رواية احببت ابنة عمي الحلقة الثامنة 8 والأخيرة بقلم منه سمير

رواية احببت ابنة عمي الحلقة الثامنة 8 والأخيرة بقلم منه سمير 

رواية احببت ابنة عمي الفصل الثامن 
رواية احببت ابنة عمي الجزء الثامن 
البارت 8
رواية احببت ابنة عمي الحلقة الثامنة 8 والأخيرة بقلم منه سمير 
ج8والاخير**عدي بصدمه/لأ مستحيل ثم اكمل طب انا جاي حالا ثم انهي المكالمه
رهف بقلق/في اي يا عدي
عدي/انا لازم امشي دلوقتي
كان سيغادر لكن اوقفته رهف وقالت /هاجي معاك
عدي /مش هينفع ي رهف ارجوكي روحي بسرعه
رهف بعناد/لأ هاجي معاك ثم ذهبت وصعدت في سيارة عدي
عدي باستسلام /ماشي وذهب هو الأخر وصعد بالسياره وانطلق بها متوجها الي.....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في منزل رهف
الأم بقلق /رهف اتاخرت كده ليه
الاب/طب رني عليها شوفيها فين
اخرجت الام هاتفها وقامت بالاتصال علي رهف
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في السياره
كانت رهف جالسه بجانب عدي لا تعلم ماذا حدث والي اي مكان سيذهبوا
تنظر الي عدي الذي علي ملامح وجهه الغضب
سمعت رن هاتفها يعلن عن اتصال والدتها
رهف/الو يا ماما
الام شعرت ببعض الاطمئنان /رهف انت فين
رهف نظرت لعدي بتوتر لاتعلم ماذا ستقول لوالدتها
رهف بتوتر/ا .انا مع عدي ياماما
الام عقدت حاجبيها ثم قالت/عدي هو مش عدي مسافر
رهف /ا.اه .ل.لا
الام بعدم فهم /انت بتقولي اي
رهف ارادت ان تتهرب من والدتها فقالت /احم ماما انا مشغوله دلوقتي يلا سلام ثم انهت الاتصال.
نظر لها عدي ثم قال/مالك متوتره ليه
رهف/اصل انا مفهماهم انك مسافر
عدي /اممم طب انزلي
هبطوا الاثنان من السياره و...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في منزل عادل
كان يقف مثل الأصنام متجمد يتصبب العرق من جبينه وفي يده سكينه مليئه بالدماء غير قادر علي استيعاب ما حدث
فلاش باك**
كان عادل ويارا جالسان علي الأريكه يخططوا كيق سيتخلصوا من رهف
يارا بصوت عالي/مستحيل انا مش هقتل حد
عادل بتوتر/اششش هتفضحينا وطي صوتك ثم اكمل بحب مصطنع/يارا حبيبتي احنا لازم نضحي عشان حبنا
يارا /مستحيل ياعادل ولو حاولت انك تقتل رهف
فانا هقول لعدي كل حاجه انا مش عايزه مشاكل
عادل تحولت ملامح وجهه الي الغضب وقال/بتقولي اي يا يارا
يارا بشجاعه هقول لعدي كل حاجه
عادل لمح سكينه بجانبها اخذها بسرعه ورفعها بوجهها وقال/بتهدديني يايارا
يارا شعرت بالخوف جرت من امامه ولكن كان يلاحقها دلفت الي احدي الغرف وأغلقت الياب بالمفتاح
عادل/افتحي يا يارا
يارا /مش فاتحه
حاول عادل عدة مرات فتح الباب واخيرا قام بكسره وتوجه اليها ظل يقترب منها وهي ترجع الي الوراء
عادل/بتتهدديني يابت
يارا حاولت استجماع شجاعتها وقالت/عدي هيجي يموتك ومش هتقدر تعملي حاجه
عادل بعصبيه/انت اللي حكمتي علي نفسك بالموت ثم قام بطعنها بالسكين
يارا/اااااه ثم وقعت علي الارض فاقدة للحياة
باك**
سمع عادل طرق بالباب شعر بالخوف لايعلم ماذا سيفعل
ظل عدي يطرق علي الباب كثيرا لكن لارد
رهف/احنا اي اللي جابنا هنا
عدي لم يعطيها رد وقال بصوت عالي/يارا ياااارا افتحي
ولكن لا رد
رهف /فهمني يا عدي
عدي قام بكسر الباب دلف هو ورهف الي المنزل
عدي/يااارا انت فين
دلف احدي الغرف وجد عادل يقف كالاصنام وبيده سكين ويارا غارقه في دمائها
عدي /اه ي****عملتلها اي يا****
رهف بدهشه /يارا اي اللي حصل يا عدي حد ي ...
