تحميل رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك كاملة pdf

تحميل رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك كاملة pdf 
لقراءة المزيد من الروايات الإلكترونية المميزة : اضغط هنا
رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك كاملة - تحميل رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك - رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك pdf - رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك الحلقة 1 - رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك 2 - رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك 3 - رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك 4 - رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك 5 - رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك 6 - الرواية كاملة
تحميل رواية دكتور افقدني اغلى ما أملك كاملة pdf 

تحميل رواية دكتور افقدني اغلى ما املك download pdf 

لتحميل رواية دكتور افقدني اغلى ما املك كاملة pdf : اضغط هنا 

الفصل الأول من الرواية 

الجزء الاول
تصحي من نومها على صراخ
صبيه جميله تتميز برقتها وجمالها الشعر البنى الناعم العيون العسلي الجمال الرباني الام والاب يصحون من نومهم على فزع وصوت بكاء يخرج من غرفه بنتهم ساره
الاب : في ايه يا كريمه الصوت دا جاي منين عند ساره دا ولا ايه
الام: ايوه يا صابر ده صوت بنتي سارة اجري بسرعه نشوف في ايه؟
يدخلون الغرفه يلقون ابنتهم على السرير وتبكي بصراخ عالى
الام والاب : ما لك يا ساره ما لك يا بنتي بتعيطي ليه فيكي ايه قولي حسا بايه
ساره: 😭😭😭😭
الم ياماما الم فظيع مش قدرة اتحمله 😭😭
الام : ايه اللي وجعك يا بنتي سنانك ضهرك رجلك دماغك عينك ايه اللي وجعك انطقي
سارة : مش عارفه تقول اي مكان بيألمها 😢
الام : اجري باصابر على الاوضه وهات مسكن حالآ
الاب : حاضر بسرعه اهو
الام : قولي يابنتي مالك ؟
سارة تبكي وتصرخ الم ياماما من تحت ومش ومش قادرة استحمله
الام : 😦 طيب يمكن الدوررة بتعتك قربت يابنتي وهي ال مسببالك الالم دا
سارة : ازاي ياماما دي لسا خلصه من يومين والألم دا عمره ما جالى قبل كدا 😭😭
الام : في قلق طيب يابنتي قومى البسي ونروح مستشفى نكشف عليك
سارة : لا يا امي مستشفى ايه عايزاني اقول لهم ايه في المستشفى وايه بيوجعني لا يا امي انا هاخد مسكن وهبقى كويسه
سارة : صراخ اكتر واكتر وألم لا تتحمله
الاب : المسكن اهو يا كريمه اديها بسرعه
الام : يلا يا بنتي خدي المسكن وهتبقى كويسه،،
تحضن الام ابنتها بجانبها والاب يجلس على الكرسي امامهم وينتظرون حتى هدوء بنتهم من الالم عدي نص ساعه وفعلا ابنتهم هدأت ونامت خرج الام والاب الى غرفتهم
الاب : ملها بنتك يا كريمه سارة فيها ايه ملها
الام : مش عارفه اقولك ايه ياصبر بس البنت 😔
صابر : مالها سارة ؟
كريمه:سارة بتشتكي من وجع والم من 😞
صابر :سكت لفترة يعني ايه مش فاهم ازاى البنت بتتوجع بالطريقه دي
كريمه: ممكن تكون وجع بنات العاده انت فاهم بتاعة كل بنت ماتقلقش بكرا اول ماتقوم الصبح هاشربها حاجات سخنه وهاتبقى كويسه ان شاء الله
صابر :طيب انا هناملي ساعتين عشان اقوم لشغلي
كريمه :ايوة نام ياصبر انا هاقوم بس اطمن عليها وهارجع انام انا كمان
كريمه : ذهبت الى غرفه ابنتها لتلقي نظره عليها وتلقاها غرقانه في نومها يطمئن قلبها و ترجع الى غرفتها وتكمل نومها
##في الصباح##
كريمه : تصحي من نومها و تذهب الى غرفه ابنتها ساره لتطمئن عليها وساره غرقانه في نومها تذهب الام الي المطبخ تعد الفطار ثم تذهب الى غرفتها قم يا صابر قم الساعه بقت سته ونص
صابر : طيب انا قايم اهو سارة عامله ايه
كريمه : دخلت بصيت عليها وزي الفل ولقيتها نايمه مش قولتلك مافيش حاجه دلع بنات 🙂
صابر : طيب الحمد لله
