القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اللصه التي احبتني الحلقة الثانية بقلم نهلة زغلول

رواية اللصه التي احبتني الحلقة الثانية كاملة بقلم نهلة زغلول

رواية اللصه التي احبتني الفصل الثاني 
رواية اللصه التي احبتني الجزء الثاني 
البارت 2

رواية اللصه التي احبتني الحلقة الثانية كاملة بقلم نهلة زغلول
شريف تعالي معايا بهدوء كده من غير دوشة احسنلك
سلمي بخوف حاضر وراحت معاه وركبت سيارته
سلمي هو حضرتك رايح بيا فين
شريف مش شغلك
سلمي يعني انت حتسلمني في القسم ولا ايه الحكاية بظبط
شريف عايزة تروحي القسم تمام نطلع علي القسم ،،؛انزلي
سلمي ايه المكان ده
شريف هششش
سلمي هو انت مين بظبط وعايز مني ايه
شريف في نصاب عالمي زي كده
سلمي نزلت راسها بكسفة
سلمي بس انا
شريف بقولك ده نصاب عالمي وانتي حتساعديني
شريف بخوف اساعدك ازاي
سلمي حفهمك بعدين دلؤتي من مصلحتك متلعبيش من ورايا احسنلك عشان انتي متعرفنيش ها تحبي نباتي في القسم ولا فين
سلمي بتلعثم قسم لا قسم ايه انا حساعدك ياباشا
شريف يبقي اتفقنا اتصلي بقي باختك قوليلها انك حتباتي برة النهاردة
سلمي ايه حبات فين
شريف احسنلك تسمعي كلامي
سلمي حاضر واتصلت باختها سلوي
سلوي اتاخرتي ليه
سلمي انا حبات برة النهاردة
سلوي ليه انتي اتقفشتي في حد جنبك
سلمي اه حاجة زي كده
سلوي طيب حتعملي ايه
سلمي انا حتصرف متخافيش عليا وقفلت
شريف شاطرة
سلمي احنا رايحين علي فين
شريف حتفهمي دلؤتي واتجه الي منزله
سلمي هو في ايه
شريف بصي انتي حتباتي هنا لمدة معينة أنا حاحددها
سلمي ايه
شريف هششش تسمعي وبس
سلمي حاصر يا باشا
شريف ماهو لازم تبقي تحت عيني
سلمي بخوف حاضر
شريف ادخلي نام في الآوضة دي
سلمي حاضر ودخلت غرفتها
شريف خدي دول دي هدوم عشان تنامي بيهم
سلمي طيب وخرج وقفلت الباب وهو اتجه ناحية الحمام
شريف دخل اخد شاور
سلمي كويس أنه دخل الحمام وخرجت برة الاوضة بس فين المفاتيح واعدت تدور في هدومه
شريف بتفكري تسرقي ولا تهربي
سلمي ها شهقت من منظره خرج وهو يرتدي بنطلون اسود ومن فوق عاري الصدر وماسك بفوطة صغيرة علي رأسه
شريف ايه اول مرة تشوفي راجل ولا ايه
سلمي لا بس
شريف بس ايه لاتكوني معقدة من الرجالة
سلمي افتكرت احمد وشردت
شريف طيب روحي نامي احسن
سلمي حاضر
شريف لم يهتم ونام علي الكنبة
دخلت سلمي في الغرفة وجلست علي السرير
سلمي ياتري عايز مني ايه وخرجت برة الغرفة وخرجت وقفت في الصالة لقت شريف نايم علي الكنبة
سلمي قربت منه واعدت علي الارض ايه القمر ده وعضت علي شفتيها
سلمي بعد أن فاقت من شرودها دخلت الي غرفتها
شريف فتح عينيه وزفر بقوة

