رواية حب حياتي دمرني الحلقة الثانية 2 بقلم دودا حودا

رواية حب حياتي دمرني الحلقة الثانية 2 بقلم دودا حودا

رواية حب حياتي دمرني الفصل الثاني
رواية حب حياتي دمرني الجزء الثاني 
البارت 2
رواية حب حياتي دمرني الحلقة الثانية 2 بقلم دودا حودا
فاطمه /بس الفديو ده مش حقيقي واكيد متفبرك
شهيره /هههههه لا يا حبيبتي حقيقي بس شكلك لما بتشربي بتنسي نفسك
فاطمه /اعملي بيه اللي انتي عايزه انا كده كده مش راجعه لاهلي تاني مش فارق معايا
شهيره /بلاش انا يا بطه انا محدشفكر يتحداني الا وخسر اسمعي الكلام ونبقي حبايب احسنلك وبدات فاطمه تفكر في كلام شهيره ونزلت معاها
فارس /مالك بس يا ست الكلمش حباه تقعدي معانا ولا اي
شهيره /ازاي بس يا باشا دي كانت بتظبت المكيب بس
فاطمه /اهلا بحضرتك
فارس / اهلا يابوسي مش اسمك بوسي برضه
فاطمه / مش شهيره قالت ان اسمي بوي يبقي اسمي بوسي
شهيره / تمام اسيبكم بقي تتكلموا في الشغل
فارس/ عالفكره يابوسي الف بنت تتمني الدور اللي انا عارضه عليكي بس انا حاسس ان فيكي حاجه مختلفه وشكلك مش طماعه
فاطمه / تمام شكرا لذوق حضرتك طيب اكيد مش هنعرف نتكلم هنا في الشغل الجو هنا دوشه تحب نتقابل امتي ونتكلم في الشغل
فارس تمام نتقابل بكره اي رايك
فاطمه /تمام اوي
فارس /ده رقمي كلمني بكره ضروري وخلصت الحفله وطلعت فاطمه تلم هدومها

شهيره /انتي بتعملي اي
فاطمه /عملت اللي انتي عايزه ومش هخسرك الانسان اللي مينفعش يتقالو لا بس اني اقعد معاكي بعد ماخليتي حد يصورني بمنظري ده وانا بغير هدومي مش هيحصل
شهيره/اخرتها ياغبيه انا عابيزه مصلحتك
فاطمه/ وانا خلاص هتدور علي مصلحتي باي
شهيره / هترجعي تاني يافاطمه
فاطمه / احلمي سلام
شهيره/ في داهيه غوري مش عايزه اشوفك تاني
بقلم دوداا حوده
تاني يوم راحت قابلت فارس
فارس / اهلا بيكي عامله اي
فاطمه /تمام بس عايزه اقولك كلمه قبل مانتكلم في اي حاجه انا اخري تمثيل بس
فارس / مش فاهم ممكن توضحي قصدك اي
فاطمه /يعني سهرات خروجات مليش فيهم
فارس /احترام رايك ويحصل وبدات بوسي التمثيل وكانت ممثله ناجحه جدا وفي يوم كانت في الفيلا والجرس رن
بوسي /استني انتي يا مريم هفتح انا ده اكيد استاذ حازم وفتحت مين شهيره خير
شهيره /خير اوي معايا ضيف في العربيه عايز يشوفك
بوسي /وانتي وضيوفك مش مقبولين
شهيره /تمام بس فيه صحافين برا قدام الفيلا ولو السيد الولد نزل من عربيتي وقال بس انه يبقي ابو فاطمه اقصد ابو بوسي هانم هتحصل حاجات انتي مش حباها خالص
بوسي عملتيها يا شهيره الكلب
شهيره /مهو جنابك مش عايزه تردي عليا رغم ان الفضل اللي انتي فيه ده بسببي
بوسي /والمطلوب مني اي دلوقتي يعني
شهيره /اكون معاكي في فيلمك الجديد
بوسي
من امتي مانتي طول عمرك رافضه فكره التمثيل
شهيره /اهو ده عجبني فكره اني امثل
بوسي /ماشي هاتي الحاج الواد بس الاول وبعدين نتكلم
الاب /ازيك يافاطنه
بوسي /فاطنه طيب كويسه خير
الاب /انتي لسه مخنوقه مني يابنتي
بوسي /بقولك اي فكك من الدور ده انت جاي عالشان الفلو خد دول
20 الف وكل شهر هبعتلك قدهم بلاش تتعب نفسك وتيجي
الاب /كام شكرا يابنتي
بوسي /مريم خلي السواق يوصل الحاج
شهيره/ مانا هروحه
بوسي /لا عايزكي معلش ومشي الاب بعد ما فرح بالفلوس
شهيره /خير
بوسي خليكي ثواني هطلب غدا وبعدين نتكلم
شهيره /ايوه كده ملناش الا بعض ياروحي واتغدو واتكلموا في الشغل وبعدها مشيت شهيره ومسكت بوسي التلفون
بوسي /الو ايوه يا محمد ها المخدرات في شنطه عربيتها
محمد /حصل يا كبيره من نص ساعه انا مشيت عالطول عالشان الحق ابلغ ان في عربيه شهيره هانم مخدرات
بوسي /شكرا يا محمد وابقي تعالي عالشان تاخد حساب الحاجه وكمان المكافه بتاعتك
محمد المكافئه انك ترضي علينا
بقلم دوداا حوده
وشهيره في العربيه ووصلت لكمين
الظابط /افتحي شنطه العربيه
شهيره /حاضر وفتحت
الظابط/انزلي اي ده
شهيره/ينهار اسود والله ما اعرف اي اللي جاب الشنطه دي عندي
الظابط /اقبض عليها يا شاويش
شهيره/والله ما شنتطي معرفش عنها حاجه
وفضلت تتثل بحازم
شهيره/الو ايوه يا حازم والنبي الحقني انا انقبض عليا
حازم/ليه عملتي اي
شهيره/ لقوا شنطه مخدرات فب عربيتي
حازم /وانتي عايزني اعملك اي انا واحد ليا اسمي وقدرش اعرض نفسي ولا سمعتي للخطر
شهيره/ كده يا حازم وراحت ليها بوسي
شهيره/بعياط /شوفتي اي اللي حصلي يا فاطمه
فاطمه /عالشان تحترمي نفسك وتبطلي تلعبي مع اللي اكبر منك
شهيره/معقول انتي اللي عملتي كده
فاطمه/ايون وحده بوحده ياروحي
يتبع
-
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-