قاطعها دخول بعض الظباط
الظابط للعسكري/خد الواد ده وركبه البوكس
العسكري/امرك يافندم ثم اخذ عادل وهبطوا الي الاسفل
عدي بدموع/ربنا يرحمك يا يارا كان نفسي الحقها
الظابط /البقاء لله بس الانسه لما اتصلت علينا مقلتش عايز يقتلها ليه
عدي سرد له كل شئ
الظابط بدهشه/مش مصدق ان فيه صحاب كده ربنا يصبرك
رهف/يعني هي اللي اتصلت عليك وقالتلك كل حاجه وقالت ان هيموتها
عدي اومأ بحزن وقال/ايوه
الظابط/طيب حضرتك لازم تيجي معانا عشان نخلص كل الاجراءات وتندفن
عدي بحزن/تمام
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد عدة ساعات
رهف/ربنا يرحمها ثم اكملت يلا ياعدي هنروح عندنا
عدي/رهف انا ....
قاطعته رهف وقالت /بليز ياعدي
عدي باستسلام/يلا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في منزل رهف
نجد اهل رهف واهل عدي الذين جاءوا لزيارتهم يتحدثون في بعض الامور
والدة رهف/في حاجه مابين رهف وعدي انا مش فهماها تصرفات رهف غريبه اليومين دول جت امبارح وتقول عدي مسافر والنهارده خرجت رنيت عليها قالت انها مع عدي واتصلت بيا من شويه وقالت انهم جايين انا مبقتش فاهمه حاجه
والد عدي/طب نستني لما يجوا ونسألهم
سمعوا طرقات الباب ذهبت والدة رهف لتري من الطارق وجدت رهف وعدي
الام/ادخلوا
دلفوا الي الداخل وماان دلفوا حتي قال عدي/بابا ماما اي اللي جابكم
الب عقد حاجبيه وقال /ليه انت مش عايزني اجي اشوف اخويا
والدهرف /اقعدوا يولاد وفهمونا اي اللي بيحصل بالظبط
نظر عدي الي رهف كانت علي ملامح وجهها التوتر
عدي/الموضوع طويل اوي
والدة رهف/احنا سامعينك
عدي سرد لهم كل ما حدث
والدة عدي/لاحول ولا قوة الا بالله
والد عدي بعصبيه /ياما حذرتك منهم ومكنتش بتسمع الكلام
والدة رهف/وانت ازاي تقبلي علي نفسك انك تعيشي مع واحد مش بيحبك اصلا
رهف بدموع/بس انا بحبه ومش مستعده اخسره
عدي نظر لهت بحب وندم وقال/وانا كمان بحبك يا رهف واوعدك ان هعوضك عن كل حاجه بس انت تسامحيني
رهف بسعاده /انت قولت اي
عدي/بحبك
رهف/يس يس
الكل ضحك علي رهف
والد رهف/عدي انا مش هسمح انك تأذي بنتي ولو بكلمه
عدي /اوعدك ياعمي ان عمري مهأذيها
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد 4 سنين
عمر/بابي بابي
قام عدي باحتضانه وقال/حبيب بابي اي كل ده نوم
عمر /اصل انا كنت عايز انام كتير
عدي/اومال فين مامي
عمر/بتعملي العصير
عدي/ماشي
بعد دقائق
رهف/اتفضل يا استاذ عمر العصير
عمر مسك الكأس وقال/شكرا يامامي
رهف /عدي
عدي/نعم
رهف /انا عايزه اتحجب
عدي بسعاده/احسن قرار ده ولا اي
رهف بسعاده /خلاص يبقي هلبسه
عدي/ربنا ميحرمنيش منكم ابدا
رهف /ولا يحرمني منكم ابدا
يتبع 
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-