القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دار الموتى الحلقة التاسعة 9 بقلم دودا حودا

 رواية دار الموتى الحلقة التاسعة 9 بقلم دودا حودا

رواية دار الموتى البارت التاسع 

رواية دار الموتى الحلقة التاسعة 9 بقلم دودا حودا


رواية دار الموتى الجزء التاسع 

#دار الموتي
#الحلقه التاسعه
#بقلم دوداا حوده
سماح :ياريت بقي معقول الدنيا هتضحك ليا واتجوز الإنسان اللي بحبه
وليد :حبيبتي قريب باذن الله لما الشركه كلها تبقي بتاعتنا
سماح : ياريت يا حبيبي بقي ألمهم هنروح فين دلوقتي
وليد:هنروح الشاليه بتاعي زي ما قولنا
سماح :لا لا اصل احمد رفض اني اروح مصيف
وليد:لا بقولك اي بقي اكتر حاجه بكرها في حياتي أن أكون مرتب حاجه ومتحصلش
سماح :وانا زعلك يفرق معايا يلا يا روحي بينا
وليد :ايوه كده يا قلبي اشطا بقي وسافرو علي شرم الشيخ
سماح :يااااه تعبانه اوي
وليد:معقول ازاي كده
سماح :المشوار كان كبير والعربيه كمان
وليد :دلوقتي هخليكي طايره في السما
سماح :ده ازاي بقي
وليد :اصبري بس وطلع من شنطه كيس كوكايين
سماح:اي ده في اي
وليد :ده اللي هيخليكي طايره في السما
سماح :لا مليش في وازاي تيجي بيه من القاهره لهنا
وليد :احنا هنقضي يومين وبعدين مش هتكوني مدمنه من اول مره يعني
سماح:طيب نعمل اي شئ الا ده معلش
وليد :برحتك يطلع الكوكايين قدمها
سماح :هو انت قولت مش معقول هكون مدمنه من اول مره صح
وليد :اه اي عايزه تجربي
سماح:امممم اه
وليد:ايوه وبقي وبدأت هي ووليد يطعاو الكوكايين
لحد ما فصلت خااااالص ونامت

وفي بيت شيماء
ابراهيم:كنتي فين يا شيماء
شيماء :عندي ليك مفاجاه فظيعه
ابراهيم :بقولك اي انا راجع قرفان مش ناقص كنتي فين
شيماء :انا هبقي ام قريب
ابراهيم :بتقولي اي
شيماء :اخيرا هبقي ام انا حامل
ابراهيم:طيب اقعدي هنا ريحي نفسك مافيش حركه خالص
شيماء :فرحان يا ابراهيم
ابراهيم:طبعا فرحان ده انا هطير من الفرحه
شيماء :يااااه من زمان وانا بحلم الحلم ده
ابراهيم :اخيرا اتحقق بقولك اي انتي مافيش خروج من البيت طول ما انتي حامل ولا حتي بعد ما تخلفي
شيماء:اعقل يا راجل فيك اي هههههههههههه
ابراهيم : هبقي اب منك يا روحي
شيماء :طيب والعماره
ابراهيم :بقولك اي انسي خالص مليش فيه
شيماء :مينفعش ازاي
ابراهيم :كده مافيش الا حل واحد
شيماء :اي هو الحل
ابراهيم :تعملي ليا توكيل ده لو بتثقي فيا
شيماء :طبعا يا حبيبي بثق فيك ده انت ابو ابني
ابراهيم :حبيبتي ربنا يخليكي ليا خلاص نروح بكره تعملي ليا التوكيل وبعدين هتروحي تتابعي الحمل عند دكتور تابعي أه
شيماء :اللي تشوفه يا حبيبي

وفي المستشفي
كوثر :مساء الخير علي احن ام في الدنيا عامله اي
ام مصطفى:زعلانه منك
كوثر :وهو إنا اقدر ابدا ليه بس
ام مصطفي فينك من امبارح
كوثر :والله كان عندي شغل كتير وبعدين ام مريم ماتت امبارح وهي مالهاش أهل يا يعني وقفنا علي الغسل بتعاها
ام مصطفي :ام مريم ماتت دي كانت كويسه يا حبيبتي اي اللي حصل
كوثر :مش عارفه مدام عفاف دخلت لقيتها ميته
ام مصطفي:عارفه يا بت يا كوثر مش عارفه ليه بحس اللي عندهم صحه بيموتوا هنا والتعبان يعني مكمل
كوثر :دي اعمار يا حبيبتي والباب خبط
ودخلت عفاف
عفاف :عامله اي يا ست الكل
ام مصطفي:نحمد ربنا
عفاف :جيالك وحده تسلكي اهو
ام مصطفي: اهلا وسهلا بيها
عفاف :تعالي يا ام مجدي
ودخلت ام مجدي
كوثر :ماما اقصد ام مجدي
ام مجدي :كوثر انتي بتعملي اي هنا
عفاف :هو فيه اي يا كوثر انتي تعرفي الدنيا كلها ولااي
كوثر :بعد اذنك وخرجت وبعدها عفاف
ام مصطفي:اهلا بيكي يا حبيبتي هو انتي ام كوثر
ام مجدي:لا كنت ام جوزها
ام مصطفي:حرام عليكي اللي عملتي في البت ده
ام مجدي :ربنا بيخلصوا مني اهو
ام مصطفي :بنتك اللي جبتك هنا
ام مجدي :بعد ما بعت ليها البيت كله
وكانت كوثر ماشيه من قدام مكتب عفاف وسمعت عفاف وهي بتقول
عفاف :كوثر دي خطر هناي ناس كتير تعرفها وهي وافقه علي غسل ام مريم سالت عن الجرح
دكتور محمد:دي عيله هبله
عفاف :,انا مش بخاف الا من الهبل دول
محمد : متكبريش الموضوع مش هتعرف حاجه المهم دول 50الف من اعضاء ام مريم
عفاف :كام كام ليه انشاله
محمد:بقولك اي الست كانت مريضه اصلا
كوثر :ينهار اسود اي اللي بسمعه ده

وفي فيلا وليد
سماح:وليد انا وعايز اكل
وليد :الاكل جاي في الطريق شكلك عامل ليه كده
سماح : هههههههههههه اصل ضربت تاني
وليد :يخربيتك هو شيكولاته
والباب خبط
سماح:قوم افتح افتح هههههههههههه
وليد :انتي حاسه بايه
سماح : طايره فوق اوي اوعي تطلع تجبني
وليد :اعمل فيكي اي
سماح :يوووو قوم افتح وهزق الحمار ده عامل يخبط ليه هو مافيش جرس هههههههههههه
وليد :اصبري راجع وجاب الاكل وجه سماح الاكل يالله قومي
سماح :مش بترد
وليد :مالك يا سماح بص عليها لقاه جسمها متلج ينهار اسود فيكي اي واتصل بصاحبه شادي دكتور في شرم راح ليه
شادي :هي مين دي
وليد :مش مهم مالها فيها اي
شادي :دي ميته من نص ساعه 😧😧😧
يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 
reaction:

تعليقات