القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية لحظات انوثة الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم نهلة زغلول وروكا مجدي

 رواية لحظات انوثة الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم نهلة زغلول وروكا مجدي

 رواية لحظات انوثة الفصل الثامن والعشرون
 رواية لحظات انوثة الجزء الثامن والعشرون
البارت الثامن والعشرون

 رواية لحظات انوثة الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم نهلة زغلول وروكا مجدي - مدونة يوتوبيا

تعالي ياكارمن ومسك ايديها وجلس واعدها علي ساقيه
آدم انا مش حسافر بس تضمنيلي حاجة
كارمن ايه هي
آدم انك تتعالجي انتي مريضة ياكارمن
نزلت تلك الكلمات عليها وهي في حالة من الصدمة قامت من علي ساقيه
كارمن بتلعثم مريضة ازاى واتعالج من ايه
آدم تنهد نفسي نفسي ياكارمن انتي مريضة انتي خايفه مني ومن غيري ومن كل الرجالة لازمة تحكيلي مالك
كارمن اغمضت عينيها وشعرت بصداع من ذكريات الماضي الأليم الذي يلاحقها
كارمن انا لازم امشي
آدم هز راسه استني حوصلك
كارمن متجيش ورايا وخرجت بسرعة من البيت
آدم جري وراها كارمن استني ياكارمن
كارمن ركبت تاكسي بسرعة لم يلحق بها آدم
آدم غبي وقته ده لازم تقولها كده عندها حق تزعل اتصل بها عدة مرات و لم تجيب
آدم غبي غبي
كارمن ببكاء انا اللي عملت كده في نفسي وصلت الي البيت نزلت من التاكسي ودخلت الي العمارة طلعت علي الدرج بصعوبة بعدها فتحت باب الشقة ودخلت اتجهت الي غرفتها قبل ما تدخل نادت عليها جميلة
جميلة جريت عليها حضنتها
كارمن جيتي اخيرا ليه التكرم ده مقولتليش ليه انك حتسافري ايه ملكيش كبير
جميلة انتي مش فاهمه حاجه
كارمن صفعتها علي وجهها
جميلة ببكاء كفاية بقي كفاية اللي انا فيه
كارمن حضنتها مالك
جميلة انتي اللي مالك
كارمن قلبي واجعني اوي
جميلة يبقي بدء يدق
كارمن لا لا انتي بتقولي ايه
جميلة بقول الحقيقة انتي شكلك تعبانة من عذاب الحب تعالي احكيلي وانا كمان ححكيلك
كارمن طيب ودخلت غرفه جميلة وجلست بجانبها علي السرير
جميلة اسمه ايه
كارمن مفيش حد اصلا
جميلة عليا انا ياكارمن قولي
كارمن ببكاء مفيش حد
جميلة ده مزعلك اوي بقي وحضنتها اهدي ياكارمن اهدي عملك ايه بتحبي
كارمن لا انا بكرهه بكرهه
جميلة بابتسامة طيب بتكرهي ليه
كارمن بيضايقني دايما بيضايقني دايما فاضحني ومعريني ادام نفسي
جميلة لم بيقربلك بتحسي بايه
كارمن ببقي مبسوطه اوي ببقي طايرة من الفرحة
جميلة قالك انه بيحبك
كارمن كتير اوي بس انا مقولتلوش
جميلة طيب قوليلي حاسة انك عايزة تشوفي
كارمن طول الوقت مبشبعش منه بس هو حيحبني علي ايه حوالي طول الوقت بنات ادم الجارحي حيحبني انا ونامت في حضنها من كتر التعب والبكاء
جميلة انتي وقعتي مع آدم الجارحي ربنا يستر