ويقوم الاب ويذهب ليطمئن بنفسه على بنته ويلقها نائمه ثم يذهب الى الحمام ويغسل اسنانه ويخرج ، بقولك ايه ياكريمه
كريمه : نعم
صابر :ريحى البنت النهاردا وماتخلهاش تروح الكليه
كريمة :حاضر وانا كمان ناوية اريحها النهاردا .. يلا بقا عشان تاكولك لقمه قبل ماتروح شغلك
صابر : لأ انا اتأخرت شويه لو مش هاتعبك ياكريمه اعمليلي ساندوتشات
كريمة: حاضر من عنيه
صابر : سلام ياكريمه ولو في حاجه كلميني
كريمه حاضر ويارب مايجيب حاجه وحشه
تذهب كريمه ال غرفة ابنها مالك يلا يامالك الساعه سبعه ونص قوم عشان ماتتأخرش على شغلك يا ابني
مالك : 😴😴😴
كريمه : يامالك قوم بقا انت دايمآ تعذبني في صحيانك يا ابني
مالك : حاضر ياماما هاقوم اهو بس دقتين كمان
كريمه : انا هاحضرلك البيض الاومليت ال بتحبو وهارجع اصحيك وتصحى المره الجايه علي طول
مالك: 😴😴
كريمه : ،مااااالك
مالك : 🥱 حاضر ياماما هاصحى معاكي علي طول ، روحي بقا حضريلي الفطار
كريمه : تحضر لابنها الفطار وتكلم نفسها ، هو ايه ال حصل مع سارة 😔 معقول البنات يتألمو من المكان دا لسبب ، طيب ممكن فعلآ بسبب الدوره ولا ايه ال صاب بنتي 😞 وتذهب الى غرفة مالك قوم يامالك جهزتلك الفطار ياحبيبي يلا
مالك : طيب يا امي مافيش مفر من الصحيان 🥱
كريمة :ماهو انت ال عامل في نفسك كدا وتاعب نفسك طول النهار شغل وترجع تكلم البنت ال بتحبها لحد الساعه واحده الصبح
مالك : ايه الاحراج دا 😊
انا يا امي ، هو انا اقدر احب دانتي ال حببتي
كريمه : كل بعقلي حلاوة ياواد
مالك : في بنت زملتي في الشغل ومؤدبة يا امي وكنت مستني اكلمك انتي وابويا بس لما اجمع بقيت فلوس الشقه
كريمه :وانت عايز تسكن بعيد عني يامالك وتبعد عن امك حببتك ، بكرا اختك تتجوز وهاقعد انا وابوك لوحدنا
مالك :خلاص يا امي الكلام دا سابق لاوانه انا هاقوم لحسن الكلام خدنا وشكلي هاتاخر عالشغل
كريمه : طيب يا مالك افطر الاول
مالك : انا اقدر مافطرش من ايد ست الكل وخصوصا الاومليت
كريمه :صحه وهنا حبيبي
مالك : فطر وذهب علي الحمام وخرج على اوضته ليلبس ونده على امه ،،،ياماما يامامااا
كريمه :نعم يامالك في ايه
مالك : انا سمعت صوت حد بيعيط بليل بس مش عارف دى حقيقه ولا حلم
كريمه : طبعا حلم
قولتلك اتغطى كويس وانت نايم 😃
مالك : حاضر 😊
سلام يا ست الكل 😘
كريمه : تبدأ في شغل البيت وبعد عناء ساعه في توضيب بيتها تسمع بكاء مكتوم يأتي من غرفة ابنتها سارة ،تجرى بسرعه علي بنتها وتلاقيها غرقانه في دموعها وتعض في بطنياتها لتكتم بكائها
كريمه : ايه ياسارة يابنتي نفس الألم ؟
سارة : ذات بكائها وكأنها مستنيه كلمه من امها لتبكي وتنوح من شدة الألم
كريمة : سارة انتي بتقلقيني يابنتي فيكي ايه بس ، انا امك ماتخبيش عني حد عملك حاجه ؟ حد جه جنبك ؟ انا امك واخاف عليكي ماتخبيش عني
سارة : مزهولة وخافت اكتر من كلام امها المجرح ، انتي بتقولي ايه ياماما انا تربيتك ومافيش حاجه من اللي في دماغك بس في ألم جامد ومش عارفه اعمل ايه يا امي
كريمة : نروح لدكتورة تكشف عليكي
سارة : لأ ياامي انا عايزة مسكن
كريمة : بس اكيد في سبب لألمك دا يابنتي ومش كل شويه مسكن
سارة : ريحيني يا امي وهاتي المسكن
كريمه : حاضر بس لو رجعلك الألم مرة تانيه لازم دكتورة عشان نطمن وذهبت الي غرفتها ورجعت بالمسكن وعطت لبتها حبايه واعدة جنبها لحد ما بطلت تبكى وتتألم
سارة : انا هلبس واروح الكليه عندى محاضرات مهمه
كريمة : لأ طبعا مافيش كليه النهاردا وانتي تعبانه كدا
سارة : انا بقيت كويسه زي ما انتي شايفه ولازم احضر محاضراتي ولو حسيت بألم هارجع عالبيت على طول المسافه بين البيت والكليه عشر دقائق
كريمه : انا مش راضيه على نزولك دا حتى ابوكي قالي خليها تريح والمحاضرات ال بتتكلمي عنها دي كانت جبتهالك ملك صحبتك
سارة : يا امي انا بخير وماتخافيش عليا وهابقي اتصل بيكي واطمنك عليا كل شوية 

