القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قتلت اختي عشان حبيبي الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا

رواية قتلت اختي عشان حبيبي الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا

رواية قتلت اختي عشان حبيبي الجزء السابع
رواية قتلت اختي عشان حبيبي الحلقة السابعة
البارت 7
رواية قتلت اختي عشان حبيبي الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا
بصت نهي لاسماء باستغراب الكلام ده حقيقي
اسماء ايوه حقيقي
نهي وطلبت منك كام شيماء بقي علي كده
اسماء طلبت مني٢٥الف
نهي والله امممممم طيب انا اسماء كانت بتشيل معايا فلوس عالطول وكانت شايله معايا ٣٠الف ازاي بقي هتستلف وهي ليها فلوس مش اولا كانت خدت فلوسها
اسماء والله معرفش يمكن خافت تساليها عايزهم في اي وهي مش هتشتري حاجه تظهر بيها قدامكم
نهي فتفضح نفسها قدامك
اسماء انا اختها اي تفتضح دي
احمد بس بس اسكتم انا زهقت ومحدش يجبلي سيره شيماء تاني مفهوم
اسماء خالص يا احمد بس عايزه اقولك شيماء برضه اختي وانت كنت عارف اني مش عايزه احكي عالموضوع الفلوس بس هي اختفت وانا كنت حاسه انها في ورطه
احمد خالص يا اسماء وعالعموم انا نازل بكره شغلي وبجد عايز انسي الموضوع ده
نهي انا ماشيه مش يالله يا اسماء
اسماء تمام حاضر ابقي طمني عليك يا احمد وخد بالك من نفسك
احمد حاضر يا اسماء مع السلامه
اسماء سلام
ونزلو نهي واسماء وفي العربيه بصراحه انا مش مصدقه موضوع الفلوس ده خالص
اسماء انا عايزه اسالك سوال ليه مجتيش ترجعي الفلوس لبابا وماما من بعد ما شيماء ماتت
نهي كل اللي همك الموضوع ده انا لازم كنت اعرف جوزها اللي هو اخويا وهو بعدها يتصرف
اسماء تمام يا نهي
نهي نزلني هنا انا رايحه مشوار
هتروحي فين ممكن اوصلك
نهي لا شكرا هركب تاكسي
اسماء تمام هيبقي اكلمك في التلفون
نهي الله المستعان
روحت اسماء البيت امها قاعده في الصاله بتقرا قران
اسماء مساء الخير يا ماما
الام مساء النور يا حبيبتي كنتي فين
اسماء خدت نهي وروحنا تكمن علي احمد
الام عايزه أكلمه والله بس مكسوفه منه اوي
اسماء الله يرحمها بنتك مخلينا كلنا مكسوفين
الام ربنا يرحمها ويسمحها والنبي ادخلي لابوكي وانا هحضر الغدا خلي يخرج يتغدا معانا
اسماءحاضر هغير هدومي وأدخله
ودخلت اسماء اوضتها وتفلونها اللي كانت جيباه بتكلم منه عماد رن
اسماء الو مين
مجهول عملك الاسود
اسماء نعم هتقول مين ولا اقفل
مجهول والله انا عملك الاسود
اسماء سكت شويه
انا زميل عماد وكان بيكلمك قدامي وحضرت معاه الاتفاق ولما طلبتي منه أن يسيب الشقه وينزل طلب مني اني احط كاميرا في اوضه النوم وانزل اخدها لما تنزلي من الشقه وشوفتك وانتي بتغيري للبنت المسكينه هدومها وانتي بتحطي المخده علي رأسها لحد ماتت وعرفت أن عماد مات مسوم واكيد انتي اللي سممتي والفيديو معايا ربنا يرحم الاموات ويخلي الاحياء اللي هيجبوا ليا مليون جنيه عالشان خاطر الفديو
ياتري اسماء هتعمل اي وهتجيب المليون جنيه ولا لا
يتبع