_________

رجعت سلمي الي البيت ومعها قصي
فتحت سلمي باب الشقة نادت علي جميلة وكارمن خرجت جميلة من الغرفة حضنت سلمي بقوة وحشتيني اوي اهلا ياقصي بيه
قصي لا قصي بس احنا حنبقي اهل
جميلة بدهشة اهل اتفضل ااعد حنادي علي كارمن هي بس جاية من الشغل تعبانه شوية ودخلت تصحيها مبتردش عليها
جميلة كارمن ردي عليا ياكارمن مالك في ايه
سلمي تعالي كارمن مش بتنطق
جرت سلمي وقصي علي الغرفة سلمي
خليها زي ماهي انا حطلب الإسعاف
قصي إسعاف ايه عربيتي تحت البيت يلا وحملها وخرج برة الغرفة ونزل بها علي الدرج وصل عند العربية دخلها وركب هو وسلمي
جميلة عبير معلش انزلي ااعدي مع ماما انا سايبالك الباب مفتوح ونزلت علي الدرج وصلت للسيارة ركبت في المقعد الخلفي بجانب كارمن وخدتها في حضنها
قصي متخافيش حتبقي كويسه
سلمي ايه اللي حصل ياجميلة احكيلي
جميلة ولا حاجة مفيش شدنا مع بعض شوية عشان سافرت مع جاسر وكمان انا وجاسر سبنا بعض
سلمي مش مصدقاكي ايه اللي حصل
جميلة اختك بتحب آدم الجارحي
قصي وسلمي بصوا لبعض
قصي كمل سواقة لحد ماوصلوا للمستشفى قصي نزل من السيارة فتح الباب الخلفي شال كارمن واتجهه الي داخل المستشفى
قصي عايز دكتور بسرعه

__________

بعد شوية اتصل قصي با ادم
آدم ايوة ياقصي عامل ايه
قصي انت عملت ايه لكارمن احنا في المستشفي
ادم بصدمة مستشفي ليه في ايه
قصي معرفش الدكتور لسة مقالش ثانية تكون عندي
آدم طيب ابعتلي اسم المستشفي وقفل
آدم بدهشة مستشفى وفتح الباب وخرج وساق باقصي سرعة غبي عملت فيها ايه
حتي وصل الي المستشفي نزل من السيارة ذهب الاستعلامات اوضة كارمن فؤاد رقم كام لو سمحتي
الموظف رقم 15
آدم جري لحد اخر الغرفة لقي قصي وسلمي وجميلة واقفين
آدم هي عاملة ايه
قصي حتبقي كويسه هي بس الدكتور قال جالها انهيار عصبي اتعرضت لضغط شديد
آدم ينفع ادخلها
جميلة ادخل وفتحتله الغرفة
دخل آدم الغرفة اقترب منها عدة خطوات بطيئة جلس علي الكرسي بجانبها ومسك ايديها انا اسف ضغط عليكي كتير اوي وهنتك كتير اوي كنت بعاند معاكي يمكن تحسي بيا
انا اسف ياكارمن انا حبعد عنك خالص طالما قربي بيعمل فيكي كده انا حسافر بس المرة دي بجد انتي تستاهلي حد احسن مني يقدرك ويحترمك انا كنت طول الوقت
بضايق وبهينك واسقط بعض الدموع وباس ايديها ورأسها انا محبتش حد غيرك ومش ححب غيرك بس انتي حتتعذبي معايا انا عايزك تتعالجي عشان نعيش حياة طبيعية
زي الناس وانتي رافضة
الممرضة المريضة لازم ترتاح بعد اذنك تخرج
آدم هز راسه حاضر وخرج برة الغرفة
قصي مالك في ايه
آدم مردش عليه واتجه الي خارج المستشفى وركب السيارة وهو يعنف نفسه علي تصرفاته معها
اتصل قصي بجاسر رد
جاسر ايوة ياقصي عامل ايه
قصي بص انا في المستشفي ومعيش فلوس
جاسر مستشفى ايه انت كويس
قصي لما تيجي حتفهم وبص لجميلة
جاسر طيب ابعتلي اسم المستشفي

_________

بعد شوية وصل جاسر الي المستشفي لقي قصي مستنيه برة عند الاستعلامات
جاسر انت كويس يابني فيك خضتني عليك
قصي انا تمام تعالي بس ارتاح
جاسر تقدم خطوات اخر الطرقة لقي جميلة
جاسر هو في ايه ياقصي
قصي ولا حاجة كارمن تعبت ودخلت المستشفي واحنا جبناها علي هنا وانا معيش فلوس
جاسر فتح المحفظة واعطي له الفيزا كده انا جيت ودفعت حق المستشفي
قصي انت كده بتنيل الدنيا اكتر ياجاسر فوق لنفسك احسنلك
جاسر انت مش فاهم حاجه خالص
قصي حتي لو حصل ايه بينكم انت راجل ولازم تقف جنبهم لانهم ملهمش راجل مش دي جميلة اللي كنت حتموت عليها
جاسر كنت كنت واتجه الي الي اخر الطرقة وخرج برة المستشفي
قصي غبي غبي بكرة تندم

