازم يتقطع الاول عشان كدا حسيتي بوجع لما دخـಿـل...
بس اسكت بقا ياابيه اقصد ياسليم بقا كفايه مش عايزه اعرف حاجه
سليم بضحك: خلاص خلاص متزعليش تعالي وقاعدها علي راجله واخدها في حضنه
~~~~~~~~~~~~~~
في مكان تاني عند منال والمجهول
منال: يعني اي ياعمرو خلاص نسييهم في حالهم (عمرو دا طليق منال وهو بيحب حياه وعايزه باي شكل ومنال طبعا زي ماانتو عارفين عايزه سليم)
عمرو:هو كدا انا ماليش دعوه بيهم ماانتي عارفه انا كنت عايزها ليه عشان لسه بنت وانتي عارفني بحب النوع دا
منال: يعني خلاص هتشيل الموضوع من دماغك
عمرو:بصراحه هو مكنش في دماغي اصلا بقولك اي انا اصلا مسافر عشان جيلي شغل براا بس عايز اطلب منك طلب
منال: اي هو
عمرو:ياريت تسبيهم في حالها وشوفي حياتك عشان انا عارف وانتي عارفه ان سليم عمرو ماهيحب حتي لو عملتي اي فاهمني فسيبك منه بقا
منال بقتنع: عندك حق دا هو حتي مش بيطيق يبص في وشي يلا ربنا يسهلهم
~~~~~
بعد اسبوع في بيت ام سليم
في اوضه سليم
حياه:خلاص بقا ياسليم مينفعش كدا لازم نجهز عشان نروح كتب الكتاب
سليم: انسي مش هسيبك انهارده
حياه :ياسليم هنتاخر علي الفرح والله
سليم وهو بيبوسه من رقبتها: يولع الفرح علي صحابه
الام بتخبط علي الباب
يلاا ياسليم يابني كدا هنتاخر
سليم: حاضر ياماما شويه بقول لحياه حاجه في ودنها
الام:متخلص يااخويا انتو بتعملو اي كل دا
سليم: بنجيب نونو
حياه: يلهوي اوريها وشي دلوقتي ازاي
سليم:مش لازم توريها وشك اصلا
~~~~~~~~~~~
عند رحمه وادهم
ادهم بسعاده: وفيت بوعدي اهو يست البنات انا فرحان اووي واخيرا كل الناس عرفت انك بتاعتي وتخصيني
رحمه بفرحه عاميه:وانا كمان جداا اخيراا يحبيبي
**********
بعد مرور سنه في احد المستشفيات 😹🧡
اه اه منك لله ياسليم انت اللي عملت فيا كداا انا بكرهك
يروح امك بتكرهيني ماكله كان بمزاجك يختي
كنت غبيه غبيه اهه طلقني
اطلقك حاضر من عنيا بس يلاا هاتيلي ابني وبعدين نشوف الموضوع دا بقا باذن لله
بعد مرور 3 ساعات
الممرضه: مبروك يااستاذ سليم مرات حضرتك جابت ولد وبنت زي القمرر
سليم بفرحه: الحمدلله يارب الحمدلله شوفتي ياامي انا هبقي اب بجد انا هبقي اب
اه ياحبيبي هتبقي احلي اب
ادهم: ياعم اقعد اب اي دا منظر اب
سليم: لا ونبي ع اساس ان دا شكل اب طب يارب ياادهم عيالك يطلعوو علي عنيك كدا يارب
ادهم بغيظ:مالكش فيه انت بقولك اي يارحمه انا عايز بنات مش ولا فاهمه
رحمه بضحك: يعم انت مجنون ماالدكتوره قالت ان فيا بنت
ادهم: اه صحيح افتكرت
سليم: ونبي متخلف
سليم للممرضه:بقولك لوسمحتي ممكن اشوفها
شويه كدا انشاءلله
بعد فتره
الممرضه: اتفضل يااستاذ سليم
جري سليم دخل ليها
سليم بعشق:حمدلله علي السلامه يانور عيني
حياه بتعب:الله يسلمك ياحبيبي اومال ابني فين
سليم بحب:حبيبتي احنا جايينا ولد وبنت زي القمر
حياه بفرحه شديده: بجد ياسليم اتنين
سليم: بجد يقلب وروح سليم
حياه:انا فرحنا اووي اووي بجد
سليم بسعاده: مش اكتر مني
حياه: ربنا يخليهم لينا يارب يحبيبي
سليم: يارب يحبيبتي
حياه: مالك ياسليم في ايه
سليم: مفيش
حياه: لا في
سليم بغيظ:بقا انتي بقا عايزني اطلقك
حياه بجنون:دا انا كنت دبحتك
سليم:يااود ياشرس انت
حياه: اه صحيح ياحبيبي هنسميهم ايه
سليم: ممم مش عارف
حياه بحب: احنا هنسميهم فريدة واياد
تمت بحمدلله

اقرأ ايضًا:
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-