رواية حاول اغتصابي كاملة

رواية حاول اغتصابي كاملة 
رواية حاول اغتصابي كاملة 

رواية حاول اغتصابي الحلقة الأولى كاملة

رواية حاول اغتصابي الجزء الأول 
 البارت الأول
كان بيبصلي بصات غريبه اوي .. مكنتش فاهمه هو عايز مني ايه .. او ليه بيصلي كده .. قطعت سراحاني زميلتي الدكتوره هبه
هبه _ ايه ياجميل سرحان في ايه
دنيا _ بقولك ايه يا هبه المريض رقم 11 ده بيبصلي بصات غريبه اوي ... وحاسه اني خايفه منه كده .!
هو ايه حكايته ؟
هبه _ ايه ده هو انتي كمان .!؟
دنيا _ يعني ايه انا كمان في حاجه انا مش عارفها ولا ايه ياهبه
هبه _ انا كمان بيبصلي بصات غريبه يا دنيا وخايفه منه عشان كده لما بيكون محتاج العلاج ببعت الدكتور احمد هو اللي يديله !؟ علي حسب ما سمعت انه لقوه جاي بليل الساعه 12 وهدمه متقطعه وكلها دم ... وانه ابوه من الناس الغنيه اوي
دنيا _ ملناش دعوه يا هبه خلينا في شغلنا .. احسن !!
_____________
ايه اللي يخلي واحد يكون هدومه متقطه وكلها دم؟ .. ويجي لوحده المستفشي يمكن يكون في خناقه ..او عامل مصيبه ومش عاوز حد يعرف .؟
مهتمتش اوي انا كان كل همي يبطل يبصلي في الراحيه والجايه !
روحت بيتي ودخلت علي الاوضه بتاعتي عشان اغير هدومي كانت عادتي اني افضل سهرانه لحد الساعه 2 بليل علي التلفون بشوف اخر الاخبار
لكن لفت نظري خبر غريب اوي
مغتصب يغتصب اكثر من 100 فتاه لم يتم العثور عليه حتي الان واتضح ان الخبر ده متشر بطريقه غريبه اوي علي السوشايل مدايا وناس كتير بتتكلم عن المغتصب ده .. لقيت صورته حد ناشرها جيت عشان افتحها
لكن التلفون الزفت فصل !؟
حطيت التلفون علي الشاحن وكسلت افتحه .. ودخلت انام لاني كنت تعبانه ووريا شغل بدري بكره في المستشفي
__________
هبه _ دنيا انتي هتخدي الورديه بتاعتي انهارده بليل انا عارفه اني متقله عليكي
دنيا _ يبت عادي ولا يهمك انتي وراكي حاجه ولا ايه
هبه _ اه والله رايحه مشوار مع خالد خطيبي
دنيا _ طيب هراقب علي انهو مرضي
هبه _ هتراقبي علي رقم 9 ورقم 10 ورفم 19 بس
دنيا _ طيب خلاص ماشي
الساعه وصلت 6 المغرب ونا كان لازم اطبق لحد الصبح .. وكانت المستشفي مفيهاش دكاتره كتير .. غير الامن
ودكتور احمد .. ودكتوره ياسمين وبتوع الاستقبال
دخلت المكتب بتاعي عشان اعمل فنجان قهوه ..واطلع اراقب علي المرضي
لكن دخل عليا الدكتور احمد فجاه وكان باين عليه انه تعبان وبينهج ...!!
دنيا _ فيه ايه يا دكتور مالك
الدكتور احمد _ المريض رقم 11 اختفي من الغرفه بتاعته .وضرب الدكتوره ياسمين علي دماغها ومش راديه تفوق لازم نعرف هو راح فين !؟ .. بدل ما يعمل مصيبه تانيه
دنيا _ ايه يعني ايه الكلام ده انا جايه معاك اهو
الدكتور احمد _ لا مينفعش احنا الاتنين ندور في مكان واحد روحي انتي دوري في العنبر اللي فوق ونا هدور في العنبر السفلي
دنيا _ خلاص ماشي
سيبت الدكتور احمد ونا قلبي بيدق طالعه علي السلم ونا مرعوبه ..كان العنبر اللي فوق مفهوش غير .. خمس حالات
مريت علي اول حاله كان نايم في اما
تاني حاله نفس الكلام
والتالته نفس الكلام
ام الرابعه فا انا اتسمرت مكاني مقدرتش اتحرك من اللي انا شوفته !!
كانت رقم 4 فيها بنت عندها 25 سنه ..لقيتها مرميه في نص الغرفه وهدومها متقطعها .وفي نزيف
جريت عليها .ونا بقولها ايه اللي حصل
ردت عليه وهي بتبكي
_ انتو كنتو فين ..انا خلاص ضعت خلاص اغتصبني الحيوان اغتصبني ونا مقدرتش اعمل حااجه مقدرتش اعمل حاجه
قومتها من علي الارض .. وحطيتها علي السرير وقولتها انا هقفل عليكي الغرفه من بره مهما حصل متتحركش من هنا انتي فاهمه
وفعلا خرجت من عندها ونا في قمة عصبيتي .. ونا حاسه اني عاوزه امسك اللي عمل فيها كده واقطعه بسناني
طلعت التلفون بتاعي بسرعه عشان ارن علي الدكتور احمد يطلع فوق بسرعه
فتحت التلفون بتاعي لكن هنا اتصدمت اتصدمت من اللي انا شوفته فاكرين الخبر اللي شوفته امبارح فتح معايا وشوفت صورة الشاب اللي اغتصب 100 فتاه
واتصدمت لما عرفت ان هو المريض رقم 11...يعني ايه ؟
هو اللي عمل كده في البنت !؟
ملحقتش ابص ورايا وجرت بسرعه لازم احذر الدكتور احمد ولازم نبلغ البوليس
لكن انا ملحقتش اعمل كده عشان لقيته ايوه ...لقيت المريض رقم 11 واقف علي السلم كانه كأنه مستنيني
وهنا كانت الصدمه اللي خلتني اتسمر مكاني ..حاولت اني اهرب منه ويارتني ما حاولت !!!؟ ... 

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-