القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خدعة ادت للطلاق كاملة

رواية خدعة ادت للطلاق كاملة 
هي رواية من الروايات المميزة جدًا التي تعتبر واحدة من علامات الروايات الإلكترونية 
وهذا ما دفعنا للكتابة عنها .. 

أننا شعرنا إنها بالتأكيد ستُعجب قراء مدونة يوتوبيا
ولهذا كتبنا عنها.
رواية خدعة ادت للطلاق كاملة 

رواية خدعة أدت للطلاق الحلقة الجزء الأول كامل مكتوب 


خدعة ادت للطلاق واغتصابي من ٤اشخاص
انا منار من مصر ساكنه في حي شعبي عمري ٣٨ عام متزوجة بقالي ٩سنوات معي بنت وولد تزوجت زوجي زي اي بنت اتزوجت كان نفسها في بيت وأسرة مستقلة لا انكر عشت بداية زواجي اول فترة كنت في عالم خيالي عالم
جميل مليئ بالحب والاهتمام والمشاعر من زوجي ليا وكنت سعيدة بحياتي بعد مرور سنتين من زواجي جائت سكان جديدة جيرانا كانو ناس كويسه محترمين اتصاحبت عليهم حبوني جدا منهم وحدة في نفس عمري زوجه جارنا كانت الأقرب لي كنا ديمنا نحكي لبعض جميع أسرارنا مرت الايام والسنين بدأت احس بزوجي انه متغير مني حتي وهو نايم بحضني كنت بحسه مش معي ومع حد غيري بأفكارة وخيالة هو كان ديمنا يقعد عالفيس كتير جدااا حسيت التلفون بقي
احسن مني عندة المهم قعدت مع جارتي وصحبتي حكتلها اقترحت عليا اقتراح اني اعمل فيس مذيف باسم مستعار وادخل لزوجي واختبرة قولت فكرة حلوة يلا ننفذها رحت عملت فعلا فيس بدأت ابحس عن كل الأماكن الموجود فيها زوجي عالفيس متل جروبات وبدأت اتابعه بتعليقاتة ومنشورات ليه حتي دخلت معاه بالتعليقات هزار وضحك واصبحنا أصدقاء جدااا عالفيس بدون مايعرف اني زوجتة

وهنا بدأت اخبي علي جارتي الموضوع وكل ماتسالني اقولها لا خلاص بقي تمام وانا خلاص طنشت الفكرة بتع الفيس دي اصلا وخلاص بالفعل أصبحت صديقة زوجي عالفيس المقربة ليه وبدأت افتح قلبه واستدرجة للكلام واسالة عن حياتة وعن زوجتة وكان عالفيس حلو شكل تاني والبيت معي شكل صامت بقي يجلس معي صامت ينام صامت حتي بدا ينسي اني زوجتة وليا احتياجات خاصة كنت اكلمه عالفيس طول مهو برة البيت وكان ديمنا يخرج بعيد عني اصلا لما يكون بالبيت وابعتلة رساله خاص ممكن يطلع السطح او يخرج


خالص بدأت العلاقة تكبر وتكبر وطلب يشوفني وبعتلة صور مش ليا وكلمتة صوت كتير بتغيير الصوت للأسف محسش بيا خالص اني ممكن اكون زوجتة بدأت العلاق تكبر تاني وتدخل في جنس وعرف اني متزوجة ويطلب مني اتطلق ويتزوجني وانا كل مسألة طب وزوجتك ايش ذنبها يقولي عادي الشرع والحلال أربعة لحد ماقنعتة اننا نكون اصحاب مقربين وشيل فكرة الزواج وبالفعل وافق بس أصر علي


مقابلتي وهنا بدأت احتار اعترف ليه والا اخليها مفاجئة ليه وبدأ يوصفلي مكان في القاهرة عشن نتقابل فيه قررت اني اقابلة واصدمة لانه كان كل هدفة مني الجنس اتفقت معاه علي يوم ووافق فورا علية......

