القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية كان فيه وخلص الفصل العاشر 10 بقلم دودا حودا

 رواية كان فيه وخلص الفصل العاشر 10 بقلم دودا حودا

رواية كان فيه وخلص الجزء العاشر

رواية كان فيه وخلص الفصل العاشر 10 بقلم دودا حودا


رواية كان فيه وخلص البارت العاشر

#كان في وخلص
#الحلقه الاخيره
#بقلم دوداا حوده
دعاء:محمد بقولك اي انا قولت ليك كذه مره عمر ما يكون في حاجه بيني وبينك ولو سمحت ياريت ما شوفش رقمك عندي تاني
محمد :دعاء لو سمحت استني والله انا غصب عني
دعاء ؛كلامى خلص وياريت تنفذو
محمد : حاضر اللي تشوفيه
وقفلت السكه ودخلت الام
دعاء :خير يا ماما فيه اي
الام :عمار برا
دعاء :وده عايز اي ده كمان
الام :مش عارفه قومي شوفي
دعاء :ماشي جايه وراكي وخرجت
دعاء :ازيك يا عمار عامل اي
عمار :بخير والله انتي عامله اي
دعاء :بخير والله اي اخبارك ايه عامل اي في دنيتك
عمار :بحاول اكون حاجه عملتي اي مع احمد
دعاء :رافعه قضيه خلع
عمار :احمد بيحبك وهي كانت شيطان والله دخل بينكم
دعاء :انت بتقول اي انت اللي جاي تقول كده
عمار :ايوه احمد نظيف من جوا والله
دعاء :شكرا ليك مش عايزه راي حد
عمار :انتي بتحبي وانا متاكد
دعاء :والله كويس اوي أن كلكم عارفين ان انا بحب احمد وانا الوحيده اللي مش عارفه
عمار :بلاش قضيه الخلع وهو اتربي
دعاء :جرحني يا عمار
عمار :الذنب مش عليه والله
دعاء :كان قادر يقولها لا
عمار :تاني الشيطان شاطر وخلاص بقي متكبريش الموضوع
دعاء :ربنا يحلها بس انا عايزك في موضوع تاني لو ينفع
عمار :خير فيه اي
دعاء :محتاجه اسماء معايا بكره في موضوع مهم ل وينفع
عمار :طبعا تحت امرك انا هقولها.وهي بتحبك
دعاء :وانا بحبها والله
عمار :خلاص هخليها تكلمك وترتب معاكي
دعاء :ماشي عمار انت جاي من نفسك ولا احمد اللي قالك
عمار :انا اصلا معرفش اي حاجه عن احمد الفتره دي
دعاء :والله العظيم انت انسان محترم جاي عايزك ترجعني ليه بعد ما خد مراتك منك
عمار :مش هو اللي خدتها هي اللي رخيصه
دعاء :ربنا يرحمها بقي متعرفش باباها حصل معاه اي
عمار :للاسف مات
دعاء :انعدم
عمار :لا مقدرش يا يعني يستحمل اللي حصل مات
دعاء :وماماتها
عمار : والله بحاول اخد بالي منها
دعاء :قلبك ابيض اوي والله يا عمار
عمار :علشان كده حصل معايا اللي حصل
دعاء:لا مش كده ربنا هيعوضك باذن الله
عمار :ربنا يسهل
دعاء :رايح فين
عمار :معلش لازم امشي
دعاء :بسرعه كده
عمار :معلش عندي شغل

