القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زوجي حولني لفاسقة الحلقة الثالثة 3 بقلم محمد السبكي

رواية زوجي حولني لفاسقة الحلقة الثالثة 3 بقلم محمد السبكي

رواية زوجي حولني لفاسقة الجزء الثالث
رواية زوجي حولني لفاسقة الفصل الثالث
البارت 3
رواية زوجي حولني لفاسقة الحلقة الثالثة 3 بقلم محمد السبكي

#زوجي_حولني_لفاسقة

الجزء الاخير

وانا برقص واحد من الزنوج السود مسكني من ايدي بقوة لحدي مضوافرو انغرزت بجلدي صرخت بصوت عالي والمزيكا وقفت ومحدش حاول يساعدني 😳😳😳

طوفان وهو بصفق قلي ادائك رائع اه نسيت اعرفك ده مستر دينج زبون عندنا بالمحل اسف هو سكران وجاي يحضر حفلة جواز عدلي 💙💙💙

كلامو نزل عليا زي الصاعقة معقول جوزي هيتجوز عليا 😳😳😳
طوفان قلي انا عارف انتي بتفكري في ايه هو عدلي مش هيتجوز عليكي وبس ده هيطلقك كمان وبالتلاته لانو مينفعش يعيش مع زوجة فاسقة

عدلي طلقني قدام الناس واكتشفت انهم ضحكو عليا وملاك بنتي مش مريضة ولا حاجة وكووول ده كان تمثيل عشان يخلوني اعمل حاجات غلط ويستفيدو مني 😥😥😥

فوقية قلتلي اظن كدة كل حاجة وضحت يا حبيبتي واديكي عرفتي كل المستخبي ودلوقتي لازم تطلعي من حياتنا 👹👹👹
قلتلها طب ليه فهميني انا عملت ايه عشان تعملو فيا كل ده حرام عليكم 😭
قلتلي فاكرة اول متجوزتي ابن اختي عدلي وقتها ابوه مات ودلوقتي خسر مصدر رزقو الوحيد من يوم مدخلتي حياتنا والمصايب ملاحقانا كفاية كدة لازم تطلعي 👹👹👹

وانا خارجة من الكبريه صادفت زوجة طوفان قلتلي قلبي معاكي يا لوزة انا حضرت الحفل وشفت الي عملو جوزك خدي الفلوس دي 😥

قلتلها انا بس عاوزة شغل اقدر اعيش منو مينفعش اشتغل هنا تاني 😥
قلتلي تعالي بكرة في بيتي انا محتاجة شغالة وهديكي مرتب كويس وده عنواني اتفضلي 😔

خرجت وانا فاقدة للامل نهائي خلاص كل حاجة راحت واضح اني فعلآ منحوسة ومينفعش اعيش مع حد بس لازم قبل مروح انتقم من كل الي ظلمني واشربهم من نفس الكاس 💥💥💥

واثناء منا بفكر وماشة في الطريق خبطتني عربية وتاني محستش بحاجة خالص والدنيا ضلمت في عنيا 💭💭💭

(بعد مرور خمسة اشهر)
الكل فرحان ومبسوط وبرقصو عدلي ومراته الجديدة وفوقية بعدها جلسو وكملو ضحك وهما بتزكرو ايام الفقر والحاجة بعد لحظات انضم ليهم طوفان وقلهم بجد انتو خلال الشهور الي فاتت كسبتوني دهب 💛💛💛

فجاءة تدخل حسناء جميلة للكبريه والكل مبهور من جمالها وشياكتها حتى العازفين وقفو عزف وفضلو يبصو عليها مش معقول كل الجمال ده هيا دي ملاك ولا بشر

عدلي وفوقية مصدقوش التغيير الي حصلي ايوة دي انا رجعت تاني
(فلاش باك) الي خبطني بالعربية طلع ابن حلال ساعدني كتير هو من اشهر رجال الاعمال اسمه هشام حكتله قصتي وقرر يوقف معايا ضد الاندال الي خربولي حياتي 💙💙💙

اقنعت عدلي اني اشتغل معاه مرة تانيا واخليه يكسب الملايين وطبعآ وافق وكسبت ثقتو وكان هدفي اني اوصل لخزنتو واسرق الفلوس وخطتي نجحت خليتو يشرب عصير فيه منوم سرقت المفتاح ونهبت كل حاجة حيلته وخليتو عالحديدة 💚💚💚

بالنسبة لطوفان كلفت واحدة من البنات تغويه وبنفس الوقت تصور كل حاجة بعملها وفورآ بعت الفديو لمراته ومش كدة وبس عملتله فضيحة باليوتيوب 💛💛💛

وقبل مخرج صبيت كمية كبيرة من الكيروسين في جميع انحاء الكبريه ورميت عليه عود ثقاب في اللحظة دي عدلي كان نايم برة وصحا علي اصوات الصراخ كان كل همو يطلع فلوسو من الخزنه وهو مبعرفش اني سرقتها 💙💙💙

وطوفان كمان مرضاش يطلع الا لما يجمع شقا عمرو بس مقدروش يجمعو حاجة والنار اكلتهم اما بالنسبه لفوقيه وزوجة عدلي معرفش حصلهم ايه ومش عايزة اعرف ربنا يسمحهم 💚💚💚
اما انا رحت رجعت بنتي ملاك بجد متتخيلوش كمية السعادة الي حاسة بيها بعد مجبت حقي وانتقمت من الي ظلموني فضلت ماشيه بالطريق العام مع الناس وانا ببص للدخان صاعد للسماء وشايل معاه كل معاناتي 💛💛💛

هشام عرض عليا الجواز قلي انه فضل طووول السنين الي فاتت يشتغل لحدي ما الوقت سرقو وافقت اتجوزو والحمدالله دلوقتي حامل بولي العهد ابنو.............. النهاية
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