الفصل الثاني من رواية دكتور افقدني اغلى ما املك 

صباح الخير ياسارة ايه ال أخرك كدا

سارة : صباح الخير ياملك ، راحت عليا نومه
ملك : باين عليكي الكسل ،صحصحي كدا عندنا محاضرات مهمه
سارة : ايوة عارفه ، اومال فين مجدى
ملك : هههه حبيب القلب لسا سأل عليكي من شوية ودخل على المحاضرة بتاعتو من شويه
سارة : طب يلا احنا كمان محاضرتنا هتبدأ
ملك : لسا ساعتين عالمحاضرة تعالي نقعد في الكافيتريا ناكل حاجه انا جعانه ونزلت من غير فطار
سارة :نعم ساعتين ايه هي مش معادها بعد عشر دقائق
ملك :الدكتور اجلها عشان في مشاكل ودخل لعميد الكليه وبعدين انتي زعلانه ليه ،باقي زمايلنا كلهم مبسوطين واعدين في الكافيتريا وكل اتنين حبيبين مع بعض 😂😂
سارة : اووف 😦
ملك :ايوة ياختي انفخي ماهو مجدى مش ال معاكي في الكافيتريا واعد يحب فيكي ، عقباالي يارب عقباالي لما لاقي واحد يحبني كدا ويقولي كلام حب كل يوم وتليفونات ، سارة هو انا وحشه
سارة : بطلي هبل دانتي احلى مني بس اكيد ربنا مخبيلك حاجه حلوة وانسان يكون مؤدب ويخاف عليكي
ملك : يارب ياسارة ❤️
سارة : طب يلا عالكافيتريا عشان انا تعبت من الوقفه دى
ملك : يلا ، قوليلي تحبي تفطرى معايا ولا فطرتي
سارة : لا مافطرتش بس ماليش نفس
ملك : يابنتي دا لسا بدرى علي المحاضرة كوليلك لقمه عشان مادوخيش
سارة :لا بجد مش عاوزة اكل ولو جعت هاجيب فطار ،افطرى انتي
ملك : طيب بلاش فطار اجبلك عصير فرش عشان تصحصحي لحسن شكلك مهبطه
سارة : طيب هاتيلي برتقال فرش
ملك : طيب مش هغيب عليكي
سارة : اعده بتفكر في ال جرالها والتعب الألم ال بيجلها وتروح فعلآ لدكتور ولا تستنى يمكن يروح لوحده
ملك : ايه يابنتي سرحانه في ايه ،في حبيب القلب 😉
سارة : لا يابنتي بس مضيقه من تأخير المحاضرة دى
ملك : ياستي ارحمي نفسك وارحميني ابو المحاضرات عالتعليم دي الواحده مننا مالهاش ال بيتها 😅
سارة : هههههههههههه ربنا يسعدك ياملك
ملك : ايوة كدا اضحكي 👏👏
سارة : ادينا خلصنا العصير وفطارك هانعمل ايه بقا قوليلي
ملك : هانعمل ايه يعني نتكلم شويه
سارة : اتفضلي اتكلمي ياختي واتحفيني بخفة دمك
ملك : ممتك عامله ايه وابوكي
سارة : كويسين الحمدلله
ملك : واخوكي مالك عامل ايه😊
سارة : كويس بخير
ملك : هو مالك اخوكي بيحب ، ايه السؤال التافه دا اكيد بيحب يعني شاب حلو وامور وطموح وبيشتغل محاسب في شركة محترمة اكيد عنده حبيبه
سارة : واللهي ياملك ماعرفش عنه حاجه انتي عارفه هو اكبر مني وماقدرش اسأله في حاجه زى كدا
ملك : طيب
سارة : بدأت تحس ان جسمها تقيل ووجع بسيط في جسمها
ملك :هو انتي تعبانه ياسارة ولا ايه شكلك مش عجبني
سارة : لا ابدآ مافيش حاجه ياملك بس موخمه شويه وحسا اني عايزة انام تاني
ملك : لا فوقي كدا لحسن افوقك
سارة :وهاتفوقيني ازاى بقا ياختي
ملك : هاتحزم واقوم ارقصلك
سارة : 😂😂
ملك : تحبي اعملها ،انا مجنونه واعملها
سارة : لا خلاص انا فوقت اهو الطيب احسن
ملك : انا عارفه ايه ال يصحصحك 😉
سارة : بس ياباردة فهماكي
ملك : مجدى يامجدي 😂😂
سارة : واللهي انتي فاضيه وهاتشتغلي عليا
ملك : الحقي ياسارة 😂😂
جبنا في سيرة القط جه ينط ، اهو جاي من بعيد هههه
مجدى : صباح الخير يابنات
سمعت ان المحاضرة بتاعتكم اتأجلت والكل هنا في الكوفي
سارة : صباح الخير يامجدى ايوة اتأجلت
مجدى : مالك ياسارة شكلك تعبان
سارة : ابدآ بس قمت متأخر من النوم ولسا باين عليا الوخم
مجدي : طب يلا فوقي شويه المحاضرة فاضلها ساعه وتبدأ ، فطرتو ولا تفطرو
ملك : انا اكلت بس سوسو لسا
سارة : ماليش نفس والله انا شربت عصير فرش
مجدي : بس انتو هتتأخرو في الكليه النهاردا ولازم تاكلى حاجه هاجبلك ساندوتش بسرعه
سارة : لأ والله شبعانه
مجدي : طيب براحتك انا رايح اجيب حاجه وجاى
سارة : بدأت تحس بألم
مجدي : اتفضلي ياسارة جايبلك شوية حلويات وانتي كمان خدي الكيسه دي ليكي ياملك
ملك : هات وريني كدا ، الله شيكولاته من امو عشرة جنيه ميرسي يا مجدى كلك زوق
وريني كدا يا سارة الكيسة بتعتك اكبر 🤔
سارة : التعب بيذيد ومش قادرة ترد
مجدى : بس يا ملك يافضوليه
ملك : خطفت الكيسه ايه دا كلو ايه دا كلو شيكولاتات وكيكات وانا شيكولاته واحده بس ،لالا كدا مش عدل 😦
مجدي : انتي مصحبه مفجوعه ياساره
سارة : مش قادرة تستحمل خلاص وبدأت تبكي بكتمان ووشها في الارض
ملك : ايه ياست ساره زعلتي على الكيسه بتاعتك ،خلاص اهي حطيتهالك في شنطتك مش هاخد منك حاجه بكرا يجيلي فارس احلامي ويجبلي اكتر من كدا 😏
مجدى : شايفه النفسنه ياساره احنا لازم نتبخر ، ساره ؟ ساره مش بتردى ليه
ملك : ساره مالك انتي من الصبح مش مظبوطة
ساره : ترفع رأسها وتنهال بالبكاء 

