رواية جرحتني أختي الحلقة الرابعة -- دودا حودا

رواية جرحتني أختي الحلقة الرابعة -- دودا حودا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

رواية جرحتني أختي الفصل الرابع 4 كامل مكتوب - دودا حودا  

رواية جرحتني أختي الحلقة الرابعة -- دودا حودا



ياسمين؛لا صاحين يا حبيبتي
نجوي :حبيبتك 🤨🤨🤨
ياسمين : سوري والله ما خدت بالي أنه فون احمد
نجوي :اه ياسمين منا برضه بقول احمد هيقولي يا حبيبتي
ياسمين :خير كان في حاجه
نجوي :لا كنت عايزه اشكر احمد علي أنه صلحني علي صبري
ياسمين :بطلي عبط اي اللي بتقولي ده ودخل احمد
احمد :اي بتعملي اي
ياسمين :بكلم نجوي
احمد :اي من تلفوني اشمعنا
ياسمين :هي بعتت رساله وانا رديت عليها
احمد :رساله رساله اي
ياسمين :في اي يا احمد بقيت احس انك مش بتحب نجوي ليه
احمد :خايف اتكلم تزعلي
ياسمين :لا اتكلم قول
احمد : نجوي بحس انها عايشه سن المراهقه وبعدين دماغها صغيره وافعلها تعمل مشاكل
ياسمين :هي حصل منها شي ضايقك
احمد :لا مقصدتش بس بصراحه مش برتاح ليها
ياسمين : عارف ليه علشان اختي مهي لو كانت دعاء اختك وانا قولت عليها كده مكنتش سكت
احمد :والله ابدا انتيىل شيفاه عيب في دعاء وقولتي ليا مش هعمل معاكي كده
ياسمين :انا غيرك مش هتكلم لمجرد شك نجوي كويسه واختي وانا ما سمحش انك تتكلم كده عنها
احمد :انتي مش ملاحظه اننا بقينا نتخانق كتير من ساعت ما اختك جت هنا
ياسمين :علشان خاطرك انت حططها في دماغك عايزه اسالك سوال يا احمد هي لو كانت نجوي في بيت بابا كنت هتتعب نفسك وتروح لجوزها
احمد :مش عارف
ياسمين :بس انا عارفه مكنتش هتعمل كده عارف ليه علشان بس انت كنت عايز تمشيها من هنا
احمد :نامي يا ياسمين احسن
ياسمين :ماشي هنام ونامت وتاني يوم راحت الشغل وعملت اجازه وراحت لمامتها
الام :اختك هتتجننا
ياسمين :متخافيش انا هتكلم معاها وهخليها تتغير
الام :والله جوزها طيب وابن حلال
ياسمين :وهي طيبه بس يا ماما مهو جوزها برضه عالطول سيبها لوحدها
الام :خليني ساكته يا يا سمين مش علشان يقدر علي مصاريف اختك الكتير
ياسمين :هي بصراحه اوفر في طلبتها بس عالعموم انتي متخافيش هتكلم معاها
الام :مالك شكلك متغير ليه
ياسمين :والله يا ماما مش عارفه احمد متغير اوي من ناحيه نجوي
الام :لسه عملت اي البت دي
ياسمين :والله ما عملت حاجه بس مش عارفه مالو
الام :احمد انسان محترم وجدع اكيد عملت ومش عايز يقول ليكي حاولي براحه تعرفي
ياسمين :ماشي انا همشي بقي و روحت جهزت الشنط وتاني يوم راحوا بيت صبري فتحت نجوي
نجوي :معلش اتاخرنا
احمد :احنا وافقين بقلنا نص ساعه تحت
صبري :احنا جاهزين يلا
ياسمين :طيب لفي الطرحه بقي بسرعه
نجوي :لا انا مسافره كده
احمد بص لصبري
صبري :عايزه تدلع يومين خليها تتبصت
ياسمين :برحتكم ونزلو ركبوا عربيه صبري وسافرو وحجزوا اوضتين جمب بعض
ياسمين:مالك يا احمد شكلك مكشر ليه
احمد :جوز اختك ده مش راجل
ياسمين :ليه كده هو عمل اي
احمد :ياسمين انتي هتستعبطي مش شيفاه اختك لبساه اي وبشعرها
ياسمين :هما حرين
احمد :الكلمه دي لو مسافرين لوحدهم انما في حاجه اسمها احترام وأدب
ياسمين :يوووووو حرام بقي كل يوم خناقه كده انا قرفت وخرجت وسابت الاوضه
احمد :اعمل اي بس اقولها الحقيقه بس مش هنكر انا كمان بقيت معجب اوي بالبت دي ازاي مكنتش شايف جملها ده قبل كده بت دي مجناني بصراحه وبصراحه زعلان اني رجعتها لجوزها مهي كانت جمبي وقدامي لا لا لا احمد اعقل كده ده ياسمين احسن منها بكتير احسن احسن في اي نكد وشكلها بقي غريب وفظيع يارب ابعد الشيطانه دي عني وجت يا سمين
احمد :انتي لسه زعلانه
ياسمين :احمد عدي السفريا دي علي خير وملكش دعوه بيا
احمد :كده برضه اهون عليكي
ياسمين :ايوه سبني بقي
احمد انتي بتعملي اي
ياسمين ؛هنام علي الكنبه سبني بقي فضل يصالح فيها مافيش وتاني يوم قامت تعبانه راحت لنجوي
ياسمين:بقولك اي انا جبت العلاج بتاعي معاكي كده انا فاكره انه كان في شنطتي بس لما جيت عندك طلعته شوفي في شنتطك
نجوي :لا مش معايا
ياسمين :طيب هروح اجيب من الصداليه
نجوي :اصبري مافيش هنا صيداليه قريبه روح معاها يا صبري
ياسمين :لا لا خليك هروح انا
صبري :لا ازاي هاجي معاكي
ياسمين :بالله عليكي لو احمد صحي عرفي
نجوي :حاضر
ونزل صبري وياسمين ونجوي راحت لاحمد الاوضه وفضلت تلعب في وشه صحي
احمد :ينهارك اسود انتي اي اللي جابك هنا
نجوي :جايه اوريك المايو وقعلت الروب اصل شوفتك مضايق من لبسي قولت قبل ما انزل البحر اوريك هلبس اي
احمد :انتي انتي حره اللبسي اللي عايزه مش جوزك موافق
نجوي :انت اهم منه وفضلت تقرب عليه
احمد :ياسمين لو جت هنروح في داهيه
نجوي : اششششش ياسمين وصبري مش راجعين دلوقتي وباست احمد وراح قرب منها وحصل بينهم شي😭😭😭
شويه والباب خبط 😦😦😦😦
يتبع
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-