قتلت اختي
الجزء العاشر

اسماء:نعم مليون جنيه بتوع اي
مجهول بتوع عمرك انتي بسم الله ماشاء الله صورتك منوره الفديو قفلت السكه
اسماء منك لله ياعماد الكلب اعمل اي دلوقتي ياربي
جت رساله عالواتس من الرقم ماشي ياحلوه اقفلي براحتك ٤ايام لو فلوسي مجتش هودي الفديو للنيابه رمت الفون من أيدها وفضلت قاعده ساكته شويه والفون رن احمد
احمد ازيك يا اسماء انا اسف علي الطريقه اللي اتكلمت بيها قدامك
اسماء لا خالص انا عزراك انت عامل اي دلوقتي
احمد الحمد لله بخير وانتي
اسماء الحمد لله تمام
احمد اسماء ينفع اشوفك بكره نتكلم شويه
اسماء بفرحه اه طبعا طبعا تحت امرك تحب نتقابل فين
احمد انا نازل شغلي بكره هخلص واكلمك نتفق
اسماء تمام هستني تلفونك
احمد تصبحي علي خير
اسماء وانت من اهله
اسماء ياربي هعمل اي اجيب الفلوس منين انا مش معايا الا١٠٠الف جنيه ولو بعت عربيتي والعياده هيجبوا ٢٥٠الف هتصرف في الباقي ازاي ودخلت الام كده يا اسماء انا فكراكي مع ابوكي
اسماء معلش يا ماما انا رايحه ليه اهو بقولك اي ياماما انا محتاجه فلوس
الام عيني ليكي يا حبيبتي عايزه كام
اسماء انتي معاكي كام
الام ٧٥الف جنيه شوفي عايزه منهم كام
اسماء كلهم اصل اصل اصل هنفتح مركز طبي كبير انا ووحده صحبتي وبجد محتاجه فلوس كتير
الام انا كنت ناويه اطلع اعمل عمره لشيماء بس عادي خديهم ولما ربنا يكرمك ابقي طلعني انتي اسماء:يا حبيبتي يا ماما ربنا يخليكي ليا يالله نشوف بابا خرجوا واتعشوا ودخلت اسماء اوضتها طيب هتصرف في الباقي ازاي كلمت سمسار عالشان يجي يشوف العياده قالها بكره هعدي عليكي نامت وصحيت علي تفلون الو مين
مجهول انا عملك الاسود كل شويه هقولك سجلي الرقم عالشان هيكون في بينا مكلمات كتير اوي
ايوه بوص انا مش هعرف اتصرفلك الا في٤٥٠الف دلوقتي واديني مهله شهرين اكلمك الباقي
مجهول احنا هنقسط ياحلوه ولا اي
اسماء انا بجد مش معايا فلوس ويبيع حاجتي عالشان اقدر اتصرفلك في المبلغ
مجهول تصدقي صعبتي علبا موافق بس مش اكتر من شهرين
اسماء بس انا اضمن منين انك لما تاخد الفلوس متوديش الفديو للنيابه
مجهول ولا اي ضمان انتي تعملي اللي بقول عليه وانا مش عايز غير الفلوس وبس
اسماء ماشي
مجهول سلام يا موزه
قفلت وسجلت الرقم باسم الزفت وقامت تلبس لقت احمد بيرن عليها
اسماء الو ازيك يا احمد صباح الخير
احمد صباح النور عامله اي
اسماء تمام الحمد لله
احمد هنتقابل انهارده
اسماء اه بس انا رايحه العياده عالشان في سمسار جاي يشوفها لاني ناويه ابيع دي واجيب وحده اكبر
احمد تمام والله فرحتني عالعموم هيجيلك و اتعامل انا معاه واجيلك فيها سعر كويس
اسماء ياريت والله
احمد خلاص هعدي عليكي
اسماء تمام
ونزلت ركبت عربيتها وراحت العياده وشويه وأحمد وصل
ازيك يا اسماء
اسماء الحمد لله اتفضل يا احمد انا كنت هعمل نسكافيه تشرب
احمد تمام هو السمسار جاي امتي
اسماء علي وصول
احمد موبيلي فين شكلي نسيته في العربيه ينفع اعمل مكلمه من عندك يا اسماء
اسماء اه طبعا الباسورد تاريخ ميلادي ١٠/٢٥
فتح ورن علي واحد زميله مش بيرد وهو ماسك الفون جت رساله عالواتس من الزفت فضوله خده يشوف مين الزفت مش تقولي يا قمر أن اللي موتيها دي تبقي اختك لو مجبتيش المليون كامل هودي الفديو الجميل للنيابه

احمد أنصدم وكتب اضمن منين انك معاك فديو ابعتلي جزء منه دلوقتي شويه وراح باعت جزء واسماء بتحط المخده علي راس شيماء لحد ما ماتت
يتبع
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