القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية سكرتيرتي السمينة الحلقة الأولى 1 بقلم موني

رواية سكرتيرتي السمينة الحلقة الأولى 1 بقلم موني
رواية سكرتيرتي السمينة الجزء الأول
رواية سكرتيرتي السمينة الفصل الأول
البارت الأول
رواية سكرتيرتي السمينة الحلقة الأولى 1 بقلم موني 
يأتي الصيف بنسائمه اللطيفة المائله للحراره وتتعرق جبين فتاه الثامنه عشر

ياسمين : اوووووووف يلااااهوي انا بسيييييييح ي جدعان مين وطي التكييف هموووووت

سمع ذاك الاهوج طيب القلب ولكن لسانه يسوقه دائما حيث دخل لها الغرفه خصيصا
حسام : لا ي حبيبتي الجو كويس انتي بس الا شحومك كاتمه ع مرواح قلبك عشان كدا حرانه اقولك احسن افضلي اعرقي كدا يمكن الدهون تسيح ولقدر الله تخسي
ياسمين وقد انجرحت مشاعرها ولكنها لم تبين : وانتا مالك ي بارد هي مرواح قلبي ولا قلبك غور من هنا

حسام : ماماااااااااا لو عندك صفيحة سمنه قديمة هاتيها بسرعه ياسمين بدات تسيح وهتنزل سمنه اللهم صل علي النبي دا هتاجر ف الشحوم ي بت وابقي مليونير استحملي شويه كمان هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
ياسمين وقد فقدت سيطرتها علي عيونها : انا هنام عشان مش فاضيه للبرود دا
وقبل وضع رأسها علي السرير قد كانت دموعها اسرع منها ووصلت قبلها وكتمت شهقاتها بين المخدات
ياسمين : حتي انتا ي حسام بتتريق عليا ام اخويا بيتريق الناس الا برا بتقول اي ياااارب بقي انا خلاص هخس ومحدش يعايرني تاني

ولكن شمت رائحة فصلتها عن العالم كله
ياسمين : اممممممممم بيض بالبسطرمة بحبه اوي ولو بفينو بقي وطعميه سخنه بالفينو السخن والسمسم اممممممممممممممم وبعدها طبق رز بلبن او ام علي اااااه
وقامت ياسمين متناسيه تماما استهزاء حسام اخوها بجسدها
ياسمين : ماماااااااااا انا جعانه

الام : يلهوي عليا وع الا جايبني بدري ي بنتي الناس بتصحي تغسل وشها تشرب ميه نسكافيه قهوه مش تصحي تاكل
ياسمين : اموت من الجوع ي سوسو يعني
الام : يختي محدش بيموت من الجوع والله بس استحملي ع كرشك دا شويه هتروحي فين تاني ي بت يخربيت امك هتفرقي خدودك لو منفوخة عند ببتاع العجل مش هتبقي كدا

ياسمين : اتريقي انتي كمان منا مسختكو ف البيت دااااا
تاتي اختها الصغير من خلفها
صباح الخير ي يسووو وشك منور النهارده كنتي بتحلمي بجاسر بتاع الرويات ي بت ولا اي😂
ياسمين :متفكرنيش ي بت كل يوم اخلص روايه فيها جاسر واحلم بيه هييييييييييييييييح

اختها : بتحلمي بايه ي اوختشي بيبوسك هاااا
ياسمين بإبتسامة سمجة : لا بيبقي الحلم وردي يختي بس مره وحدا بيتفزع ويقولي اعوذ بالله من الخبث والخبائث غلبت اقنعو ف كل حلم انها بوسه مش داخل حمام مفيش فايده  💔😂😂😂
اختها : اوعي تقولي عملالو عمل وبيشوفك رفيعه وام يبوسك كل حاجة بتنفش والحلم بيقلب حبيبي نائما
ياسمين : حاااااجة زي كدااا 😂😂😂
الام : اممممممممم واي كمان ي تربيه **** منك ليها
ياسمين : ي سوسو حرام عليكو بقي هو لا حلم ولا حقيقه وقال جت الحزينه تفرح ملقتلهاااااش مطرح دا حتي ف الحلم اتخض مني لا لا في مشكله ف السستم بتاع الاحلام عندي 😂😂💔

الام : عوض عليا عوض الصابرين ياااااااااارب هبله في جسم بقره بت انتي تروحي الصين يخسيسوكي وياكلوكي كلبين كدا يرمو عضمك وتيجي
ياسمين : كلبين ي سوسو انا اخاف اروح هناك يفكروني حيوان جيد ويعملوني شورمة😂😂😂💔💔💔
الام : انتهت كل حلول الارض والامر متروك لتدبير السماء😂😂🙏🙏🙏🙏🙏
ياسمين : ع فكره انا خارجة من ثانويه عامة المفروض اتغذي
الام : لا وانتي ماشاء الله ضعفانا اووووي الصراحة
ياسمين : اوووووي اووووي

حسااااام : عاااااااااا الحقي ي بت ي ياسمييييييين نتيجتك طلعت ي بت سقطي  ي سقوطه 😂😂
ياسميين : عاااااااااااا لاااااا يارب استر ي رب
دخلت ياسمين علي موقع الثانويه العامة وكتبت رقم جلوسها واسمها

ياسمين : عاااااااااااااااااااااااا نجحت ي كلب البحر نجحت لوووووووولي
الام : ها جبتي كاااام
ياسمين : 95%
الام : لوووووووووووووولي لوووووووولي
لقراءة الحلقة الثانية : اضغط هنا
لقراءة كل حلقات الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