رواية خدعة أدت للطلاق الحلقة الجزء الثاني كامل مكتوب 

خدعه أدت للطلاق واغتصابي
بعد متفقت مع زوجي من الحساب المذيف للفيس اننا نتقابل وهو وافق لان كان كل هدفة ممارسه الجنس وانا حبيت اعمله صدمة عمرة واقبله تم الاتفاق وارسلي عنوان بمدينه قريبه مننا نتقابل في شقة ادعي انها تبعه اجار شهري هو

واصدقاء ليه يقيمو فيها النزهه والسهرات مع بعض هو قالي هتروحي هناك فالمعاد الا هقولك عليه عشن الشقه هتكون فاضيه مفهاش غيرنا وبالفعل ارسل لي المعاد وجه وقت المعاد ولقيته بيلبس فالبيت عندنا ومظبط نفسه وقالي هخرج مشوار تبع الشغل احتمال اتأخر واحتمال انام برة

اليوم عشن متقلقيش اذا اتاخرت قولتله اوك وخرج بالفعل وانا أسرعت للبس وتجهيز نفسي للخروج حسب معاده وأرسل لي رساله انه بالطريق الي المكان الموعود قلتله وانا كمان بالطريق قال خلاص الا يوصل الأول يبعت رساله للتاني واذا وصلتي الأول انتي هقولك ع مكان مفتاح تحت المشايه الا قدام باب الشقه هتلاقي مفتاح اذا وصلتي افتحي احسن


متنتظري عالسلم وحد يشوفك من الجيران قولتله اوك المهم انا وصلت الشارع وقولت ابعت ليه رساله اشوفه وصل فين قالي معلش حصل شي غلط فالطريق السيارة الا راكب فيها قابلت لجنه تفتيش واخدو السائق واتحفظو علينا جميعا لاجرائات كشف عن البطايق او الهوية وشكلي كدا هتاخر كتير انتي لو عادي عندك انتظريني نص ساعه واذا اتاخرت اكتر من نص ساعة امشي ونتقابل وقت تاني لاني هقفل الموبيل او هياخدوة مني فالكمين أوكي

قولت فرصه بقي هو كدا كدا هيتاخر انا هدخل الشقه واشوف ايه الموجود فيها وايه الأسباب الا بتاخد كل وقتة مني فالشقه دي ومع أصحاب ليه لن اعرفهم يومنا ماا المهم دخلت الشقه واذا بالشقه مقلوب حالها من بداية الصاله كلها متبهدله حبيت ادخل اشوف باقي الشقه واشوف ايه تاني في باقي الغرف ولقيت كل الشقه متبهدله خالص وفجأه حسيت حد بيفتح باب الشقه من برة دخلت اجري في غرفه النوم واستعد ليه عشن افاجئة دخلت تحت الدولار


ومنتظرة بس باب الغرفه يتفتح وفجائة سمعت صوت اربع أشخاص مش شخص واحد ده مش زوجي 😭اعمل ايه طب اطلع عليهم اقولهم ايه وزوجي مش معي ابعتله رسايل انت فين تلفونه مغلق 😭😭طب اعمل ايه طلعت عليهم مرتبكة مش عارفه اقولهم ايه هما شافوني اتصدمو وبداؤ يتسالو


بعضهم لبعض مين دي وايه دخلها هنا وانا اول مرة اشوفهم اصلا وبصو لبعض نظرات غريبه واحد منهم قال فرصه وجت لحد عندي بعد اذنكم دي اذا مكنتش تبع حد فيكم دي تلزمني الليله وبدأ بالصياح والضحك وانا منهارة لساني عجز عن


الحركه وقعت ع الارض لن أشعر بشي حولي الا وانا بالسرير وسط شخصين منهم عارية 😭😭يلا نكمل بعد التفاعل بقي تعبت من الكتابه علق ١٥ ملصق ونشوف مصير زوجها ايه لما يوصل.....
يتبع ..
لقراءة الجزء الثالث : اضغط هنا 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