القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حمل شيطاني الحلقة الخامسة بقلم كوكي سامح

رواية حمل شيطاني الحلقة الخامسة بقلم كوكي سامح
رواية حمل شيطاني كاملة - رواية حمل شيطاني الحلقة الخامسة - رواية حمل شيطاني الفصل الخامس - رواية حمل شيطاني البارت الخامس - رواية حمل شيطاني الجزء الخامس - رواية حمل شيطاني بقلم كوكي سامح
رواية حمل شيطاني الحلقة الخامسة بقلم كوكي سامح

لقراءة باقي روايات الكاتبة كوكي سامح : اضغط هنا 

نُرشح لك هذه الموسيقى لتسمتع إليها وأنت تقرأ رواية حمل شيطاني الفصل الخامس 5 للكاتبة كوكي سامح

رواية حمل شيطاني الجزء الخامس 5 كامل مكتوب بقلم الكاتبة كوكي سامح


لقراءة الحلقة السابقة من الرواية : اضغط هنا 
 معقول تكونى حامل وجوزك مقربش منك رددت وقالت لا يا مراد صدقنى انا عمرى ما غلطت بس فى حاجه محدش يعرفها غيرى حتى جوزى ميعرفهاش ووطت صوتها وقالت انا حامل من الشيطان
.. شيطان ايه وكلام فارغ ايه
.. صدقنى دى حكايه حصلت زمان وحصلت مع ماما
.. ممكن اعرفها
.. مش دلوقتى المهم انا هعمل ايه فى المصيبه دى متسبنيش لوحدى يا مراد انت اللى باقى ليه 😭
.. واثقه فيه اوى كده
.. مليش غيرك بعد ما محيى ما اتجوز عليه صدقنى
= مراد قال فى سره هى دلوقتى فى لحظه ضعفها ولازم استغلها كويس
.. تعالى يا صفاء انا حاسس بيكى ومراد خد صفاء فى حضنه وهى مستسلمه
.. انا لازم أمشى
.. خليكى معايا شويه
.. مقدرش بس عاوزه منك طلب لو تقدر تنفذه هكون مشكوره ليك
.. ان شاء الله هقدر
.. خليك جمبى اوعى تسبنى
.. حاضر
.. انا همشى دلوقتى وهبقى اكلمك سلام
= ومشيت صفاء ومكسوره بس واثقه ان مراد هيكون جمبها وصديق مخلص ليها فى وقت حب عمرها اتجوز عليها وخانها ومشيت وراحت البيت وطلعت ولقت فى وشها محيى وقالت
.. انا طالعه شقتى
.. مالك شكلك مخطوف وبعدين مش ناويه تعقلى ولا ايه..
.. وسع كده عن اذنك انا طالعه
.. ههههههه لو عاوزه حاجه انا قاعد مع جليله

.. طيب
= وطلعت ع شقتها وفتحت الباب ودخلت اوضه نومها ومسكت بطنها وقالت انا حاسه ان الحمل ده هيثبت ولو ثبت انا مش هتنازل عنه حتى لو طلع قرد..
= عارف يا محيى انا حاسه ان صفاء مش طبيعيه
.. معلش حبيبتى لازم نعذرها اللى عملته فيها مش سهل.
.. ندمان ولا ايه
.. وانا اقدر
= وتليفون جليله رن ورددت وكانت هنيه وقالت لها تكلم مراد ضرورى..
= الباب خبط وفتحت الباب وقالت جليله تعالى
.. انا كنت عامله كيكه قولت ادوقك عمايل ايدى هتعجبك اوى اصل انا شاطره فى الحلويات اوى
.. تسلمى يا حبيبتى
.. مالك شكلك كده بيقول ان فى حاجه
.. عادى بس تعبانه شويه
.. حبيبتى الف سلامه عليكى
..انا هدخل اخد شاور وادخلى انتى اعملى الشاى علشان ناكل معاه الكيكه الجميله دى
= ودخلت الحمام تاخد شاور وجليله دخلت عملت الشاى وخرجت من الحمام وقعدت مع جليله وفضلوا سهرانين مع بعض.
.. مش ملاحظ حاجه غريبه يا محيى
.. خير يا ماما
.. جليله وصفاء اتلموا على بعض وعلى رأى المثل مركب الضراير سارت ومركب السلايف غارت
.. بس انا بقى مرتاح كده مفيش وش لا من دى ولا من دى
.. مفيش حاجه
.. حاجه ايه
.. مراتك مش حامل
.. لأ
.. ربنا يرزقك الذريه الصالحه قوم يلا قول لمراتك تنزل الوقت اتأخر
= تليفون جليله رن وقالت ده محيى ونزلت جرى والغيره دبت فى قلب صفاء وقالت اغير على ايه على واحد باعنى ومسكت بطنها وقالت لازم ادور على الشيخ...
.. فين محيى يا ماما
.. دخل على اوضته
ودخلت عليه وقالت وحشتنى يا حبيبى
.. انت كل ده بتعملى ايه مع صفاء
.. كنت بدوقها الكيكه
.. اهو انا بقى حبيتك من حنيتك دى
.. اه حاسه انى عاوزه ارجع وجريت على الحمام ورجعت
... مالك بس ما انتى كنتى كويسه شكلك خدتى برد ولا ايه
.. باين كده انا هنام علشان تعبت خودنى فى حضنك
.. تعالى يا حبيبتى
ومحيى نام والساعه عدت 2 بالليل وجليله قامت من النوم وتليفونها رن وقامت كنسلت ولابست روب ونزلت وهى بتتسحب وقالت انت اتأخرت كده ليه يا حبيبى
.. قولت لما النطع ده ينام
.. تعالى انا عملت مفتاح على الشقه زى ما طلبت بس بشرط
.. طلباتك أوامر
.. عاوزاك الاول
.. ههههههه بحبك اوى وحضنها على السلم بس جليله قالت تعالى تعالى رد وقالها فين قالت الشقه اللى قصادك دى فاضيه ومفيهاش حد ومتقلقش كلهم نايمين ودخل معاها الشقه وبكل بجاحه وقله أدب دخلوا الشقه وقضوا وقت فى حضن بعض
.. حطيتى المنوم فى الشاى ل صفاء زى ما اتفقت معاكى
.. اه انا مش عارفه انت عاوز ايه من البنت دى نفسى افهمك
.. انا هقوم وهاتى مفتاح شقتها واطلعى شقتك وراقبى المكان كويس ماشى
.. حاضر
= ومراد طلع يتسحب زى الحراميه وفتح الشقه على صفاء ودخل وقفل الباب وقال هى فين اوضه النوم وقال هى دى ودخل وشاف صفاء نايمه ومش حاسه بحاجه من تأثير المنوم وركب كاميرا فوق السرير وقرب من صفاء....
يتبع..



لقراءة الحلقة التالية : اضغط هنا

لتحميل هذه الحلقة على جهازك بصيغة pdf اضغط على زر التحميل





هل اعجبك الموضوع :

تعليقات