""""في صباح اليوم التالي
شريف خبط علي الباب ايه حتفضلي نايمة كده كتير
سلمي لا انا صحيت خلاص وخرجت برة الغرفة
شريف ها حلولتي تهربي تاني بس حظك أن الشباك عليه سلك
سلمي هو انت عايز مني ايه
شريف عايزك في عملية في واحد بيهرب الماظ
سلمي ايه الماظ
شريف طلع في حد انصح منك
سلمي بكسفة كمل
شريف بصي ده راجل تقيل اوي ومش سهل
سلمي وهي تحاول السيطرة علي نفسها من حركة شفاه المغرية لها وملامحه القاسية ووسامته وجسمة المنحوت ورائحة عطرة
شريف مركزة معايا
سلمي اه طبعا مركزة
شريف طيب دي صورة صورناها الراجل ده دراعه اليمين ودي مراته أنا حتصرف معاها وحوقعها
سلمي شعرت بالغيرة لاتعلم لما اتتها هذه المشاعر
شريف حيوصل النهاردة بليل عايزك تقابلي وتعرفي منه معلومات وانا حاجيبلك فستان وكمان شوية حاجات
سلمي حاضر حاضر هو انت مش رايح شغلك
شريف لا انا خدت إجازة عشان المهمة دي
سلمي طيب تمام
شريف طيب تمام ايه هوانا ربكك لدرجادي
سلمي لا ابدا
شريف أنا من سجل البحث عنك عرفت انك كنتي بتنصبي علي الرجالة بس اشمعنا انتي معقدة ولا ايه
سلمي وهي تغير الموضوع لو ساعدتك في القضية حيبقي في الاخر موقفي ايه
شريف مش وقته بس انتي بتغيير الموضوع ليه ايه في راجل ضحك عليكي ولا فرقعك
سلمي أسقطت بعض الدموع ودخلت غرفتها
شريف لنفسه حل عقدك علي ايدي

""""في حارة التي تسكنها فيها سلمي
عم سلامة كفاياك تعب في نفسك بقي البت مش حتبصلك طول ما انت حتجنن عليها كده
جلال مش عارف بس منزلتش النهاردة لتكون تعبانة أنا قلقان عليها اوي

""'''في المساء في بيت شريف بعد أن ارتدي بدلة سوداء زادت من وسامته جلس ينتظر سلمي
شريف كل ده بتلبيسي
سلمي انا خلاص خلصت وخرجت برة الغرفة كانت ترتدي فستان احمر وتركت شعرها منسدل ووضعت الكثير من احمر الشفاه
شريف وهو مندهش من جمالها وكأنها تشبه الجنيات ولكنه حاول أن يداري إعجابه بها
شريف يلا مش عايز اي غلط
سلمي أغمضت عينيها من الغيظ
شريف جاهزة
سلمي جاهزة

""""بعد شوية وصلوا علي مكان الحفلة كلا من سلمي وشريف
نزلت من علي الدرج نادين
نادر شوفي الباشا ده باين عليه رجل اعمال تقيل كان يقصد شريف
نادين وهي معجبة بوسامته انت واقف لوحدك ليه مش المفروض تشرب حاجة وكانت تنظر علي شفاه المغرية وعينيه وتشم برفانه الذي يثير النساء
سلمي بغيرة
شريف ابدا بس
نادين بس ايه وعضت علي شفتيها شكلك جاي لوحدك
شريف أنا شريف جاي معايا مراتي
نادين حلو هي فين
شريف موجودة ونادي علي سلمي
شريف سلمي سلمي تعالي
سلمي خير ياشريف باش قاطعها وهو بببصلها بتحذير سلمي مراتي
نادين سلمي مراتك حلوة اوي
شريف شكرا
سلمي شكرا
ثواني حنادي علي نادر وتركتهم وذهبت
نادين في راجل اعمال بس باين عليه تقيل اوي بس جاي هو ومراته عايزك تاخد مراته وتسبني معاه
نادر بضحك هما فين
نادين اعرفك شريف وسلمي
نادر مسك ايد سلمي وقبلها وهو يغمز لها ايه الجمال ده كله انتي مبتشربيش ليه
سلمي شكرا أنا مبشربش

نادين عن اذنكم نادر عايزاك رمزي بيه وصل

سلمي ليه قلت اني مراتك
شريف عشان نادر ميفكرش يقربلك انتي حتوقعي بس
يتبع .. 
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