رواية دكتور افقدني اغلى ما املك البارت الثالث

🌸دكتور افقدنى اغلى ما املك 🌸

الجزء الثالث
سارة : ترفع رأسها وتنهال بالبكاء 😭😭
ملك ومجدى : ماالك ياسارة فيكي ايه حد مزعلك
ملك : هو انا زعلتك ياسارة في حاجه بتعيطي ليه
مجدى : بطلي عياط ياسارة عايز افهم مالك
سارة : روحوني البيت ، انا عايزة اروح من فضلكم
مجدى : طيب طيب يلا هاجيب تاكسي
ملك : اسندى عليا ياسارة وحده وحده لحد ما مجدى يرجع
ساره : مش قادره ياملك 😭😭😭😭😭😭😭😭
ملك : طيب اهدى ياساره وقوليلي مالك عشان خطرى
مجدي : يلا ياساره التاكسي برا
ملك : هاتي ايدك يلا
ساره : مش قادرة تقوم من وجعها
ملك : طيب اسندى علينا انا ومجدى
سارة قامت معاهم ودموعها المحرقه تسيل من شدة الوجع
دخلو التاكسي
مجدى : على اقرب مستشفي ياسطا
ساره : بصراخ وسط بكاء لااااأ روحوني عالبيت مش عايزة اروح مستشفى
ملك : طيب نوصلها عالبيت يامجدى ونعملها اللى هى عاوزاه
وصلو بالتاكسي لبيت سارة ونزلو من التاكسي
مجدى : تحبو اطلع معاكم عشان اسندها
سارة : لأ يا مجدى ماتطلعش معايا اهلي مايعرفوش عنك حاجه سلام انت
ملك : خلاص يامجدى انا هاطلع اوصلها امشي انت
مجدى : لأ انا هستناكي هنا حتي لو ساعه
ملك : طيب هاطلعها واطمن عليها واجيلك
ملك : خبطت عالباب وكريمه فتحت الباب
كريمه : سارة مالك يابنتي
سارة : بكاء لا ينتهي
ملك : ماعرفش ياطنط هي من وقت ما جت الصبح وهي تعبانه بس من شوية تعبت اكتر
كريمه : اه يابنتي اصلي درسها كان وجعها وهابقى اويها للدكتور بليل
سارة : دخليني ياملك على السرير بتاعى من فضلك
كريمه : ادخلي يا ملك انا هاجبلها مسكن وجيالكم
كريمه : دخلت غرفتها وبكت للحظات وجابت المسكن ورجعت لغرفة بنتها وعطيتها الدوا واعدت جنبها لحد ما بطلت عياط وبقت كويسه
سارة : ملك متشكرة جدا خلاص روحي انتي عشان ماتغبيش عن ولدتك
ملك فهمت ان مجدى مستنيها تحت
ملك : اوك ياسارة سلام ياحببتي😘
كريمه: سلام يا ملك ومتشكرة يابنتي لتعبك
ملك مافيش تعب ولا حاجه سارة اختي وهي عارفه وانا هاتصل اطمن عليها بليل عالساعه 10 تكون رجعت من عند دكتور السنان
كريمه : ماشي يابنتي في امان الله
مجدى : هااا طمنيني في ايه وبتعيط ليه
ملك : ممتها قالت ان درسها بيوجعها
مجدى : طب ماقلتلناش ليه كنا ودناها للدكتور
ملك : خلاص ممتها معاها احسن وانا هاطمن عليها بليل
مجدى : انا مش هاعرف اتصل علي سارة ،لما تكلميها بليل طمنيني
ملك : اوك انا رايحه عالكليه الحق المحاضرة انت جاى معايا
مجدى : طيب يلا بينا
دخلت كريمه على اوضة سارة وقالتلها موضوع التعب دا مش مطمني ولازم نكشف النهاردا بليل
سارة : قولتلك لأ ياماما
كريمه : ماتقعنيش وماترفضيش هانروح للدكتور النهاردا بليل وهاقول لابوكي لما يرجع ومااتكلميش قدام زمايلك في حاجه لحد مانعرف فيكي ايه
سارة : بخزلان ماشي ياماما انا كمان عايزة ارتاح من المي دا بقا
كريمه : يبقي تحضرى نفسك عالساعه 6 وننزل نكشف عليكى و نشوف وفى دكتور خاص انا اعرفه وكويس
سارة : مابلاش دكتور ياماما وخليها دكتورة
كريمه : لأ دكتورة
هما الستات دول ماينفعوش غير في البيت والطبيخ وبس لاكن طب لأ يابنتي دكتور احسن
سارة : طيب يا امي ال انتي شايفاه صح انا معاكي فيه بس استريح
كريمه : تتغدى
سارة : ماليش نفس سبيني انام يمكن اهرب من القلق ال انا عايشه فيه
كريمه :نامي ياساره وان شاء الله بسيطه ومايكونش في حاجه
سارة : يارب ،،،، اقفلي الباب وراكي
كريمه : حاضر ، وتخرج من غرفتها وتتصل ب اختها منى
الوووووو
ايوة يامنى عامله ايه
منى : اهلا ياكريمه عاش من سمع صوتك بقالك اسبوع ماتصلتيش
كريمه : الدنيا تلاهي يامنى واخدانا شوية والعيال
منى : ربنا يخليلك مالك وسارة عاملين ايه وعقبال ماتفرحى بيهم
