القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حياة الفصل العاشر 10 بقلم منة جمال

 رواية حياة الفصل العاشر 10 بقلم منة جمال

رواية حياة الجزء العاشر

رواية حياة الفصل العاشر 10 بقلم منة جمال


رواية حياة البارت العاشر

عدي الفرح علي خير وروحووا الشقه
دخل سليم حياه وقفل الباب جامد جداا
حياه بخوف:في اي ياسليم
سليم:هتعرفي دلوقتي كل حاجه
حياه استغراب:اعرف ايه ياسليم انا والله ماعملت حاجه هو في اي قالتها بنبره خوف
سليم بضحك علي منظرها :في اي بس ياحبيبتي متخفيش مفيش حاجه انا بس كنت بشوفك هتعملي ايه
حياه بغضب:لا والله علي فكره انت رخم
سليم بصدق: علي فكره بقا انا بحبگ
حياه بفرحه شديده:اي بتحبني بجد من امتا
سليم:ياااه دا من زمان اووي من ايام لما كنت قاعد سهرنا وقولتلي انك بتنزفي
فلاش باك
سليم قاعد في الصاله بيتفرج علي التلفزيون وفجاه خرجت حياه وهي بتعيط
حياه بعياط:ابيه هي ماما فين
سليم بقلق:مالك ياحبيبتي بتعيطي ليه بس في حاجه وجعكي
حياه بووجع
-اه فيه انا بنزف وبطني وجعاني اووي
سليم بغباء
- ايي بتنزفي طب دا من ايه احنا لازم نروح لدكتور
حياه بخوف
-لا انا عايزه ماما
سليم:طب انتي بتنرفي منين
حياه بكسوف
-منن تحت
سليم بذكاء
-اها فهمت طب بصي انا هنزل اجبلك حاجات من الصيدليه وهاجب متخفيش
حياه:حاضر
نزل سليم وجاب لحياه كل حاجه محتاجها وبعدين طلع وادي حياه الحاجه .وبعدها عرفت حياه من مامت سليم ايي سبب النزيف
حياه بكسووف واحراج
-يلهوي وانا هبص في وشه تاني ازاي بس
سليم بحب
-ازيك ياحياه عامله ايه دلوقتي
حياه بخجل واحراج
-انا كويسه ياابيه وبجد شكراا ليك علي كل اللي عملتوو عشاني وطلعت تجري
سليم لنفسه. وربنا مجنونه بس بحبها
نهايه الفلاش باك
حياه بكسوف
-دا اليوم دا انا كنت هموت من الاحراج
سليم بحب: عارفه ياحياه انا بحبك من زمان جداا مش بحبك بس انا بمووت فيكي اقسم بالله
حياه بعشق: دا انا اللي بموت فيك وبحبك جداا جداا
سليم بوقاحه: ماتيجي طيب نلعب عريس وعروسه ايه رايك
حياه بخجل:ع فكره بقا انت قليل الاداب
سليم بضحك:عارف اقسم بالله عارف خلاص خلاص خشي يلا غيري هدومك
حياه :حاضر
سليم: ممكن يحبيبتي تلبسلي دا
حياه بتفكير: هشوف ودخلت تجري ع الحمام
بعد مرور بعد الوقت خرجت حياه وكانت لابسه قميص نوم اسود قصير وعليه روب طويل
سليم تنحح اي دا يخربيتك دا انتي هتموتي انهارده
حياه بحب: انا هنام بقا ياحبيبي عايز مني حاجه
سليم :نعم ياروح امك تنامي وماله مش عيب تعالي هناا
حياه: حاضر وراحت لي
سليم :يلا بقا عشان تاكلي
حياه: لا ماليش نفس
سليم: لا مفيش الكلام داا
وقعدو ياكلووا
سليم قاعد ومقعدها علي رجله بعد اصرار منه ويأكلها في بوقها بسعاده واستمتاع من ملامسه انامله
وهي بتاكل من ايده وهي مكسوفه جداا من قعدتها كفايه كدا انت مكلتش حاجه خالص وقاعد تاكل فيا
من ساعتها ياابيه
سليم بحب وحنان:اولاا يحبيبتي انتي لما بتاكلي انا بشبع وببقا مبسوط ثانياا بقا عمرك شوفتي واحده بتقول لجوزها ابيه
حياه بحرج :معلش والله مش بقصد بس انا متعوده علي كدا من زمان اووي
سليم بهمس رجولي جذاب وهو مقرب منها اووي بس دا كان زمان دلوقتي مفيش ابيه في سليم سامعاني ؟
حياه بحرج:حاضر
سليم بهمس في ودنها بعد ما باسها علي خدها شاطوره
ياحياه طب يلا قوليها كدا
حياه بتوهان: اقول ايه
-قولي سليم يعمري
حياه برقه وحرج
-حاضرر يا س سليم
اهه قوليها تاني كداا
حياه بحب: سليم
🔞🔞🔞🔞
شالها سليم وراح وجري بيها علي السرير
وقلعها القميص بتاعها وفضل يبوس في رقبتها ويملس علي جسمها بتملك وهي في عالم تاني ونزل بايده علي صدها وفضل يحسس ويمص صدرها زي الرضيع وراح قالع التيشرت بتاعه والبنطلون والبوكسر وقالعها هي كمان وبقي عارينا تماما
سليم برغبه وتملك: حياه بصلي
فتحت عنيها بصعوبه وتلك الحمره قد كست وجها بالكامل فااخد شفتها السفليه بين شفتاه ليتذوق طعمهم وفضل باص في عينيه اللي بتسحرووا
وفتح رجليها التنين ليحصل علي برأتها لتصرخ هي عندما حست بشئ داخلها ومسكت بذراعاه في خوف
-اه اه سليم في حاجه بتوجعني اووي و
ششش كل الوجع هيروح متخافيش ثم عانقها في عشق وتملك من غير ما يتحرك داخلها
سليم بشهوه ورغبه
- حياه انا مبقتش اقدر اعيش من غيرك متبعديش عني انتي دلوقتي بقيتي مراتي بجد بقيتي ست مش بنوته صغيره بقيتي بتاعتي وملكي ياحياه
وماان اتحرك داخلها حتي  سمع صراختها بمتعه بدا ان سرع قليلا من وتيرته لتصرخ هي في متعه والالم ليبتلع صرخاتها الاول بين شفتاه
تحرك بمنتهي الهدوء بداخلها وهو يشعر بالخوف الشديد من ان يؤلمها دفن وجهه في بعنقها ومسك ايدها يحتويها بين ايده في عشق وصرخاتها لن تتوقف وبدا ان يسرع من اختراقه لتتعالي صراختها اكتر فيفقد سليم عقله وبدا يسرع اكتر واكتر ليجد رجولته تنهار بين انوثتها ليمسك ايدها اكتر وهو يطلق العنان لنفسه  بداخلها
حلووه قله الاداب صح قالها سليم بوقاحه
- اتكسفت اووي ومرديتش ترد
*******
عند رحمه وادهم
ادهم:مالك ياقلبي في ايه
انا حامل 😱😱😱
يتبع..

reaction:

تعليقات