القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية لحظات انوثة الحلقة الواحدة والثلاثون 31 بقلم نهلة زغلول

رواية لحظات انوثة الحلقة الواحدة والثلاثون 31 بقلم نهلة زغلول 

رواية لحظات انوثة الفصل الواحد والتلاتين 
رواية لحظات انوثة الجزء واحد وثلاثين 
البارت 31
رواية لحظات انوثة الحلقة الواحدة والثلاثون 31 بقلم نهلة زغلول وروكا مجدي
_قصي وسلمي_
قصي قام من مكانه واتجه الي سلمي بتكرهيني ليه ياسلمي ولا في حاجة بتحاولي تداريها عليا
سلمي حاجة زي ايه
قصي انك بتحبيني لما بوستك اول مرة كان قلبك مش في مكانه حسيتي بايه
سلمي انت موهوم محستش بحاجة طبعا
قصي اقترب منها اكتر طيب وكده
سلمي ابعد عني انت عايز مني ايه
قصي انتي اللي عايزاني مش انا
سلمي انت مغرور اوي
قصي اقترب منها اكتر لما كنتي في المكتب كنتي بتمثلي بردو ولا كان حقيقة
سلمي بتلعثم قصدك ايه
قصي لما بوستك كنتي طايرة من الفرحة كان نفسك اطول اكتر من كده انتي بتعشقيني ومن كتر العشق دخلتي في تحدي معايا كان ممكن تقولي انا مالي بيه اتجوز ليه وابوز حياتي واقترب من أذنها هامسا انتي بتحبيني ياسلمي وانا شايف ده في عينيكي قلبك بيدق ليا انا وبس
اقتربت سلمي منه عندك حق انا محبتش غيرك واقتربت من شفاهه بس ده كان زمان
التهم قصي شفتيها الناعمتان بشفاهه القاسيه وكأنهم اعلنوا الحرب علي بعض بين حبهم وكرههم لبعض تبادلوا القبلات القاسيه بينهم دفعها الي الحائط حتي تألمت واكمل باقي القبلات القاسيه بينهم لم يريد ترك شفتيها ولا هي حاولت المقاومة
صفعته سلمي علي وجهه بقوة وقبلته مجددا بعدها صفعته مرة اخري وهو قام بتقبيلها
سلمي ابعد عني
قصي متاكده
سلمي متاكده ابعد عني
قصي وسلمي وهما يلهثان اقتربوا من بعض مرة اخري وتبادلوا القبلات
قصي وكانه يستمتع ضغط علي شفتيها الناعمتان
سلمي باستمتاع وجراه عضت شفتيه القاسيه قصي اكمل باقي القبلات حتي استسلموا لبعض اكثر
سلمي وهي تلهث بكرهك
قصي وانا كمان واكمل من جديد
سلمي انت كنت متراهن عليا
قصي لاني كنت غبي
سلمي بتحبني
قصي كل ده ومش فاهمه
سلمي عايزة افهم تاني
قصي وهو بلهث انا حبيتك مش عارف ازاي
سلمي وانا كمان حبيتك اوي
قصي بابتسامة خلع عنها قميصها وحملها ووضعها علي السرير
سلمي باستسلام تام انت
قصي مش وقت كلام خالص

_________
_جاسر و جميلة_
جاسر قولي انك سامحتيني
جميلة مش حينفع ونزلت من السيارة قفلت الباب واتجهت الي مدخل العمارة طلعت علي الدرج و هي منهارة من البكاء فتحت باب الشقة دخلت غرفتها
عبير ست جميلة انتي كويسه انا زعلانه كده متعزمونيش علي الفرح امال فين
الست كارمن
جميلة قفلت الباب
عبير عيلة مجانين والله وخرجت وقفلت الباب وراها

اتصل جاسر بجميلة وقلبها يخفق بسرعه رهيبه
جميلة ردت عايز ايه
جاسر افتكري اني حاولت اصالحك وحاولت نرجع لبعض وانتي رفضتي بصي كده من البلكونه
جميلة في ايه
جاسر اطلعي من البلكونه بس
جميلة بصت من البلكونه لقته اعد تحت البيت في العربية امشي امشي بقولك
جاسر انزلي احسنلك
جميلة مش حينفع
جاسر خلاص حطلعلك انا
جميلة بس بس خلاص حنزلك وقفلت وخرجت وبرة الشقة ونادت علي عبير
جميلة ااعدي مع ماما شوية رايحة مشوار وراجعة تاني
عبير في عيوني ياست جميلة
جميلة حبيبتي ياعبير ونزلت علي الدرج حتي اتجهت الي مدخل والعمارة مشيت عدة خطوات حتي وصلت إلى السيارة ركبت وانطلق جاسر بالسيارة
جميلة رايح فين
جاسر حتعرفي دلؤتي
جميلة لم تهتم فجأة فرمل بالسيارة
جميلة انت جبتنا هنا ليه
جاسر لانك بتحبي المكان ده
جميلة كنت بحبه
جاسر ولسه بتحبي متكذبيش انزلي
نزلت جميلة من السيارة اعدت علي سور البحر
جاسر اعد جنبها وتنهد علي حالهم مين السبب وفي اللي احنا فيه
جميلة انت السبب شكيت فيا وغيرتك الغببة
جاسر ضحكت علي طفولتها تأكلي غزل البنات
جميلة ياريت انا اصلا جعانه
جاسر تاكلي ايه
جميلة ياريت اي حاجه حتي لو ترمس
جاسر بضحك انتي مصيبه
جميلة بضحك انت اللي مصيبة
جاسر وجميلة نسوا آلامهم واعدوا يضحكوا علي مواقفهم القديمة
جاسر خدها في حضنه
جميلة بضحك لا يقبضوا علينا تاني
جاسر بضحك عندك حق
________

