القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الثامنة 8 pdf - بقلم كوكي سامح

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الثامنة 8 pdf - بقلم كوكي سامح
لقراءة باقي روايات كوكي سامح : اضغط هنا 
رواية أختي في ورطة 8 - رواية أختي في ورطة الحلقة 8 - رواية أختي في ورطة الجزء 8 -- رواية أختي في ورطة البارت 8 - رواية أختي في ورطة رواية أختي في ورطة للكاتبة كوكي سامح - تحميل رواية أختي في ورطة - رواية أختي في ورطة pdf - رواية أختي في ورطة للتحميل بقلم كوكي سامح
تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الثامنة 8 pdf - بقلم كوكي سامح

تحميل رواية أختي في ورطة الحلقة الثامنة 8 pdf للكاتبة كوكي سامح

لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا
-
.. وبعدين كملى من غير عياط
.. حاضر يا آثار انا مش قادره حاسه انى هموت المهم بقى يشتغل بدل الشغل اتنين والمصاريف ذادت عليه المهم كنت لوحدى طول الوقت وجالى اكتئاب حمل ابتديت اقعد عالفيس واتسلى مع البنات والستات فى الجروبات وكانت مختلطه وفى يوم كنت منزله بوست وبقول انا قاعده مضايقه وربنا عالم بيه فى شاب دخل ليه خاص وسألنى مالك بصراحه اتكلمت معاه صدقينى يا آثار انا كنت مخنوقه بس الشاب ده كان محترم وطبعا كان كله تمثيل 🎭 وابتديت اتكلم معاه كتير وابتدت العلاقه بنا تطور بقينا نتكلم فون انا اتعلقت بيه كصديق ومع الوقت أعجبت بيه وهو كمان وطلب يشوفنى بقيت اخرج معاه وفى يوم خدت منه ميعاد بس مجاش وانا اضايقت كنت خايفه عليه اوى لأنى اتصلت بيه كتير كان بيكنسل وبعد يومين واحده رددت عليه وقالت انه عمل حادثه وفجأه صفحته كلها بقت تنزله بوستات تدعيلوا له بالشفاء وانا كنت هتجنن لحد بقى ما اتصلت بيه وهو رد وقالى انه تعبان اوى وعاوز يشوفنى وانا روحت..
.. كملى وبعدين حصل ايه يا اسماء
.. وبصت وعينيها كلها خبث وقالت روحت البيت ورنيت جرس الباب ولقيت بنت فتحت الباب ليه ودخلت ولقيته قاعد فى وشى بس كان كويس وقالى انه بيحبنى وشاور للبنت ومشيت وكأنهم متفقين؟! وسابتنا لوحدنا وهو قام واتهجم عليه وانا حامل تصورى والكارثه انى استسلمت وبعد فتره بقى يطلب منى يشوفنى كتير لحد ما جه اليوم وطلب منى انى اروح لراجل أعمال كبير وأقضى معاه ليله وهاخد فلوس كتير تصورى طلع قواد وانا معرفش المهم انا رفضت هددنى وطلع فيديوهات وانا معاه فى السرير وقالى هفضحك لو موافقتيش على طلبى يأما بقى ادفع 400 الف جنيه واعوضه الخساره الكبيره 😪 ومش عارفه اعمل ايه انا هتفضح وكمان قالى انه هيبعت لمحمد الفيديوهات وهيفضحنى انا مش عارفه اعمل ايه..
.. يعنى انتى عاوزه فلوس بس متأكده انه هيحذف الفيديوهات
.. اه الفيديوهات على كارت ميمورى وهاخد منه الكارت ياااه شوفتى اختك حصلها ايه.
.. عموما يا اسماء انا هحاول احضرلك المبلغ بس خلى بالك لا يكون بينصب عليكى رددت وقالت لا بقولك مصورنى معاه وهيفضحنى كمان؟ رددت وقالت خلاص انا هقوم أمشى وأسماء مسكت ايدها وعيطت وقالت سامحينى رددت وقالت على ايه عسى أن تكرهوا شيئا وهو خير لكم انا خدت احسن هديه وهو عامر جوزى ربنا يبارك فيه
.. بصت بغل وغيظ وخباثه وقالت فى سرها وانا هخرب حياتك وهاخده ده حقى انا والعز ده من حقى انا
اثار : سلام دلوقتى وانا هبقى اكلمك لما احضر الفلوس رددت وقالت وانا هستناكى اوعى تنسى اختك والفضيحه اللى هتحصل لها
.. لا مش هنساكى
.. اسماء مسكتها وقالت ماما وحشتنى اوى
.. مبقاش ينفع يا اسماء سلام وقامت وركبت عربيتها ولما شافتها اتقهرت وقالت معقول عربيه وڤيلا وانا عايشه فى الفقر وكمان بتقولى وفى وشى انه خير وخدته بس مش هسيبها تتهنى بيه..
وقامت بعد ما آثار مشيت وطلعت شقتها وحكت ل محمد كل اللى حصل وهو كان فرحان بذكاء مراته اوى ومش عارف انها نهايته معاها وهى بتضحك عليه.
.. حبيبى انا قولت لحسن الطباخ يحضر العشاء يلا قوم خود شاور وانا هجهز السفرة
.. حاضر يا حبيبتى
وفعلا السفره جهزت وقعدوا وابتدوا يتعشوا وعامر قال عملتى ايه عند دكتوره الأسنان رددت وقالت ضرسى اتكسر وتاعبنى رد وقال الف سلامه عليكى يا حبيبتى
.. حبيبى انا كنت عاوزاك فى موضوع فى حد من اصحابى هيعمل مشروع وعاوزه ادخل شريكه ومحتاجه فلوس
.. مشروع ايه يا آثار ومن امتى وانتى عاوزه تشتغلى
.. انا مش هشتغل انا هكون اداره يعنى مش هتعب
.. مشروع ايه؟
.. بيوتى سنتر
.. بس يا آثار ده عاوز خبره
.. لا بالعكس ما صاحبتى بتفهم فى جدا بس هيكون مكلف انت عارف المكان وغير المعدات
.. عاوزه كام
.. 400 الف
.. معقول مش كتير 
يتبع ..
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

لقراءة الرواية كاملة وتحميلها pdf قبل نزولها على المواقع انضم لمجموعتنا عـ الفيس بوك : من هنا