رواية حمل شيطاني الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح

رواية حمل شيطاني الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح
لقراءة باقي روايات كوكي سامح : اضغط هنا
رواية حمل شيطاني الحلقة الثالثة - رواية حمل شيطاني 3 - رواية حمل شيطاني مكتوبة كاملة - رواية حمل شيطاني البارت الثالث - رواية حمل شيطاني الجزء الثالث - رواية حمل شيطاني الفصل الثالث 3
رواية حمل شيطاني الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح

نُرشح لك هذه الموسيقى لتسمتع إليها وأنت تقرأ رواية حمل شيطاني الفصل الثالث 3 للكاتبة كوكي سامح 

رواية حمل شيطاني الجزء الثالث 3 كامل مكتوب بقلم الكاتبة كوكي سامح

لقراءة الحلقة الثانية : اضغط هنا
(ستجد رابط قراءة الحلقة الرابعة في آخر الحلقة)
الحلقة الثالثة
وصوت الشيخ حاسه انى سمعاه وهو بيقول واحده من بناتك هتحمل من الشيطان...
= فضلت افكر واقول يا ترى يقصد ايه ومين اللى فينا اللى هتحمل من الشيطان الموضوع ده عدى عليه سنين بس حاسه انه سبب الكارثه اللى انا فيها ما انا حملت 5 مرات وبسقط ومش لاقيه حل حتى الدكاتره فقدوا الأمل فى خلفى وكمان جوزى الطيب الحنين هيتجوز عليه وهيكون ليه ضره..
.. ومراد قال هى المدام راحت فين يا استاذ محيى؟ شكلها متعرفش انك هتتجوز عليها ولا اي
.. لأ متعرفش
.. طيب قوم شوفها راحت فين؟
.. حاضر بس انا عارف اكيد روحت عند أهلها
.. ولو كده يبقى خلاص
.. جليله ايه رأيك نقرأ الفاتحه
.. ايوه يا ابن عمى انا موافقه
.. مبروك يا عروسه وانت كمان يا محيى هتاخد ست الستات دى اللى هتجبلك الولد
.. ولد ولا بنت مش فارقه المهم اخلف
.. شكلك زعلان 🙁 رددت الام وقالت فين الشربات وتمت قرايه فاتحه جليله ومحيى..
= انا تعبانه ومش عارفه اروح فين واعمل ايه انا بجد محتاجه حد جمبى انا هروح لأخواتى البنات وفعلا صفاء قامت من الترب وكلام الشيخ فى ودانها فى واحده من بناتك هتحمل من الشيطان ومشيت وسط الترب والدنيا ضالمه ومش حاسه بنفسها لحد ما خرجت وخدت تاكس وراحت لحد بيت العيله وطلعت وفتحت الباب وكانت اختها ندا قاعده مع خطيبها وبصت لها وقالت صفاء تعالى وحشتينى اوى..
.. وانتى اكتر هى فين منى؟
.. فى المطبخ بتعمل شاى
.. انا هدخل لها. وصفاء دخلت المطبخ وشافت منى وقالت مش قولتلك كذا مره بلاش يقعدوا لوحدهم
.. مش تسلمى الاول
.. عامله ايه وحشانى يا منى انا بس خايفه ع ندا
.. اوعى يكون لسه كلام الشيخ فى بالك
.. ومين سمعك انا هتجنن وكمان محيى هيتجوز عليه شوفتى اللى حصلى 😭
.. انا قولتلك بلاش تتجوزى البنى آدم ده
.. محيى حنين عليه اوى.
.. اه حنين وهيتجوز عليكى
= تليفون صفاء رن وكان محيى وكان بيسأل عليها وصفاء رددت واول ما سمعت صوت محيى عيطت وزعق معاها وطلب منها تروح البيت وقفل معاها.
= منى عملت الشاى وخرجت هى وصفاء وقعدوا مع ندا..
صفاء : منى عاوزاكى جوووه
.. تعالى

.. انا عاوزه اخدك معايا للشيخ ده واشوف كلامه ده كان صح ولا كان بيقول كلام وخلاص وخصوصا ان محصلش منه حاجه
.. يا بنتى الموضوع من زمان وخلاص وبعدين هتعرفى طريقه منين وحتى لو عرفتى مش يمكن يكون مشى او مات.
.. معرفش انا هسأل طنط فوزيه هى اللى تعرف لأنى فاكره هى اللى قالت لماما عليه
= وصفاء مسكت بطنها وقالت معقول هحمل من الشيطان وقالت انا همشى وهتصل اطمن عليكم والسلام امانه لجوزك والولاد صحيح هما فين..
.. تحت فى الشقه اصل حماتى عندى النهارده وبعدين بطلع هنا لما يكون خطيب ندا موجود وطول الاسبوع ندا عندى بس بتكون موجوده هنا على النوم بس.
.. انا عارفه انى مقصره بس انتى عارفه حماتى ربنا ما يحرمنا من بعض وقامت صفاء استأذنت ومشيت ولما روحت البيت لقت ان كلام محيى اتغير معاها خالص وقالها ان الجواز هيتم علشان يخلف مش اكتر ومن وجهه نظره ان أمه هترتاح بالطريقه دى وتبطل زن. وصفاء سمعت كلامه وساكته خالص وطلعت شقتها وهى مضايقه ومخنوقه ومحيى طلع وراها وقرب منها رددت وقالت انا مش عاوزاك تلمسنى
.. ازاى انتى مراتى
.. لأ انا زوجه مكسوره الخاطر علشان مش قادره اخلف تتجوز عليه روح لها واعتبرنى مش فى حياتك وياريت تتطلقنى ونفضها سيره
.. انا داخل انام
.. بالسلامه 😭😭😭😭😭
= وبعد مرور الوقت وجه اليوم الموعود والكل متجمع اخوات محيى وأمه وراحوا يكتبوا على جليله وصفاء فضلت لوحدها فالشقه وعدت ساعات وصفاء نايمه وحاسه بخمول وحالها احساس رهيب وقالت ايه ده انا بيحصلى ايه حاسه ان حد بيلمسنى وكأن حد بيحضنى وقامت تتأكد وملقتش حد لدرجه قالت إن جوزها رجع وغير رأيه وقامت دخلت الحمام وخدت شاور ودخلت تنام تانى..
= اطلعى يا عروسه ادخلى برجلك اليمين وابتسام زغرطت والكل مبسوط وبيشهد بجمال جليله ودخلت شقه حماتها وطبعا جليله اللى هتخلف وده حلمهم ومحيى مسك جليله من ايدها ودخل بيها اوضه النوم وابتسام خدت أمها معاها علشان ياخدوا راحتهم وصفاء قاعده فى شقتها والنار قايده جواها..
لتحميل رواية حمل شيطاني الحلقة الثالثة pdf على جهازك : اضغط هنا
_
لقراءة الحلقة الرابعة : اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-