كريمة :الحمد لله كويسين ، يارب ،، بقولك ايه يامنى هو الدكتور ال بنتك مروة ولدت عنده كنتي بتقولى انه شاطر اوى وممتاز
منى : ايوة ياكريمه دا اسمه دكتور امجد دكتور محترم جدا وممتاز وكفايه وشو البشوش وعلى كدا لسا صغير عنده 30 سنه بس ربنا مباركلو فى كل العمليات وبتبقة ناجحه والكل بيحبو
كريمه : طب كويس ممكن تديني عنوان العيادة
مني : ليه يا كريمه في ايه يا اختي فيكي حاجه
كريمه : حاجة بسيطة لما ارجع هابقى اطمنك
منى : العنوان اهو وابقى طمنيني لما ترجعي
كريمه طيب ،،،سلام يامنى
الباب خبط وكريمه فتحت اهلا ياصابر نورت بيتك
صابر : عاملين ايه وسارة عامله ايه
كريمة : سارة نايمه جوا
صابر : انتي سيباها نايمه من الصبح
كريمه : لأ صحت بس
صابر : بس ايه انطقي في ايه تعبت تاني
كريمه : ايوة ياصابر تعبت الصبح بعد مانزلت رحت شغلك واديتها مسكن وراقت وبعدها صممت تروح الكليه وماكنتش راضيه انزلها بس صممت وقالت عندها محاضرة مهمه
صابر : ازاى صممت وراحت الكليه وايه عرفني انها راحت الكليه وايه التعب ال جالها دا شوفي بنتك فيهاايه ياكريمه ولا عملت في نفسها ايه ولا مين جه جنبها
كريمه : عيب عليك ياصابر الكلام دا تقوله على بنتك ،،بنتنا زى الفل ومش صغيرة وبنتي متربيه احسن تربيه
صابر : اومال ايه تعب بنتك دا وازاى تصمم وتمشي كلمتها عليكي انها تنزل انا قلقان منها بعد ماصممت تنزل
كريمه :بلاش الكلام دا على بنتي استغفر ربك وماتغلطش بالكلام عليها وبنتي كانت في الكليه وتعبت في الكليه وال جابتهالي ملك صحبتها
صابر : طب والعمل
كريمة : انا هاوديها لدكتور كويس
صابر :نعم نعم دكتور مش دكتورة اهو دا اللي ناقص ،طبعآ لأ ماترحش لدكتور
كريمة : الدكتور كويس ياصابر ودا ال ولدت عنده مروة بنت اختي وانا شفته وممتاز جدا ودول حالفين يمين علي شغلتهم وانا هاكون معاها
صابر : بلاش كلامك الفاضي دا ،احنا صعايده انتي عايزة اخواتي ياكلو وشي انا هاكلم اخويا ياخدها لابنه احمد وخلينا نخلص من الفضايح ال عايزة تعملهلنا
كريمة : بتسمي الكشف والعلاج فضيحه ،انا ماليش دعوة بيك وباخواتك بنتي اهم حاجه عندى واحمد ابن اخوك ربنا يباركله مافهوش عيب بس بنتي تخف وتبقي كويسه وهي ال توافق عليه ،واعمل حسابك انا رايحه ببنتي عند الدكتور يعني رايحه وعايز تيجي معانا تطمن على بنتك تعالى ولو مش عايز براحتك
صابر : لا مش هاروح معاكم روحو انتو
كريمه : ذهبت علي غرفة سارة تطمن عليها عامله ايه ياسارة ،ايه يابنتي انتي تعبتي تاني ولا ايه بتعيطي ليه
سارة : انا كويسه يا امي بس سمعت حديثكم انتي وبابا ،بابا ظلمني بكلامه الجارح 😭😭
كريمه: ماتزعليش يابنتي انتي ست البنات وواثقه فيكي وحضنتها واعدت مع سارة في الاوضه وغضبت من صابر
كريمه : سارة انتي نمتي ياحبيبتي قومي يلا الساعه خامسه ولازم تتغدى عشان نلبس وننزل عند الدكتور
سارة :ماليش نفس
كريمه : مش عايزة اسمع الكلمه دى انتي ماكلتيش حاجه طول النهار ولازم تاكلي ولو ماكلتيش انا كمان مش هاكل
سارة :طيب ياماما هاكل معاكي لقمه
كريمه : طيب انا هاقوم اجيب طبقين انا وانتي وناكل هنا سوا
سارة : طيب يا امي
كريمه راحت تسخن الاكل وحطت لصابر طبق الرز والخضار عالسفرة ودخلت الاوضه وقالتله اكلك عالسفرة
صابر : هاتاكلو معايا
كريمه : لا كل لوحدك انا وبنتي هاناكل مع بعض
صابر : بالسلامه
كريمه : سبلي فلوس عشان هانتغدى وهاننزل للدكتور
صابر : حاضر هاسبهملك عالكمدينو
كريمه : يلا ياسارة ياست البنات ناكل
سارة بأبتسامه انا فعلآ جعانه وشكل الاكل يشهى
كريمه بالصحه والعافيه ياقلب ماما
كريمه : كلى ياسارة انتي مش بتاكلي كويس
سارة : انا باكل اهو ياماما
كريمه : ماتقلقيش ياسارة هانطمن وان شاء الله خير....

