القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اللصه التي احبتني الحلقة الثانية عشر 12 بقلم نهلة زغلول

رواية اللصه التي احبتني الحلقة الثانية عشر 12 بقلم نهلة زغلول

رواية اللصه التي احبتني الفصل الثاني عشر
رواية اللصه التي احبتني الجزء الثاني عشر
البارت 12

رواية اللصه التي احبتني الحلقة الثانية عشر 12 بقلم نهلة زغلول - مدونة يوتوبيا

شريف ايه ليه بقي اوعي تكون فضحتنا
محمود ياعم جابتلي اكتئاب وقافلة منها أعمالي طول النهار والليل بالاسدال انا حاسس اني متجوز واحد صاحبي
شريف اكيد خوفتها منك يعني
محمود بالعكس أنا سايبها براحتها عارفة يوم الدخلة واعد يضحك قولت خلاص بقي حتبقي ليا عارف عملت ايه قالتلي استني واحترم نفسك عايزاني احترم نفسي في ليلة زي دي
شريف خلاص كبر دماغك منها طول ماهي شايفاك عامل كده عليها حتزيد اكتر فيها
محمود بقالها شهر بتنام علي السرير وانا علي الكنبة لما ظهري اتقطم
شريف بضحك يخربيتك انت مصيب يلا روح لمراتك متسبهاش تبات لوحدها واصبر عليها شوية
محمود ماشي ياعم لواحتجتني انا موجود

_______
عند سلمي وسلوي
سلوي انتي بتقولي ايه حتي انتي ياسلمي
سلمي بقولك انك هبلة بقالك شهر متجوزة ومغذية الراجل منيماه علي الكنبة يامفترية وايه الاسدال ده في عروسة تلبس كده امال فين قمصانك امال بس حموت واتجوزه
سلوي بس انا خايف منه اوي
سلمي الراجل ليه حقوق عليكي لازم ياخدها
سلوي عشان هو قليل الادب
سلمي يارب صبرني خلاص انا حمشي
سلوي استني خديني معاكي
سلمي انتي دلؤي متجوزة يعني لازم تتعودي عليه انا حمشي بقي قبل ما يرجع ويعرف اني عرفت وفتختةالباب وخرجت
سلوي انا اعمل كده بس ازاي وفتحت دولابها الملئ بالقمصان
سلوي قفلت الدولاب ونفصت عن رأسها هذه الفكرة ودخلت الي الحمام تأخذ دش بعدها خرجت من الحمام وهي لابسة البرنص
سلوي خضتني انت جيت امتي
محمود لسة واصل ليه يهمك اوي
سلمي أيوة طبعا مش جوزي
محمود بضحك جوزك فين ده ياهانم
محمود بضحك ياتري ايه اللي تحت البرنص اممم إسدال ولا جلابية ولا ايه بقي وفتح البرنص لقاها لابسة قميص ابيض ستان قصير يظهر اكتر مايخفي
محمود وهومتفاجي واقترب منها
سلوي استني بس انت مش فاهم انا كنت بقيسه انت بتبصلي كده ليه
محمود هششش وحاضرها بين يديه
سلوي وهي خائفة من اقترابه منها انت حتعملي ايه
محمود هششش انت خائفة مني ولا بتكرهيني
سلوي ولا ده ولاده
محمود امال ايه بتحبيني
سلوي أيوة طبعا بحبك مش جوزي
محمود وأما انا جوزك فين حقي الشرعي ياهانم
سلوي انت انت بتقول ايه
محمود طيب انا حبعد عنك ومش حقربلك وحمام علي الكنبة
بس ملكيش دعوة بيا خالص
سلوي بصوت مخنوق ماشي
محمود بتعيط ليه
سلوي ابدا ولاحاجة انا بس
محمود كنتي عايزاني اقربلك وتبعدي مش كده
سلوي خانتها دموعها أمامه انت عايز مني ايه
محمود انتي بتحبيني وعينيك فضحاكي وعايزاني كمان
سلوي انت بتقول ايه بتقول ايه
محمود عايز انام شوية طفي النور واطلعي برة
سلوي أغلقت النور وخرجت

