القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية بنتى أصبحت شيطان الفصل الخامس 5 (الأخير) بقلم دودا حوده

   

 رواية بنتى أصبحت شيطان الجزء الخامس



رواية بنتى أصبحت شيطان البارت 5


#بنتي أصبحت شيطان
#الحلقه الاخيره
#بقلم دوداا حوده
عائشه :مريم حبيبتي هاتي السكينه
مريم :لا يا ماما لازم تروح ليه
عائشه : مريم حرام يا ماما هاتي السكينه بقولك
مريم :هو مش عايز حد غيري يدبحها
عائشه :قولتك هاتي السكينه
ولاء :براحه يا مدام مريم حبيبتي احنا قولنا لما نشوف مديحه نعمل اي
عائشه :بنتي هتروح مني وانتو السبب
ولاء :ممكن تسيبي ليا الموضوع ده
عائشه :انتي مين انتي وحده بتظهر وتختفي فجاه
ولاء ،:ارجوكي وراحت واتكلمت مع مريم بهدوء وخدت منها السكينه وبعدها اختفت من الفيلا
وبليل عائشه انا هامشي يا محمد
محمد : خير تاني
عائشه :محمود والله بنتنا مش طبيعه
محمد :في اي تاني انهارده جتلك بايه
عائشه لا مصصمه تموت القط عامله تقول مراته عايزه
محمد:عائشه دي طفله وكانت شيفاه القطه بتحب جوزها ازاي والباب خبط
محمد :شكل مريم لسه صاحيه تعالي يا مريم
مريم دخلت برأس القطه هو قالي احط رأسها هنا
محمد :راس مين ومين اللي قالك
مريم :نااااااار السموم
محمد :مريم طيب اهدي يا حبيبتي وتعالي جنب ماما
مريم :هو انت خايف يا بابا
محمد :عليكي يا قلبي
مريم :,بصوت غليظ انا بقيت حد قوي اوي
محمد :بنتي
مريم :ماما لازم تولد
محمد :حبيبتي ماما مش حامل
مريم :لا حامل وانا هولدها بالسكينه اللي دبحت بيها القطه وبص محمد علي بطن عائشه لقاها كبيره زي ما تكون حامل في التاسع
عائشه :ولاء ولاااااااء
مريم :مش هتسمعك يا ماما
محمد :مريم هاتي السكينه وابعدي عن ماما يا حبيبتي
مريم :لا انت لازم تاخد الفلوس
محمد:مش عايز عايزك انتي
مريم :وانا عايزه نار السموم
وبصت مريم علي عائشه كانت بتقرا قران
مريم :بنفس الصوت الغليظ اخرسي
محمد اسكتي انتي يا عائشه وحاول يقرب من مريم
مريم :ابعد عني
محمد:انا بابا يا حبيبتي
مريم :هاخد المولد بايدي
محمد :انتي كده تعوري ماما وفضل يقرب لحد ما مسك مريم وقال ل عائشه اجري انتي
عائشه :لا مش هسيب بنتي
محمد :قولتك اجري
ومريم كانت بتحاول تفك أيدوا وفقل الأوضه عليهم ونزلت جري لقت فريد في وشها
فريد :رايحه فين
عائشه :انا هخرج من هنا
فريد :فاكره أن هيبقي سهل كده وبيتكلم معاها وجت ولاء من ظهرو وضربته علي دماغه
عائشه :,ااااه انا ازاي حامل
ولاء :كل حاجه هتبقي طبيعه لما نحرق جثتها
عائشه :جثه مين
ولاء :مافيش وقت يالله بينا وراحت علي جنينه الفيلا وفضلت تفحت وساعمين صويت مريم
عائشه :بنتي
ولاء :لا اوعي تضعفي لازم نحرق الجثه الاول
عائشه :اي يضمن ليا ام كلامك صح انتي وحده نصابه
ولاء :والله انا خايفه عليكي لازم نحرق جثه شروق يا اما انتي هتروحي معاها
وعائشه سعدها لحد ما لقت الجثه وفعلا جابت بنزين وولعت فيها
فريد :,لاااااا ازاي تعملي كده
عائشه :اغم عليها ومريم كمان ومحمد شال مريم ونزل
ولاء :كل ده عائشه معاك في الفيلا علي اساس انك بتشوف حل نخرج وانت كنت عايز تعيد الماضي
محمد :انت انسان حقير ولازم اسلمك البوليس
فريد :الكتاب معايا وهعمل بيه نفس اللي عملته وانتو مش هتعيشوا
ولاء :انا خدت الكتاب وحرقته مع الجثه
فريد :انتي لازم تكوني وحاول يموت ولاء بس ضربه محمد وكتفه لحد ما جه البوليس وقبض عليه وطلع الخدامين دول اشباح ما عدا ولاء وفريد ومريم فضلت في غيبوبه سنه ونص بس بعدها بقت كويسه وعائشه كمان ورجعت بيتها القديم وحلفت ما تسيبه
تمت
احمد :انا مش بحب جارتنا دي
فاتن :حرام عليك ليه كده دي ست وحيده
احمد :علي عيني وراسي بس مس لازم كل يوم ارجع من الشغل لقيها هنا
فاتن :حقك عليا هحاول اعتزر ليها قبل ما تيجي بس مش هينفع اقولها متجيش تاني
وتلفون احمد رن
احمد :طيب قومي حضري الاكل عقبال ما ارد على التلفون
فاتن : حاضر ورد وكانت دعاء جارتهم
دعاء: ممكن اعرف حبيبي كان مكشر ليه
احمد:قولتك كذه مره متتصليش بيا وانا في البيت
دعاء :ليه هو مش من حقي اكلم جوزي
احمد :دعاء جوزنا في السر ولازم يكون في السر
جزء من قصه جارتي ضرتي مين متابع
reaction:

تعليقات