رواية دكتور افقدنى اغلى ما الملك الحلقة الرابعة 

🌸دكتور افقدني اغلى ما املك 🌸
التفاعلات قلت ليه 😔
اللي بيقرأ ماتمشيش قبل ماتعلق بملصقات او اي كلمه حلوة انا بشوف تعليقات الجميع 😍😍 وعاوزة اقولكم اني بعلقلكم. علي اخر بوست وبخبركم بالفصل الجديد علقو كتير بقه🤭

##في عيادة الدكتور امجد محمد استشارى نساء وتوليد ##
سارة صابر
سارة : نعم
دورك ال جاي جهزى نفسك
سارة : بقلق حاضر
كريمه : ماتخافيش ياسارة انا معاكي يابنتي
دخلت سارة وامها للدكتور
الركتور : اهلا وسهلا اتفضلو ،،،،خير
كريمه : يارب يكون خير يادكتور
دى بنتي سارة في سنه تالته كلية الحقوق وعندها 22 سنه ،امبارح بليل قامت من نص نومها على عياط جامد وسألتها فيكي ايه قالت الم من تحتها وفكرت الضورة وسألتها وقالتلي خلصت بقالها كام يوم وماعرفش من ايه الالم دا وجالها الالم 3 مرات وجينا عند حضرتك تطمنا
الدكتور : طيب اهدى ياست ؟
كريمه : انا كريمه
الدكتور: طيب ممكن تستريحي عالسرير يا سارة
سارة : بقلق ماما
كريمه استريحي عالسرير ياساره وانا جيالك
سارة : بدموع حاضر 😢
كريمه : يادكتور بنتي لسا انسه ممكن تاخد بالك في الكشف
الدكتور : حاضر ياست كريمه ماتقلقيش اتفضلي معانا عالكشف
الدكتور بيكشف على سارة بالسنار واخد وقت
كريمة :طمني يادكتور
الدكتور في سكوت وزهول
كريمه : يادكتور رد عليا بنتي فيها ايه
سارة : تبكي وتنزف الكثير من الدموع لا من اللامها ولاكن من كشفها كعاريه امام شخص ولا تعطي لنفسها عزرآ انه طبيب ولاكن حيائها يقتلها وتبكي حزنآ علي نفسها وما جعلها في هذا الموقف المحرج
كريمه تمسك بأيد سارة وتبكي على بكاء ابنتها وهي تعلم بماذا ابنتها تبكي
كريمه بنبره حاده خلاص يادكتور
الدكتور : خلاص ياست كريمه اتفضلو معايا من فضلكم
كريمه تلبس بنتها ملابسها وتقويها وتمسك بيدها ويجلسو سوا امام الدكتور
كريمه :طمنا يا دكتور خير بنتي مالها
الدكتور : خير ان شاء الله ياست كريمه ، بنتك عندها خراج بحجم كبير بداخلها
كريمه : يعني بنتي بنت بنوت
الدكتور : بنتك ست البنات ماتقلقيش
كريمه : طب والحل ايه يا دكتور
الدكتور : هنبدأ معاها بعلاج مضاد حيوي ومسكن عند اللزوم بس لازم يتنضف ويتطهر عشان ما يرجعش تاني ، انا هاكتبلك على دوا مضاد يومين وتيجيلي بيها عشان لازم تفتح الخراج ويتنضف
كريمه : بس ازاى يادكتور هاتفتح وتنضف في مكان زي دا شوف طريقه تانيه
الدكتور : للاسف ياست كريمه حجم الخراج كبير جدا وكتر خير بنتك انها مستحملاه بس لازم تنضيف وتطهير
كريمه : يعني لازم يادكتور
الدكتور: طبعا لتجنب استرجاعه مره تانيه ليها
كريمه : طيب ياسارة استنيني برا يابنتي
سارة : حاضر
كريمة : معلش عرفني هاتعمل ايه ،دي بنتي وشرفي ولسا مافرحتش بيها وقلقانه عليها
الدكتور : انا مقدر خوفك بس احب اطمنك اني ممتاز ولا يمكن هغلط في مشرطي
