القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زوجي حولني لفاسقة الحلقة الثانية 2 بقلم محمد السبكي

رواية زوجي حولني لفاسقة الحلقة الثانية 2 بقلم محمد السبكي

رواية زوجي حولني لفاسقة الجزء الثاني 
رواية زوجي حولني لفاسقة الفصل الثاني
البارت 2
رواية زوجي حولني لفاسقة الحلقة الثانية 2 بقلم محمد السبكي
الراجل وهو برقص معايا قلي متيجي تنوريني في اوضتي وهبسطك اوي يا حلوة انا غني جدآ وعندي فلوس كتيرة😍😍😍

وقفت من الرقص وضربتو بالالم وقلتلو متحترم نفسك يا استاذ بدل معلم عليك بالشبشب انا اشرف من الشرف روح شفلك وحدة وسخة زيك 😒😒😒

جوزي عدلي مسكني من ايدي وسحبني وفوقية راحت للراجل تعتزرلو



عدلي قلي يخرب بيتك هتودينا فداهية ايه ياوليه لسانك عايز اتقطع ده طوفان باشا صاحب الكبريه تخيلي دافع فيكي كام تلاته الف جنيه 🤑

قلتلو انا مش مصدقة نفسي انت عدلي جوزي ولا واحد تاني معقولة بتبيعني عشان الفلوس 😭😭😭

قلي مكنتش عايز اقلك بس امي اتصلت عليا وقلتلي ملاك تعبانه اوي ومحتاجة عمليه ضروري 😥😥😥

قلتلو يا خرابي ملاك بنتي مالها انا لازم امشي اشوفها

عدلي مسكني وقلي مش وقتو لازم نجمع فلوس كتيرة عشان نعالجها دلوقتي حياة ملاك بين اديكي فكري كويس ولو موافقة تروحي معاه تعالي جوة كلمينا بقرارك

ايه يا ربي الاختبار الصعب ده من ناحية حياة بنتي ومن الناحية التانية شرفي اعمل ايه بس 😭😭😭😭

دخلت الكبريه وقلت لعدلي انا موافقة امشي معاه اوضتو وبصيت لطوفان بقرف لقيتو بغمزلي وهو مبتسم بجد راجل مقرف 😑😑😑

فوقيه اخدتني لاوضة جميلة خالص قلتلي دي هتكون اوضتنا من اليوم ورايح هنا هظبك واخليكي تبرقي

قلتلها هو انتو ليه خبيتو عليا موضوع ملاك؟ 😥😥😥





قلتلي مكناش عايزين نقلقك دلوقتي لازم تركزي في شغلك وانشاء الله هتخف وتبقى زي الفل 😏😏😏

رحت مع طوفان لغرفته اول مدخلنا قفل الباب بعدها قعد عالسرير وصب شوية ويسكي وقلي متقعدي يا وليه هتفضلي واقفة كدة 😒😒😒

قلتلو انا كدة مرتاحة 😥😥😥

قام وهو متعصب وكسر الكاس وقلي لو فاكرة انك هتتشطري عليا تبقي غلطانه انا دافع فلوس وهعمل فيكي الي عاوزو 😡😡😡

قلتلو انت تقصد ايه؟ 😮

قلي جوزك صرحلي مسمحلكيش تطلعي من الاوضة دي الا لما اكون راضي عنك يعني لازم تنفذي طلباتي حرفيآ والا مش هتخرجي 😡😡😡

الحقير طلب ### واتفاجات ان في بنتين معانا في الاوضة خرجو من ورا الستارة و فضلو يبصولي وهما بضحكو 😂😂😂

طوفان قلي شايفة يا لوزة البنات الوسخة الي معايا بس وحياتك معجبتنيش واحدة فيهم الا انتي وهما جايين يتفرجو علي الي اوسخ منهم 😏

حبست دموعي بالقصب وبلعت غيظي وكلو عشان خاطر بنتي ملاك لازم تتعالج وتخف 😥😥😥

بعدها قلي كفايه كدة يا لوزة عاوزك تيجي وتنامي جنبي واخلعي هدومك دي الاول احسن انا هتجنن واشوف جسمك المربرب يا جميييل 😏😏😏





وانطلقت اصوات الضحك والسخرية من البنتين الي قاعدين مع طوفان باشا مقدرتش اتحمل وقلتلو انا مش هخلع قدام الخنازير دول 😡😡😡

وحدة من البنتين طلعت سكين وقلتلي متحترمي نفسك يا ولية حد قلك بيعي شرفك 😠😠😠

طوفان مسكها وقلي لو سبتها هتقطعك حتت يلا يا وليه اخلعي بدل مخليهم يخلعوك بالقوة 😂😂😂

خلغت هدومي واستلقيت جنبو قام هو كمان خلع هدومو ومارس معايا بدون اي خجل من البنتين الي معانا وهما كمان كانو ببصولنا وبضحكو 😳😳😳

طوفان سمحلي اخرج وقبل مطلع مسكني من ايدي بقوة وقلي بحياتك متزليش اسيادك الي اعلى منك او تمدي ايدك عليهم اظن اننا دلوقتي بقينا وسخين زي بعض 😂😂😂

جريت بسرعه دخلت اوضتي وانا شايلة صورة ملاك وانخرطت في بكاء مرير وانا بدعي ربنا يسامحني ويغفرلي الي عملتو وميعاقبش بنتي ملاك بزنبي 😥😥😥





وفي الجانب الاخر فوقيه وجوزي عدلي يعدو في الفلوس وهما مبسوطين وبخططو لمصيبه تانيه 👹

بليل مكنتش قادرة انام فوقيه دخلت عليا وقلتلي طفي اللمبه دي يا لوزة لازم تنامي بدري عشان عندك شغل بكرة 😒😒😒

الصبح وانا بحضر نفسي عدلي قلي خلاص هانت يا لوزة لو استمرينا بالشغل ده هنكون اغنياء 🤑🤑🤑

قلتلو ايه ياخي انت معندكش كرامة معندكش احساس انت بتفكر تاني تخليني انام مع راجل غريب 😥😥😥

قلي مفيش غير كدة عشان نعيش 😑😑😑

نزلت تحت واتفاجات ان في زباين كتار بالكبريه ومن بينهم صديقات عمري وزمايلي في الدراسة انصدمو لما شفوني بهدوم الرقص ومقدروش ينطقو بكلمة واحدة 😳😳😳





اشتغلت المذيكا وابتديت ارقص ودموعي جاريه حسيت اني بمسرح زايف الكل فيه وحوش عايزين ينهشو لحمي مهما كان الي بحصل معايا فانا عارفه ومتاكدة ان نهايتو مش هتكون خير ومش عارفة القدر مخبيلي ايه 😥

قطع تفكيري احد الزنوج السود القادمين من اقصى افريقيا ريحته كانت وحشه اوي وشكلو بخوف بس باين عليه غني مسكني من ايدي لحدي مضوافرو انقرزت بجلدي قعدت اصرخ .........

-
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