_كارمن و آدم_
ادم خليكي شوية
كارمن مش حينفع جميلة حتبات لوحدها
آدم علي العموم حتبقي مراتي يعني مش حيبقي في خروج
كارمن بضحك بس تبقي تستحمل وقامت من مكانها فتحت الباب
آدم استني حوصلك
كارمن البس حاجه
آدم خايفة عليا
كارمن طبعا يلا عشان متاخرش
آدم خد الجاكيت وخرج وقفل باب الشقة

وصل ادم و كارمن الي البيت
كارمن ده البيت
آدم تمام انا حطلع معاكي
كارمن انت مجنون تطلع فين
آدم حطلبك من مامتك
كارمن بابتسامة تعالي وطلعوا علي الدرج فتحت كارمن باب الشقة ودخلت ووراها آدم
كارمن اتفضل ياادم
كارمن آدم بيه الجارحي مديري ياعبير
عبير اهلا بك ست كارمن انا حروح شقتي بقي
كارمن طيب ياعبير تصبحي علي خير
عبير وانتي من أهله وقفلت باب الشقة
كارمن ماما ادم جاي عشان عشان يتقدملي
حياة باماءة راس
كارمن بتقولك موافقة اهلا بيك ااعد ياادم
آدم أعد يتفرج علي البيت الذي شهد معاناة كارمن
________

بعد عدة أيام من تحضيرات الزفاف
اتصل مراد السيوفي با ادم رد عليه
آدم خير مراد السيوفي بنفسه بيكلمني
مراد انا هنا في مصر مبروك علي الفرح شوف كده بعتلك ايه افتح الصور
آدم فتح الصور لقي كل تحركات كارمن
آدم لو قربتلها حقتلك فاهم حقتلك
مراد انت اللي بدات حتمضي على الصفقة وكمان العروسه حتبقي ارمله او حتبقي جثة
ايه رايك وقفل الهاتف

_______
_قصي وسلمي_
بعد عدة ايام من استقرار الحال بين قصي وسلمي قرروا أنهم يذهبوا لدكتورة علاقات
الدكتوره اتفضلوا ايه المشكلة
سلمي هو المشكله اننا احنا الاتنين عندين
قصي اوي انا عندي اوي
سلمي وانا كمان
الدكتوره اول مرة اشوف اتنين عندين متفقين علي نفس الرأي ومش معارضين بعض
قصي بصراحة احنا الاتنين مش بنفوت لبعض حاجة ابدا
سلمي بظبط كده
الدكتوره بتحبوا بعض
قصي وسلمي اه
الدكتوره بتحبي قصي بتشوفي ازاي
سلمي قوي قادر يحميني حبيته مع العند بتاعنا مع بعض ابتسم قصي علي كلامها
الدكتوره وانت يااستاذ قصي بتحبي مدام سلمي
قصي طبعا بحبها بعندها وبدماغها الناشفه بحب ذكائها حبها لشغلها وحبها ليا
الدكتوره طيب في جلسات تانية

خرج قصي و سلمي من العيادة
قصي طلعنا طبيعين
سلمي كنت خايفه
قصي آدم خلاص فرحه بكرة لازم نحضر نفسنا
سلمي حد كان يقول ان كارمن حنتجوز
قصي بابتسامة اختك طيبه اوي وتستاهل كل خير وركبوا السيارة
سلمي يلا عشان نلحق جميلة مستنيانا في الاتيليه
قصي مش جاسر معاها
سلمي ايوة بس لازم تاخد راي حتاخد راي جاسر في الفستان

________
_جاسر وجميلة_
جاسر انتي بتهزري عريان خالص
جميلة انت مستحيل تكون مخرج دماغك مقفوله خالص
جاسر مش مقفوله بس مبحبش حد يشوفك غيري
جميلة بتغير عليا
جاسر اكيد بغير عليكي انتي بتهزري
جميلة وده شئ ببسطني
جاسر بابتسامة غيري الفستان احسنلك
جميلة تعالي اختار واحد
جاسر اتجه الي الفساتين ونقالها فستان طويل بكم
جميلة ضربت رجليها بالارض بطفوليه انت بتهزر انت كده بتخنقني
جاسر بضحك انتي عايزة تلبسي ايه مايوة

دخل قصي و سلمي
سلمي ايه الاخبار
جميلة اتخنقت

جاسر بتصل باادم مبيردش موبايله مقفول
قصي حاولت انا كمان اتصل بيه مقفول

__________

اتصل ادم بكارمن ردت بلهفة
كارمن ايوة ياحبيبي انا قيست الفستان حلو اوي ذوق جميل اوي طلع مظبوط عليا عايزاك تشوفني بيه انت ساكت ليه
ادم انا مش جاي انا كنت بضحك عليكي انتي كنتي بالنسبالي لعبة تسلية مش اكتر انا عمري ماحبيتك متستننيش انا مش جاي لم يتركها تجيب قام باغلاق الهاتف
كارمن بصدمة رمت الهاتف من يديها
جميلة مالك ياكارمن
سلمي ردي عليا ياكارمن مالك
كارمن مش جاي كان بيضحك عليا

آدم انا عملت كل اللي انت عايزه ومضيت علي الصفقة فكني
مراد لا مش حيحصل غير بمزاجي ياعريس
آدم مش حرحمك صدقني مش حرحمك
مراد اتكلم علي قدك انت وقعت اصطادتك وكمان مربوط وكمان العروسه لسه برة
يتبع .. 
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