كريمه : مشرط 😱
الدكتور : ايوة يافندم اومال هافتح الخراج ازاى وانضفه ماتقلقيش
كريمه : طب الخراج جنب سترة بنتي بأد ايه
الدكتور : ب 2 سنتي بس انا اقدر احافظ على بنتك ماتقلقيش خالص
كريمه : بس هي هتاخد بنج ولا ايه
الدكتور : بنج نصفي فقط ،يعني نصفها ال تحت هو ال متبنج
كريمه : طيب يادكتور انا هاتكل على الله ثم عليك ،بس مشكلتي ابوها
الدكتور : لو تحبي الاب يشرفني هنا وانا اشرحله حالة بنته واكلمه بنفسي ماعنديش مانع
كريمه : متشكرة جدا يادكتور لزوقك سلام عليكم
سارة : خير ياماما اتكلمتو في ايه
كريمه : خير ياسارة كنت بطمن اكتر بس هو طمني الحمدلله مابقاش فاضل غير ابوكي
سارة : هاتقوليله ايه
كريمه: هاقوله كل حاجه انتي زي الفل يابنتي ومافكيش حاجه تعيب دا حتة خراج وهانشيله ،ايه هايقولي لأ
سارة : بس براحه في الكلام مع بابا ياماما والنبي
كريمه حاضر يابنتي
التليفون يرن ،كريمه مين بيتصل ياسارة
سارة : دى ملك ياماما
كريمه : ردى عليها يابنتي بس ماتقوليلهاش حاجه ،قوليلها درسي بيوجعني ورحت للدكتور وعطاني مضاد
سارة : الو ياملك عامله ايه
ملك : انا كويسه بخير انتي ال عامله ايه طمنيني عنك انتي
سارة : انا كويسه مش سامعه صوتي كويسه ازاى
ملك : طب ايه رحتى للدكتور
سارة :اه انا راجعه انا وماما اهو دلوقتي درس العقل وجعني شويه والدكتور عطاني مسكن ومضاد حيوي و ان شاء الله هابقى كويسه
ملك : طيب يا حبيبتي الحمد لله انك كويسه وبخير هاااا هتيجي الكليه بكره
سارة : لا يا ملك انا هريح يومين في البيت ومش هاقدر انزل الكليه لحد ما اخف
ملك : طيب ياحببتي هاكلم مجدى اطمنو لحسن صرعني تليفونات
ساره بضحك طيب سلام
كريمه : صحبتك ملك دى كويسه ياسارة كتر خيرها على وقفتها جنبك وسؤالها عليكي
سارة : دى اختى وبنتك التانيه يا امي هههه
كريمه : طبعا ياسارة دى عسل دي عجباني اوى ونفسي اخدها لاخوكي مالك بس في واحده شغلاه اليومين دول وربنا يستر
سارة : يا ماما مالك الكبير ما تدخليش فيه خليه ينقي عروسته وخليه يعمل اللي هو عايزه
كريمه : يلا ياسارة ادخلى الصيدلية وهاتي الادويه هو كتبلك على ايه
سارة : مسكن عند اللزوم ومضاد حيوي
كريمه : بالشفا يابنتي يارب كنت بتمني ان العلاج يجيب نتيجه لوحدو بس الدكتور مصمم عالجراحه وبيقول عشان مايرجعلكيش الخراج مرة تانيه
سارة : واللهي انا خايفه ياماما بس ما باليد حيله الألم اللي بيجيلي يخليني اوافق طلاما في بنج ومش هاحس
كريمه : ماتقلقيش الدكتور شاكلو شاطر ووشو بشوش وبيفهم
ساره : يعني انتي متاكدة منه لحسن يأذيني 😔
كريمة : انا اتكلمت معاه واحنا جوه لوحدنا بعد ما خرجتي واكدلي انه ممتاز والموضوع هايعدي في سلام وشكله واثق في كلامه
ساره : ربنا يستر وانا هابدأ في العلاج لما اروح
كريمه : الله المستعان يابنتي وبالشفى
######
اتبع

