رواية صفقة شيطانية الجزء السابع 7 للقراءة و التحميل pdf بقلم كوكي سامح

رواية صفقة شيطانية الجزء السابع 7 للقراءة و التحميل pdf بقلم كوكي سامح


لقراءة المزيد من روايات كوكي سامح : اضغط هنا

رواية صفقة شيطانية البارت السابع - الجزء السابع - الفصل السابع - للتحميل - pdf - روايات كوكي سامح - بقلم كوكي سامح
رواية صفقة شيطانية الجزء السابع 7 للقراءة و التحميل pdf بقلم كوكي سامح

رواية صفقة شيطانية الفصل السابع مكتوب بالإضافة إلى تحميلها pdf


.. ههههه هههههه واحنا كنا فاضين خلاص كلمه دلوقتى
.. ايه ده معقول دى الساعه 2 الوقت عدى معاكى على طول
.. خليك قاعد معايا للصبح تكون مراتك الست الروتينيه فاقت من مفعول المنوم
.. انا كنت عاوز انام جمبها علشان محدش فيهم يشك
.. لأ مراتك ساذجه واختها شكلها هبله بس عارف انا مش عارفه مين اللى عمل بلاغ على شقتنا رد وقال يمكن اى حد من سكان العماره
.. لأ معتقدش احنا هنا من فتره
.. تليفون ليالى رن وقالت استنى ده رقم غريب وردت وقالت الو ولما عرفت ان صوت جوزها قالت فينك يا حبيبى انا هتجنن عليك رد وقالها انا هخرج الصبح من النيابه وهدفع غرامه ده انا هخرج بواسطه المهم عملتى اللى اتفقنا عليه رددت وهى مرتبكه وقالت بعدين بعدين وقفل معاها
عزت.. انا فهمت من كلامك معاه انه هيخرج الصبح
.. اه يلا بقى قوم على شقتك دلوقتى انا مضمنش انه يجى
.. الله ما يجى ما هو عارف كل حاجه انتى نسيتى
.. لأ يا حلو فى اتفاق ما بينكوا ولا انت ناسى
.. مش ناسى يا ست ليالى انا هلبس واقوم وقام لبس هدومه وراح شقته وملقاش غاده وولاء ودخل اوضته ملقاش مراته وراح خبط ع اوضه ولاء
غاده قامت فتحت الباب وعملت انها مدروخه رد وقالها مالك انتى مش فى اوضتنا ليه 🤔
.. انا حاسه انى دايخه اوى يا عزت وولاء هكذا معرفش فى ايه رد وقال مش عارف انا فجأه كده لاقيتكوا نمتوا مش عارف فى ايه رددت وعملت عبيطه وقالت اه انا محستش بنفسى بس ابقى شيل الآكل اللى على السفره علشان مقدرتش لا انا ولا هى انت عارف ولاء تعبانه رد وقال عنيه يا قلب عزت
.. قولى انت كنت فين وجاى منين دلوقت الساعه 3 😁 ياااه ماجد البوليس خده وحقق معاه وانا كنت معاه والصبح هيخرج من النيابه وبصراحه محبتش اسيبه رددت وقالت يا حرام عندك حق والبوليس خده ليه رد وقال ده بلاغ وبيقول انهم عندهم مخدرات
.. تليفون عزت رن وكانت سوسن رد عليها وهو ملهوف ومرتبك وقال الو
.. الو عزت الحق ابن مدام هناء مات هى كلمتنى وحالفه تفضح الدنيا عليكم رد وقالها يا نهار اسود انا جاى بسرعه على المستشفى
غاده.. فى ايه
<><>
عزت.. حاله وفاه بس مهمه وخد مفاتيح العربيه وساب غاده وجرى
ولاء.. هو مشى
غاده.. يلا في داهيه
ولاء.. بس عزت ده مش سهل عمل عبيط بعد سؤالك عليه انا وانتى حصل لنا ايه
غاده.. هو مش لاقى رد علشان كده استعبط يلا روحى شيلى الأطباق من ع السفره ويلا علشان ننام رددت وقالت اوك وفعلا شالت الأطباق ونامت غاده جمبها ومش عارفه تنام من التفكير واول ما الصبح طلع وكانت الساعه 8 الصبح وعزت لسه مرجعش نزلت على مرات البواب لان علاقتها بيها كويسه من اول ما سكنت فالعماره وخدت منها معلومات وعرفت انهم ساكنين فالعماره من سنتين وكل يوم حفلات وسهر وفضلت غاده تستفسر منها لحد ما قالت لها انها تعرف سكنهم القديم لو عاوزه تعرفيه رددت غاده وقالت ياريت بس انتى عرفتيه منين رددت مرات البواب وقالت ما هو اللى مأجر لهم الشقه ابن خالى وجايبهم من العماره القديمه لعمارتنا
وغادہ خدت بعضها وانتهزت فرصه عزت مش موجود وراحت على عمارتهم القديمه وابتدت تسأل لحد ما عرفت مصيبه كبيره مكانتش تخطر فى بالها وعزت رن ومردتش عليه علشان كانت فالشارع وقالت وغلاوتك عندى النهارده هشربك السم الهارى المنوم بإيدى واللعب هيبقى على كبير وهعرفك هعمل فيك ايه..
يتبع ..
لقراءة الحلقة التالية ستجد الرابط أعلى الصفحة
-
لقراءة أو تحميل رواية صفقة شيطانية الحلقة السابعة 7 : اضغط هنا
يجب وضع تعليق على هذه الصفحة ليصلك اشعار بالحلقات الجديدة من الرواية. 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-