الممرضة المريضة فاقت عايزة تشوفكم
جميلة وسلمي دخلوا غرفتها
خبط قصي علي الباب ممكن ادخل
كارمن اتفضل مين حضرتك
سلمي ده قصي القاضي اللي نقلك المستشفى و اللي بشتغل عنده في المزرعه
قصي وكمان حبقي جوز اختك لو توافقي طبعا
كارمن انتي قولتيلي انه راجل كبير مقولتليش انه شاب ليه
سلمي بتلعثم كنت خايفه متوافقيش
كارمن شكرا علي اللي عملتوا معايا
قصي مفيش شكر بنا
انا حسيبك ترتاحي انا اعد برة عن اذنكم
كارمن اتفضل وبصت لسلمي
سلمي بخوف انتي بتبصيلي كده ليه
كارمن حسابي معاكم بعدين انتي وهي

سلمي وجميلة حابوا يشاكسوا كارمن
سلمي لجميلة شوفتي الشاب اللي جه يزور اختك من شوية شوفتي قمر ازي
جميلة لا وكان ملهوف عليها بشكل كان مقهور عليها باين اسمه آدم بس باين بيحبها اوي
سلمي لا اسم آدم الجارحي يابنتي
كارمن عايزة اخرج انا بقيت كويسة
جميلة بس
كارمن انا بقيت كويسه
سلمي حروح اقول لدكتور يكتبلك علي خروج

_________

بعد عدة ساعات من سفر آدم الي انجلترا اتجه الي احدي الفنادق اتجه الي الاستعلامات حجز غرفة واخذ المفتاح واتجه الي الغرفة زفر بقوة ورمي نفسه علي السرير
آدم حتنساها بكرة تنساها

في مكان اخر
أكرم هو هنا اخيرا حنصطاده لسة واصل ياباشا
مراد السيوفي عايزة يمضي علي الصفقه وبعدها نخلص عليه مش عايز اي غلطة
أكرم حيحصل ياباشا متقلقش انا مخلي واحد بيراقبه زي ظله

________

قصي سافر لسة واصل من شوية
سلمي ببهرب من ايه حاسس بالذنب ليه
جميلة حاسس انه دمرها وهي كمان لازم تتعالج زي ماقال الدكتور لازم تتعرض علي دكتور نفسي
قصي كان لازم يكون جنبها
سلمي يكون جنبها ازاي وهي رافضة اصلا العلاج رافضة الفكرة نفسها
جميلة هي بس اللي عامل فيها كل ده ليه العقد دي كلها وليه علاج نفسي كارمن بقالها سنين بتعاني ومحدش حاسس بيها وبصت لمامتها راحت عندها
جميلة انتي عارفه مالها مش كده وحاسة وبيها صح
حياة هزت راسها
جميلة بابا كان السبب
حياة هزت راسها
جميلة بس لو تتكلمي وتحكي

_________

كارمن باشتياق بكاء سافر
السكرتيرة ايوة يافندم سافر
كارمن قفلت الهاتف مع السلامة يا ادم حتوحشني مسحت دموعها انتي حتكلمي من غيره انتي قويه وفتحت الباب وخرجت اعدت علي الأريكة استاذ قصي انت قولت انك عايز تتجوز سلمي
قصي ايوة ياريت توافقي
كارمن تمام وانا موافقة تحب كتب كتاب وفرح وكتب كتاب وتستنوا شوية
قصي ياريت الاننين كتب كتاب وفرح وياريت يبقي الخميس الجاي
سلمي بدهشة وفرحة بصت لقصي
كارمن تمام بس فاضل يومين حتلحقوا تجهزوا
________
نزل آدم من الفندق واتجهه الي احد الشوارع راي سيارة تلاحقه خرج منها احد الرجال الملثمين نادي احدهم عليه ادم الجارحي
مراد السيوفي بيسلم عليك وباعتلك السلام ده وقاموا باطلاق الرصاص
يتبع..
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق
  1. فين فصل ٢٩ مش موجود ممكن تنزليه

    ردحذف
  2. لو سمحتي نزلي ٢٩ روايه لحظات انوثه

    ردحذف

إرسال تعليق

لو عايز أي رواية pdf .. أو لو عايزنا نعرفك لما الرواية إللي بتتابعها ينزل منها حلقة جديدة، انضم لقناتنا على التيجرام: من هنا 
ما هو الفصل الذي تود قراءته؟