______
في بيت اهل شريف
شيرين شكلك تعبان كده ليه
سليم فعلا شكلك مجهد
شريف شوية إرهاق مش اكتر
شيرين نسرين جاتلي عشان تسال عنك البنت بتحبك بجد
شريف انا وانتي بقي صدقتي المخبولة دي دي إنسانة مريضة عايزة تتملكني دي مريضة بيا
شيرين ليه كده يابني انا شايفة انها مناسبة ليك بنت ناس ومن عيلة
شريف حتجوز الاسبوع اللي جاي ايه انا بقولكم اني حتجوز الاسبوع اللي جاي عايزين تيجوا اهلا وسهلا مش عايزين تيجو بلاش
سليم مش كنت تقولنا من الاول وتعرفنا عليها هي من عيلة مين
شيرين ايه اللي انت بتقوله ده تلاقيها واحدة ملهاش اصل ولا فصل حتعملي شبه اخوك
سليم بتحبها باشريف
شريف اوي بحبها اوي أما عن محمود وسلوي فالعروسة تبقي اختها اسمها سلمي
شيرين لا دول عصابة بقي
شريف انا قولت اللي عندي الفرح الاسبوع اللي جاي سلام
شيرين بغيظ عيال ضاعوا مني خلاص بس انا مش حسكت
سليم رائحة فين
شيرين مشوار لحد بيت ابنك محمود
سليم بلاش مشاكل بقي انتي ايه مبتزهقيش ورن هاتفه باسم امراة
شيرين انا حلبي خلي السواق يجهز علي مااخلص
سليم تركها وذهب علي المكتب رد علي المكالمة
أيوة ياهبه مش قولتلك متتكلميش انا حكلمك
هبه بنتك تعبانة اوي أنا خائفة عليها
سليم طيب انا جاي

______
وصلت شيرين علي بيت محمود وسلوي
سلوي امك جت اصحي وقف برة علي الباب
محمود ماما ودي عايزة ايه وانتي عرفتيها منين
سلوي من البوم الصور اللي أن حطوا في الكومدينو ياحلو
محمود طيب روحي افتحلها
سلوي لا طبعا وبعدين دي فاهمة أننا متجوزبن عن حب جاية تتأكد بنفسها
محمود وحنعمل ايه
سلوي أخرجت قميص احمر طويل شفاف وروب اسود ولبستهم أمامه محمود وهو مندهش منها ومن جمالها اول مرة لم تحرج منه
سلوي انت مستني ايه
محمود اعمل ايه
سلوي اقلع القميص بتاعك
محمود بضحك طيب وخلع قميصه أمامها
سلوي وهي مندهشة من وسامته وعضلات جسدة البارزة تمنت بان تلقي بنفسها في أحضانه
سلوي بتلعثم انا انا حخرج افتحلها
محمود حننخرج مع بعض ومسك ايديها
خرجت سلوي ومحمود من غرفتهم محمود فتح الباب
شيرين بعيظ من منظرهم ماشي يا محمود
محمود ماما كنتي عايزة حاجة
شيرين بصتله بغيظ ومشيت
سلوي بضحك امك عصبية اوي انا حدخل اغير
محمود ماشي وفجاها بدخوله علي الغرفة ونام علي الكنبة
سلوي مش حتلبس حاجة
محمود لا حمام كده
سلوي كده حتبرد
محمود التمثيلية خلصت خلاص وامي مشيت انتي عملتي كده ليه ساعدتيني ليه
سلوي انا حشوف الاكل عشان جوعت
محمود ماشي وزفر بقوة

_________
عند سلمي وشريف في سيارته
سلمي انت بتقول ايه اسبوع علي الفرح
شريف يعني موافقة ولا لا
سلمي طالما انت موافق خلاص انا موافقة
شريف حبيبتي حخليكي اسعد واحدة في الدنيا حعوضعك عن كل حاجة
شعر شريف بألم في رأسه مفاجئ
سلمي انت كويس ياشريف
شريف لا ابدا انا بس منمتش من امبارح
سلمي ليه
شريف تكون بفكر فيكي
سلمي بفرحة انا كمان

_______
عند سليم وهبه
سليم مالها مني لسة تعبانة
هبه ادينها خافض حرارة ونامت
سليم طيب كويس انا حسهر جنبها
هبه اول مرة تلات عندي يدوب بتيجي كام ساعة وتمشي
بنتك بقي عندها ٥ سنين وانت خايف تقول لمرأتك وعيالك حتستناها لما يبقي عنها كام ها رد عليا
سليم مش وقته في اقرب وقت حقولها وكمان محمود اتجوز وشريف لسة بيحضر لفرحه
هبه بهدوء مبروك انت عارف كويس انا بحب ولادك اد ايه هما ملهمش ذنب
سليم وهي اختهم ولازم يعترفوا بيها انا حقولهم واكيد حبفهموا انا امهم مش ممكن تتعاشر ابدا

_______
ذهب شريف الي الدكتور عادل
شريف انا بعتني دكتور ناجي ليكي
عادل بتشتكي من ايه
شريف صداع غريب بيقعد كتير اوي وكمان جسمي واجعني ا
عادل طيب لازم تعمل أشعة علي المخ
شريف ايه هو في حاجة
عادل خير انشاء الله
شريف انشاء الله

_______
في صباح اليوم التالي
ذهب شريف الي مركز الأشعة وعمل بعض الفحوصات بعد الانتهاء
شريف حستلمها أمتي
الموظفة بعد اسبوع تيجي تسلمها
شريف طيب
يتبع..
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