وتاني يوم كلمت محمد
دعاء :لسه زعلان
محمد :عمري ما ازعل منك
دعاء :اثبت
محمد :اعمل اي طيب انتي تومري
دعاء :تقبل عزومتي علي الغدا
محمد : هههههههههههه انتي اللي عزماني
دعاء :ايوه انا اللي عزماك ها قولت اي
محمد :ماشي تحت امرك
دعاء :خلاص الساعه 3هبعت ليك المكان هيكون فين
محمد :ماشي وفعلا خد اسماء وراحت كافيه وبعدها جه محمد
دعاء :اسماء زملتي وزي اختي بالظبط
محمد:اهلا بحضرتك وفضلت دعاء تتكلم طول الوقت عن أسماء وبعدها مشيوا وروحت اسماء وفضلت هي ومحمد في العربيه
محمد : هههههههههههه مش سهله انتي
دعاء :ليه عملت اي
محمد :عيب بقولك حفظك
دعاء :والله كويس ها رايك اي
محمد :لا يا دعاء مش عايز
دعاء :والله هي احسن مني بكتير
محمد :بس انا عايزك انتي
دعاء :ممكن توافق تتجوز وحده مش بتحبك
محمد :لا طبعا
دعاء :والله حاولت بس معرفتش مش قادره
محمد :ماشي يا دعاء
دعاء :ماشي موافق اكلم اسماء
محمد :لا موافق ابعد عنك
دعاء : والله اسماء بنت حلال ادي نفسك فرصه
محمد :ماشي هعمل كده وفعلا كلمت اسماء أن محمد معجب بيها وحددوا ميعاد وخطب اسماء وهي كانت فرحانه اوي أنها قدرت تخلي محمد يخطب
وكسبت القضيه وخلعت احمد وكانت بتفكتر كل ده في العربيه

#رجوع
ومشيت بعربيتها وكانت مركزه في شغلها وبس. وكانت في يوم في المستشفي مع اسماء وشافت عبير
دعاء :ماما انتي هنا بتعملي اي
عبير :حبيبتي انتي جايه تشوفي احمد
دعاء:هو مالو احمد فيه اي
عبير :حاول يتنحر بعد ما كسبتي قضيه الخلع
دعاء :ازاي يعمل في نفسه كده
عبير :ادخلي ليه والنبي ابوس رجلك هو لو شافك هيكون كويس
دعاء :بتعملي اي ياماما حاضر هدخل وفعلا دخلت
احمد :دعاء انتي بجد هنا
دعاء :ازاي تعمل كده انت مجنون
احمد :مجنون يوم ما ضيعتك من ايدي
دعاء :مش وقته الكلام ده عامل اي دلوقتي
احمد :بقيت كويس لما شوفتك
دعاء :الف سلامه عليك يا احمد
احمد :انا بجد بحبك اوي والله ما عارفه اعيش من غيرك
دعاء :ولا انا والله بحاول انساك مش عارفه انت بجد حياتي كلها
احمد :الكلام ده ليا انا
دعاء :انت وجعتني يا احمد
احمد :والنبي مش عايزين نتكلم في اللي فات
دعاء: قوم بالسلامه وبعدين نتكلم
احمد :انا بقيت كويس خلاص وخرج بعدها بيومين ورجع ل دعاء وبجد بقي مش قدامه غير بيته ومراته وبس. محمد اتجوز أسماء وبعدها بفتره عمار خطب زميلته في الشغل وأحمد راح ليه. فضل يعتزر علي اللي حصل. ومع الوقت عمار نسي لان عارف ان احمد ندم علي اللي عمله
تمت
عايده :عمري ما كنت بفكر اروح لدكتور ويوم ما جيتلك مشاكلي كانت بتزيد وجوزي عرف كل حاجه انت ليه بتعمل فيا كده
دكتور اشرف :سامحني يا عايده
عايده :بجد مش انا اللي كنت محتاجه دكتور نفسي انت اللي محتاج وعلشان انا مريضه نفسيه هوريك هعمل اي لانك مش امين عملت فيا كده ليه
اشرف :زي ماقولتي مريض نفسي ارجوكي فكني
عايده :لما اخد حقي منك
اشرف :لااااا انتي هتعملي اي يا مجنونه
تمت.

اقرأ ايضًا:
reaction:

تعليقات