القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب حياتي دمرني الحلقة الثالثة 3 بقلم دودا حودا

رواية حب حياتي دمرني الحلقة الثالثة 3 بقلم دودا حودا

رواية حب حياتي دمرني الفصل الثالث
رواية حب حياتي دمرني الجزء الثالث
البارت 3
رواية حب حياتي دمرني الحلقة الثالثة 3 بقلم دودا حودا

شهيره :ليه كده عملت فيكي اي انا اللي خليتك نجمه الكل بيشاور عليها
فاطمه :لا ياقلبي ده مجهودي اللي خلاني كده انتي شخصيه زباله انك تستغلي أن أكون قاعده معاكي وعلشانك مصلحتك جيتي عليا أدمنتك علي نفسي وطلعتي خاينه وفاكره أن بعد ما بقيت وحده مشهوره جايه تزلني أن ابويا راجل فقير بتحلمي يا خديجه مش هنا برضه هيكون اسمك خديجه
شهيره :فاطمه بالله عليكي اوعي تعملي كده انتي بتديني درس بس صح وهتخرجني من هنا صح مش انتي هتعملي كده
فاطمه :اممممم بصراحه لا انا عايزه اشوفك دائما مذلوله
شهيره :والنبي لا ارجوكي والله هبعد عنك خالص ومش هفكر اقرب منك تاني بس خرجني
فاطمه :, باي ياقلبي ربنا معاكي والله زعلت علشانك
شهيره :لا يافاطمه منك لله حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا شيخه ومشيت فاطمه وهي فرحنا جدا انها قدرت تاخد حقها من شهيره
#بقلم دوداا حوده
وفي فيلا بوسي
حازم :مالك يا بوسي مش مركزه ليه
بوسي :بجد انا تعبانه شويه ومش قادره اتكلم في اي حاجه تخص الشغل
حازم :تمام نتكلم في اي حاجه تخصنا احنا
بوسي :تاني يا حازم قولت انت زي اخويا وبالله عليك انامض عايزه ازعلك مني
حازم :ليه يا بوسي بس طيب ادي نفسك فرصه يمكن تحبني
بوسي :حازم قولت لا ومتخلنيش بجد افكر اني ابعد عنك بكل الطرق
حازم :خلاص اهدي انا بحبك ومش عايز تزعلي مني خالص
بوسي :طيب نرجع نشوف الشغل
حازم :تمام تحت امرك وبدأت تتقمص الدور الجديد فتاه ليل هربانه من أهلها والفيلم نحج وكسر الدنيا وكان ليها مقابله في التلفزيون
المذيعه :اهلا بيكي يا فنانه بجد الفيلم يجنن
بوسي :شكرا ليكي ياقلبي ده من ذوقك
المذيعه :بس بجد احنا وخدين دائما علي بوسي الهاديه البنت الرقيقه ازاي عملتي الدور ده
بوسي :والله انا بحب التمثيل جدا ودي موهبه فيا من وانا صغيره واكيد كلنا الفنان لو بيحب عمله جدا هيتقن فيه
المذيعه : اكيد طبعا الدور ناجح جدا الناس كلها بتتكلم عن بوسي أو عن ايه علي حسب اسمك في الشخصيه ومعامل تلفون من أحد المعجبين بيكي ونقول الو
البنت :الو ازيك يا استاذه مياده انا بحب البرنامج بتاعك جدا
المذيعه :شكرا ليكي يا حبيبتي اسمك اي
البنت :مش مهم اسمي انا بس عايزه اقول كلمتين للفنانه بوسي
بوسي :معاكي يا حبيبتي اتفضلي
البنت :هو كان عادي عليكي انك تمثلي قصه حياتك كده
بوسي :مش فاهمه بتقولي اي
البنت :مش هي دي الحقيقه حضرتك هربانه من أهلك من زمان وانتي كنتي بجلابيه مقطعه وفجاه بقيتي كده ازاي غير انك تكوني بقيتي فتاه ليل
بوسي :قطع لسانك انتي ازاي تقولي حاجه زي كده
البت : الله في صور انا لسه موصلها للبرنامج لو عندك الجراه تعرضيها
المذيعه :احنا لازم نقطع الاتصال ازاي يا حبيبتي تجرحي ضيوفي كده دي حاجه انا مقبلش بيها ونطلع فاصل اعلاني ونرجع تاني
بوسي :انا ماشيه
المذيعه :انا اسفه. الله مااعرف أن ده هيحصل
بوسي : انا عايزه رقم التلفون والصور
المذيعه :بس مينفعش تمشي دلوقتي من البرنامج
بوسي :عايزه اشوف الصور بس واعرف مين اللي جباها
الاعداد:طفل صغير والله
بوسي:ماشي انا هتصرف وخلص البرنامج وخدت الصور ومشيت
#بقلم دوداا حوده#
بوسي :الو ايوه يا حازم
حازم :انا عارف انك اكيد مخنوقه دلوقتي
بوسي :حازم انا لازم اعرف مين اللي عمل فيا الحركه دي
حازم :طيب اهدي يا بوسي طيب هيحصلك حاجه
بوسي :اكيد شهيره الكلب
حازم :ازاي وهي في السجن
بوسي :اكيد ادت الصور لحد
حازم :طيب هي الصور دي فيها اي
بوسي :يوووووو وانت مالك اقفل السكه
حازم :ماشي يا بوسي مش هزعل منك دلوقتي
بوسي والله لودي اللي عمل الحركه دي في ستين داهيه وتاني يوم
حازم :اسف اني جاي بدري اوي كده
بوسي :معاك يا حازم
حازم :مرات بابكي اللي عملت كده
بوسي :مين ازاي مفكرتش فيها
حازم :الحرس لقوها الصبح قدام الفيلا عندك وكانت عايزه تدي الظرف ده لعيل صغير علشان يوصلك وتفضلي بالحاله النفسيه دي
بوسي : هي فين
حازم :تحت في البدروم
بوسي :ماشي حسابها معايا كبير اوي
حازم :مش هينفع تعملي معاها حاجه دي لو خرجت من هنا وعملت ليكي محضر هيبقي غلط عليكي
بوسي :امال هنعمل ايه
حازم :سبيها ليا انا هتصرف معاها في موضوع تاني بوسي :خير
حازم :انا فرحي الخميس الجاي
بوسي :مبروك بجد فرحت
حازم :تمام هشوف موضوع مرات بابكي وارجعلك وادها فلوس وهددها إن لو فتحت بوقها تاني هيتصرف معاها تصرف تاني
وجه يوم فرح حازم
حازم :مبسوط انك جيتي
بوسي : انا اقدر مجيش
حازم :مش كنتي انتي اللي تبقي قاعده جنبي احسن
بوسي :تاني
حازم :بهزر بهزر عقبالك
بوسي :انا اتجوزت الفن خالص
حازم : ربنا يسعدك يارب
بوسي :وانت كمان يا احن اخ
حازم :اخ ماشي يا ستي اخ اخ وراحت تتكلم في التلفون وكانت متنرفزه كده وغصب عنها خبط في حد
بوسي :مش تحاسب
علي :انا اسف لحضرتك جدا والله يا فنانه وفضلت بوسي مركزه شويه علي شكل علي
بوسي :انا اسفه بجد
علي :ينهار ابيض انا اللي اسف
بوسي :بوسي
علي :معقول برضه انتي تعرفي نفسك
امجد :بابا كلم ماما عايزك
بوسي :بزعل بابا ده ابنك
يتبع
-
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
reaction:

تعليقات