الفصل الخامس 5 من رواية دكتور افقدني اغلى ما املك 

الخامس
&الجزء الخامس&
وصلت كريمه وساره الى المنزل يجيدون صابر قاعد بانتظارهم
صابر : خير طمنيني
كريمة : الحمدلله خير ياصابر ، روحى انتى ياسارة استريحي في اوضتك يابنتى
سارة : حاضر
صابر : هااااا احكى
كريمة : اعملك شاى انا وانت
صابر: ياستى مش عايز شاى احكيلي فيها ايه البنت بتعيط كل شوية من ايه عايز اطمن
كريمه : بنتك زى الفل ياصابر ودماغك اللى كانت مودياك بعيد دى زعلتنى منك
صابر: طيب الحمد لله ان البنت كويسه انا هادخل انام بقا عشان شغلي الصبح
كريمه : استنى بس اكمل كلامى
صابر : هو لسا في كلام تانى ماتنطقي بقا
كريمه : اصل الدكتور ...............
صابر: ساكته ليه تانى
بتوجعيلي بطنى ليه ماتنطقي ياكريمه 😡
كريمه : الدكتور قال ان في خراج طالعلها
صابر : نعم… مش فاهم
كريمه : دا امر الله ومش بأدينا وشئ وارد
صابر: لا حول ولا قوة الا بالله ،والعمل
كريمه : لا بسيطه الحمد لله عطانا علاج واشترينا واحنا راجعين
صابر : طب بالشفا ان شاء الله الحمد لله لحد كدا
كريمه : احضرلكم العشا بقا
صابر : لأ مالييش نفس انا داخل انام
كريمه :لسا بدرى ياحج انا عايزاك في كلمتين جوا اوضتنا
صابر : خير ياكريمه
كريمه : تعالى طيب
دخلو الاوضه
صابر : خير
كريمه : ......................
صابر : هاتنطقى ولا اسيبك وانام واحلف ما اسمعش منك ولا كلمه
كريمه : بالهداوة يا اخويا اصل الدكتور قال لازم الخراج يتنضف
صابر : مش فاهم
كريمه : الدكتور قال لازم يتنضف عشان مايرجعش يطلع تانى واديك شايف البنت اتألمت اد ايه
صابر : طب ماتنضفهولها انتي ..انتي امها
كريمه : لا ياصابر انا مش هاعرف دا الدكتور هو اللى هاينضفهولها
صابر : انتي بتقولى ايه ياوليه انتى ،انتى اتهبلتى ولا ايه
كريمة : نتكلم بالهداوة ووطى صوتك عشان البنت ماتسمعش وزمان مالك ابنك على وصول
صابر: وهى بنتك موافقه على كدا
كريمه : ما باليد حيله ،التعب ال جالها كسرها وخزالها وخلاها عايزة تفوق وتشفى ياقلب امها
صابر : ا سكتى خالص واطلعى برا الاوضه واياكى الائيكى يتقوليلي الكلام الفاضي دا تانى
كريمه : بس
صابر : ولا بس ولا كلمه برا عشان انتى اتهبلتى
كريمه : ياحج البنت لازم الدكتور ينضفلها الخراج بنفسو عشان ميأثرش عليها بعدين بنتك بنت بنوت
صابر : اديكى قولتى بنت بنوت
ازاى تعمل تنضيف فى حته زى دى
كريمه : ماهو الدكتور فهمنى وقالى انها هاتتبنج وهايشيل الخراج بالمشرط وينضف براحه بعيد عن طبقتها
صابر : وكمان مشرط وبنج، لا انتى مجنونه رسمى ،امشي ياوليه اطلعى برا بدل ما احدفك بالكوبايه
كريمه : طب
صابر : امشي 😡
كريمه خرجت من اوضتها ضعيفه حزينه ومش عارفه تقنع جوزها ازاى ،الباب خبط
تفتح الباب
مالك : امى حبيبتي ياست الكل وحشانى 😘
كريمه : اهلا يابنى
مالك : فى حاجه يا امى مالك في ايه
كريمه: مافيش حاجه يامالك بس تعبت فى شغل البيت النهردا
مالك : سلامتك يا امي. وساره ماسعدتكيش في البيت ليه؟
كريمه : اختك ساعدتني شويه بس انت عارف الكليه ومذاكرتها برده.
مالك : طيب يا ماما هادخل احضر انا العشاء.
كريمه :لا انا هاحضرلك بس انت ادخل غير هدومك
مالك : ربنا مايحرمنيش منك ياست الكل
كريمه تدخل تلقي نظرة على بنتها وتطلب منها احضار العشاء لها وترفض سارة
كريمه : لازم تاكلى يابنتى
سارة : لا ياماما انا اخد الدوا وماليش نفس
كريمه : خدتى ايه
سارة : اخد المضاد والمسكن
كريمه طب كنتى اخدتى المضاد بس يابنتى بلاش مسكن كتير غلط عليكى
سارة : ماهو انا مش هاستنى لما الوجع يجيلي تانى واعد اعيط واستنى لما المسكن يعمل مفعوله
كريمه : معليش يابنتى دا امر الله وهاتبقي كويسه
انا هاروح احضر لاخوكى العشا
تخرج كريمه وتعشي مالك ابنها وتشيل مكان العشا
مالك: تصبحي على خير ياماما
كريمه : مش تقعد شويه يابنى هو انت تيجى من الشغل عالنوم
مالك : لا ما اصل انا هاكلم الموزة شويه قبل ما انام 😉😂
كريمه : ههههه جاتك ايه يا مالك ،خلى بالك من بنات الناس مش لعبه عندك اخت
صابر : ياكرررريمه
مالك : ماتخافيش ياامى انا تربيتك
صابر : يااااكريمه
مالك : روحى ردى على بابا بسرعه
كريمه : ماشي يابنى تصبح على خير
مالك : وانتي من اهل الخير ياامي ..وانتي كمان روحي للحاج بينده عليكي كتير 😉
كريمه : امشي ياواد لحسن اضربك 😀😀
مالك : لأ الطيب احسن سلام 😘
تدخل كريمه غرفتها وتشوف جوزها ومتأمله خير
كريمه : خير ياصابر
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-